Normalne okno do przeglądania obiektów w edytorze jest dla mnie nieco za małe, jednak za pomocą Resource Hackera można je sobie dowolnie powiększyć i zorganizować. U mnie wyglada to tak:
Obiect browser
Obiect browser
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: Obiect browser
No, o niebo lepiej. Jakbyś mógł, to zapodaj przepis na takie okno.
Tylko jedna kwestia - czy w Dark Radiancie też to będzie działało? Wiem, że zmieniali to okno (zostało powiększone, ale nie aż tak).
Mnie osobiście przeszkadza to ciemne światło - gdyby była możliwość rozjaśnienia trochę tych obiektów, to by jeszcze lepiej się pracowało.
Tylko jedna kwestia - czy w Dark Radiancie też to będzie działało? Wiem, że zmieniali to okno (zostało powiększone, ale nie aż tak).
Mnie osobiście przeszkadza to ciemne światło - gdyby była możliwość rozjaśnienia trochę tych obiektów, to by jeszcze lepiej się pracowało.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Obiect browser
Przepis oczywiście zapodam, ale szybkie, głupie pytanie: jak się otwierało Obiect Browser... zapomniałem komendy
Dobra, już wiem: prawy klawisz i New Model...
Dobra, już wiem: prawy klawisz i New Model...
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Re: Obiect browser
Ja znam takie metody:jak się otwierało Obiect Browser... zapomniałem komendy Embarassed
1) prawy klawisz we widoku drucianym - New Model....
2) albo okno Inspectors, zakładka Entity, klawisz Model...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Powiększanie okna przeglądarki obiektów
Pierwszy krok to ściągnięcie programu Resource Hacker.
http://delphi.icm.edu.pl/ftp/tools/ResHack.zip
1. Uruchamiamy program i otwieramy plik Doom3.exe (warto zrobic kopię zapasową)
2. Znajdujemy pozycję Dialog
3. Rozwijamy pozycję Dialog i znajdujemy w niej pozycję nr. 10040. Rozwijamy i zaznaczamy 1033. Na ekranie pojawi nam się interesujące nas okienko
4. Powiększamy (najeżdżając myszą na krawędzie okienka) główne okno.
i wedle uznania układamy na nim okienka dialogowe powiększając je lub pomniejszając.
5. Cieszymy się nowym układem.
Kosmetycznie możemy też zmienić nazwę okna, precyzyjnie wyrównać klawisze itp - a to wszystko ni ena widoku zmienianego okna lecz w samym skrypcie ( to co jest w okni eResHackera po prawej stronie. Wtedy przed zapisaniem pliku dajemy jeszcze Compile Script.
6. W menu File wybieramy Save i nasz nowy plik Doom3.exe jest gotowy do użycia. Sprawdzamy pod edytorem... i już
Powyższa metoda niestety nie sprawdza się (chyba) w DarkRadiancie, ale jeszcze szukam.
http://delphi.icm.edu.pl/ftp/tools/ResHack.zip
1. Uruchamiamy program i otwieramy plik Doom3.exe (warto zrobic kopię zapasową)
2. Znajdujemy pozycję Dialog
3. Rozwijamy pozycję Dialog i znajdujemy w niej pozycję nr. 10040. Rozwijamy i zaznaczamy 1033. Na ekranie pojawi nam się interesujące nas okienko
4. Powiększamy (najeżdżając myszą na krawędzie okienka) główne okno.
i wedle uznania układamy na nim okienka dialogowe powiększając je lub pomniejszając.
5. Cieszymy się nowym układem.
Kosmetycznie możemy też zmienić nazwę okna, precyzyjnie wyrównać klawisze itp - a to wszystko ni ena widoku zmienianego okna lecz w samym skrypcie ( to co jest w okni eResHackera po prawej stronie. Wtedy przed zapisaniem pliku dajemy jeszcze Compile Script.
6. W menu File wybieramy Save i nasz nowy plik Doom3.exe jest gotowy do użycia. Sprawdzamy pod edytorem... i już
Powyższa metoda niestety nie sprawdza się (chyba) w DarkRadiancie, ale jeszcze szukam.
Zapraszam na stronę: http://www.airart3d.xt.pl
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
-----------------
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."