Strona 1 z 1

Obiect browser

: 05 listopada 2006, 11:37
autor: MRYS
Normalne okno do przeglądania obiektów w edytorze jest dla mnie nieco za małe, jednak za pomocą Resource Hackera można je sobie dowolnie powiększyć i zorganizować. U mnie wyglada to tak:

Obrazek

Re: Obiect browser

: 05 listopada 2006, 11:44
autor: Juliusz
No, o niebo lepiej. Jakbyś mógł, to zapodaj przepis na takie okno.

Tylko jedna kwestia - czy w Dark Radiancie też to będzie działało? Wiem, że zmieniali to okno (zostało powiększone, ale nie aż tak).

Mnie osobiście przeszkadza to ciemne światło - gdyby była możliwość rozjaśnienia trochę tych obiektów, to by jeszcze lepiej się pracowało.

Re: Obiect browser

: 05 listopada 2006, 11:50
autor: MRYS
Przepis oczywiście zapodam, ale szybkie, głupie pytanie: jak się otwierało Obiect Browser... zapomniałem komendy :oops:

Dobra, już wiem: prawy klawisz i New Model...

Re: Obiect browser

: 05 listopada 2006, 12:21
autor: Juliusz
jak się otwierało Obiect Browser... zapomniałem komendy Embarassed
Ja znam takie metody:
1) prawy klawisz we widoku drucianym - New Model....
2) albo okno Inspectors, zakładka Entity, klawisz Model...

Powiększanie okna przeglądarki obiektów

: 05 listopada 2006, 12:48
autor: MRYS
Pierwszy krok to ściągnięcie programu Resource Hacker.

http://delphi.icm.edu.pl/ftp/tools/ResHack.zip


1. Uruchamiamy program i otwieramy plik Doom3.exe (warto zrobic kopię zapasową)
2. Znajdujemy pozycję Dialog
Obrazek

3. Rozwijamy pozycję Dialog i znajdujemy w niej pozycję nr. 10040. Rozwijamy i zaznaczamy 1033. Na ekranie pojawi nam się interesujące nas okienko
Obrazek

4. Powiększamy (najeżdżając myszą na krawędzie okienka) główne okno.
Obrazek

i wedle uznania układamy na nim okienka dialogowe powiększając je lub pomniejszając.
Obrazek

5. Cieszymy się nowym układem.
Obrazek

Kosmetycznie możemy też zmienić nazwę okna, precyzyjnie wyrównać klawisze itp - a to wszystko ni ena widoku zmienianego okna lecz w samym skrypcie ( to co jest w okni eResHackera po prawej stronie. Wtedy przed zapisaniem pliku dajemy jeszcze Compile Script.

6. W menu File wybieramy Save i nasz nowy plik Doom3.exe jest gotowy do użycia. Sprawdzamy pod edytorem... i już


Powyższa metoda niestety nie sprawdza się (chyba) w DarkRadiancie, ale jeszcze szukam.