Dark Mod ma już własne menu

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorze Darkmod, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderatorzy: peter_spy, timon

Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Dark Mod ma już własne menu

Post autor: Juliusz »

Chciałem się tylko podzielić wiadomością, że darkmod ma już własne menu. Nigdy więcej nie ujrzycie już planety Mars podczas ładowania Dooma... Robi klimat - mówię wam... Więcej nie zdradzam szczegółów - nowa wersja alpha dla betamapperów ma być wydana w styczniu, czyli całkiem niedługo...

Poza tym zabieram się właśnie za tworzenie map w Dark Radiancie. Przerabiam filmy z 3DBuzz - chłopaki nudzą jak flaki z olejem, ale mam nadzieję, że nauczę się od nich podstaw budowania i będę mógł wyrównać do waszego poziomu w budowaniu leveli. :)
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod ma już własne menu

Post autor: Dziarsky »

Juliusz pisze:Chciałem się tylko podzielić wiadomością, że darkmod ma już własne menu. Nigdy więcej nie ujrzycie już planety Mars podczas ładowania Dooma... Robi klimat - mówię wam... Więcej nie zdradzam szczegółów - nowa wersja alpha dla betamapperów ma być wydana w styczniu, czyli całkiem niedługo...
Mam nadzieję, że będą w nim trzy zasadnicze pozycje:
-load mission (i tu menu z podglądem i info jak w Multiplayer Doom3)
-options
-quit :)
Juliusz pisze:Poza tym zabieram się właśnie za tworzenie map w Dark Radiancie. Przerabiam filmy z 3DBuzz - chłopaki nudzą jak flaki z olejem, ale mam nadzieję, że nauczę się od nich podstaw budowania i będę mógł wyrównać do waszego poziomu w budowaniu leveli.
Filmy z 3DBuzz są świetne i z pewnością ułatwią ci start. Co do dorównywania poziomu to możesz z powodzeniem pytać się nas o szczegóły 8-).
Choć najważniejsze jest doświadczenie. Z czasem po prostu ręka sama będzie ci robić mapy :).
Obrazek
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Dark Mod ma już własne menu

Post autor: Juliusz »

Dziarsky pisze:Mam nadzieję, że będą w nim trzy zasadnicze pozycje:
-load mission (i tu menu z podglądem i info jak w Multiplayer Doom3)
-options
-quit Smile
Zapodaję screena, tak podglądowo - i tak nie zdradzam w ten sposób całości efektu...
Obrazek
New Mission to będzie ładowanie misji - coś a'la Dark Loader (nawet nazwa do tego moda bardziej pasuje... ;) ). Kwestia, jakie informacje będą się wyświetlały jest jeszcze w toku dyskutowania (na razie to menu nie funkcjonuje).
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dark Mod ma już własne menu

Post autor: Dziarsky »

Odświeżam temat bo chciałbym prosić Juliusza o skrobnięcie na forum TDM pewnej uwagi związanej z pracą menu :).

Mianowicie zauważyłem pewien bubel gdy odpala się albo wracamy do menu głównego. Za każdym razem mamy wolną animację pojawiających się kolejno pozycji menu. Niby dobrze ale gdy ruszymy od razu kursor w to puste miejsce to podświetlą nam się pozycje menu, które jeszcze zgodnie z animacją nie zostały jeszcze wyświetlone. Trochę to psuje efekt.
Trzeba albo zrobić tak by menu nie było aktywne z kursorem do momentu pojawienia się wszystkiego albo ta animacja będzie trwać nie więcej niż sekundę.
Może to mało ważny element ale dobrze jest to zostawić u nich na forum gdzieś a ja bym to po angielsku kaleczył niemiłosiernie :).
Dziękuję z góry ;).
Obrazek
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Dark Mod ma już własne menu

Post autor: Juliusz »

Obawiam się, że nic nie wskóramy. :) Z tego co pamiętam, jest tak zrobione specjalnie, bo dla niektórych ta animacja trwała zbyt długo, więc niecierpliwym napisy podświetlają się momentalnie po najechaniu kursorem. Była swego czasu dyskusja na ten temat... :)
Mnie osobiście to jakoś wielce nie przeszkadza.
ODPOWIEDZ