Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 08 lip 2019 14:04 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2380
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Ciekawe jak się w Dark Modzie chodziłoby po takiej podłodze.


To już sprawdziłem, bo inaczej bym się na coś takiego nie zdecydował ;) (albo wyłączyłbym kolizję, co mogłoby mieć nieprzewidziane konsekwencje).

Otóż coś się pozmieniało w kodzie przez ostatnie 2-3 wersje i teraz zarówno gracz jak i AI bardzo ładnie chodzą po nierównościach tak gdzieś do 8 u. Nie ma rwanego zygzakowatego ruchu po schodach, a przy cegłach lub płytkach wystających na 1-2 u postać porusza się bardzo płynnie.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest 18 lip 2019 10:43


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron