Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2019 00:46 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Wrzuciłem kolejną wersję paczki.

Obrazek

Download link (77 mb)

W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).

Całość jest mocno inna od tego co jest w TDM, chociażby dlatego, że używa wszystkich tekstur ze specularem włącznie. Samo to daje już nieco inną estetykę. Nie do końca to pasuje do AI łażących po tej niewielkiej mapce, ale może kiedyś uda mi się zmienić i to.

Nawet jeżeli nie planujecie dłubać nic w TDM, to możecie sobie wrzucić tę mapkę do folderu z fmkami i odpalić przykładowe pomieszczenie albo z poziomu interfejsu, albo konsoli (komenda map bc).

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2019 21:30 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2501
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Hej,
Nie masz przypadkiem jakiegoś filmiku wrzuconego na Youtube z tej mapy, nie? Nie bardzo mi po drodze instalowanie Darkmoda teraz...

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 08:07 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Jeszcze nie, myślałem nad jakimś krótkim flyby, aczkolwiek póki co nie za wiele tam jest. Praca nad filmikiem odciągnie mnie od pracy nad poprawkami i kolejnymi modelami, ale może jakaś krótka zapowiedź dalszego projektu by się przydała.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 17:54 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Zmontowałem coś na szybko, nie chcę przy tym siedzieć za długo, wolę dłubać modele ;)

https://youtu.be/pk3s9m30V4w

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 18:20 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1411
Lokalizacja: Kraków
Dzięki! Na Linuksie niestety miałem problemy z oświetleniem.

Wygląda to bardzo dobrze. Cóż więcej można powiedzieć.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 20:48 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2501
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki za video - wygląda naprawdę dobrze - ostro i czysto.
Z shader'ów, podoba mi się szczególnie złota rama.
Powodzenia w dalszych pracach nad portfolio.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019 17:50 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2341
Lokalizacja: Gdańsk
A ja ściągnąłem specjalnie Dark Moda ;) Generalnie ciężko powiedzieć coś więcej poza "wygląda dobrze" bo obszar prezentowany jest jednak dość skromny, ale zwróciłem uwagę na ładne łuki i ciekawe lampy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019 18:06 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Dzięki! To prawda, póki co nic tu nie ma, ale wraz z kolejnymi modelami planuję rozbudować przykładową mapkę. Mam już rozpisane następne aktualizacje :)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 mar 2019 22:05 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Kolejny update będzie zawierał modułowe elementy dachu i więźbę :)

Obrazek Obrazek

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 mar 2019 21:35 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2501
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
No, jakby to powiedział Garrett - jest na czym... linę zawiesić. ;)
:oki

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 mar 2019 13:55 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Hah, dzięki, paczka właśnie ujrzała światło nocne :)

Obrazek

(Link w pierwszym poście)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2019 15:42 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Wrzuciłem kolejną wersję paczki.

Obrazek

Download link (77 mb)

W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 maja 2019 08:39 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Drobna zmiana w ostatniej paczce, 2 tekstury były w formacie TGA zamiast DDS. Poprawka pozwoliła nieco odchudzić paczkę i poprawić wydajność pamięci video ;) (odpowiednie linki zostały zmienione)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2019 16:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2501
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Okna spoko - dużo ożywiają przestrzeń. Choć musiałem się długo napatrzeć na te efekty światła rzutowanego, żeby je zauważyć.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2019 19:11 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2372
Lokalizacja: Łódź
Całkiem możliwe, że są odrobinę za delikatne ;) Na szczęście to tylko kwestia zwiększenia intensywności światła.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Teraz jest 17 cze 2019 14:24


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron