Startujemy z Darkmodem!
: 05 listopada 2006, 10:46
Hura! Mój post jest pierwszy!
Problem oporu przy ruchach - też to miałem i przez kilka ładnych tygodni byłem święcie przekonany, że to ich wizja prawidłowego poruszania się... A to okazał się jakiś bug, polegający na dwukrotnym (lub czterokrotnym) zmniejszaniu się prędkości gracza. Żeby ustawić prawidłową należy wpisać w konsoli:
pm_walkspeed 60
Żeby sprawdzić, jaką masz wpisz po prostu samo pm_walkspeed.
Ja chyba nawet mam aktualnie 80, a resetowało mi na początku do 15...
Co do tekstur w Dark Radiancie - okno kamery pracuje w dwóch trybach - podglądu i renderowania. Przełączasz się klawiszami F3. Na podglądowym często obiekty zasłonięte są teksturami z napisami typu Collide (tzw. collision mesh, niewidoczny w grze) albo Caulk - granice portali chyba albo ściany niewidoczne dla gracza)
Chyba, że masz obiekty czarne - to by znaczyło, że nie widzi tekstur, ale skoro widzi obiekty, to znaczy, że masz dostęp do wszystkich zasobów...
Frob działa - w misji Rain na jednym ze stoliczków jest wazonik, który możesz głabnąć. Frob jest subtelniejszy - uwzględnia także grę światłocienia na obiekcie. Moim zdaniem jest ciekawszy, bo nie świeci jak żarówa w ciemnościach.
----
Co do mapek - Rain i Snow są podobne. Tzn. jest tam więcej niż jeden pokoik - próbowałeś wyjść oknem?
Większość, to mapki testowe, więc wielkiej poezji w nich nie ma. A część może mieć pokaszanione tekstury - parę miesięcy temu była reorganizacja i nie wiem, czy ktoś je popoprawiał czy nie.
Powstały już mapy o wiele ciekawsze i bardziej rozbudowane. Ale część z nich to sekret i nie mogę puszczać pary z gęby.
A jakie masz Timon wrażenia jeśli chodzi o grafikę, postacie, strzelanie z łuku (strzała z liną itp. )?
Problem oporu przy ruchach - też to miałem i przez kilka ładnych tygodni byłem święcie przekonany, że to ich wizja prawidłowego poruszania się... A to okazał się jakiś bug, polegający na dwukrotnym (lub czterokrotnym) zmniejszaniu się prędkości gracza. Żeby ustawić prawidłową należy wpisać w konsoli:
pm_walkspeed 60
Żeby sprawdzić, jaką masz wpisz po prostu samo pm_walkspeed.
Ja chyba nawet mam aktualnie 80, a resetowało mi na początku do 15...
Co do tekstur w Dark Radiancie - okno kamery pracuje w dwóch trybach - podglądu i renderowania. Przełączasz się klawiszami F3. Na podglądowym często obiekty zasłonięte są teksturami z napisami typu Collide (tzw. collision mesh, niewidoczny w grze) albo Caulk - granice portali chyba albo ściany niewidoczne dla gracza)
Chyba, że masz obiekty czarne - to by znaczyło, że nie widzi tekstur, ale skoro widzi obiekty, to znaczy, że masz dostęp do wszystkich zasobów...
Frob działa - w misji Rain na jednym ze stoliczków jest wazonik, który możesz głabnąć. Frob jest subtelniejszy - uwzględnia także grę światłocienia na obiekcie. Moim zdaniem jest ciekawszy, bo nie świeci jak żarówa w ciemnościach.
----
Co do mapek - Rain i Snow są podobne. Tzn. jest tam więcej niż jeden pokoik - próbowałeś wyjść oknem?
Większość, to mapki testowe, więc wielkiej poezji w nich nie ma. A część może mieć pokaszanione tekstury - parę miesięcy temu była reorganizacja i nie wiem, czy ktoś je popoprawiał czy nie.
Powstały już mapy o wiele ciekawsze i bardziej rozbudowane. Ale część z nich to sekret i nie mogę puszczać pary z gęby.
A jakie masz Timon wrażenia jeśli chodzi o grafikę, postacie, strzelanie z łuku (strzała z liną itp. )?