Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Mógłbym prosić o tłumaczenia niektórych odpowiedzi na moje posty na forum TDM?
Kuleję czasem z językiem i może rozumiem większość treści ale nie łapię co ode mnie chca .
Poniżej powklejam kilka cytatów:
// If you want to upload these textures, I can setup a repository for such things, and then you can upload it. All you have to do is to install an SVN client.
Just tell me, and I can create it. Should be a matter of minutes. //
// I'll be handling the textures while Gildoran is taking a break, so if you could email me at darkmod_apply@hotmail.com, I can tell you where to upload the textures and I'll handle getting them ready for the game. //
// Thats a good ideia, because in fact i just want to upload things for the mod. And one of this days it will be my map. I have my ISP space of 25 MB but they only alow me to make uploads of 3MB at at one time, of course that does not suit my needs. I Just dont like free web spaces, they allways are slow and i have almost certainty they have spyware. //
// I just had a great idea, what if every mapper had a section like Dziarsky has to show off their work? Personally I would be greatly motivated to get more work done if I could constantly show my updates, and I'd like to be able to get continuous feedback on what I've finished. What does everyone else think? I'd use whatever Dziarsky did but I can't read the launguage the page is written in. //
Dziękuję z góry.
Kuleję czasem z językiem i może rozumiem większość treści ale nie łapię co ode mnie chca .
Poniżej powklejam kilka cytatów:
// If you want to upload these textures, I can setup a repository for such things, and then you can upload it. All you have to do is to install an SVN client.
Just tell me, and I can create it. Should be a matter of minutes. //
// I'll be handling the textures while Gildoran is taking a break, so if you could email me at darkmod_apply@hotmail.com, I can tell you where to upload the textures and I'll handle getting them ready for the game. //
// Thats a good ideia, because in fact i just want to upload things for the mod. And one of this days it will be my map. I have my ISP space of 25 MB but they only alow me to make uploads of 3MB at at one time, of course that does not suit my needs. I Just dont like free web spaces, they allways are slow and i have almost certainty they have spyware. //
// I just had a great idea, what if every mapper had a section like Dziarsky has to show off their work? Personally I would be greatly motivated to get more work done if I could constantly show my updates, and I'd like to be able to get continuous feedback on what I've finished. What does everyone else think? I'd use whatever Dziarsky did but I can't read the launguage the page is written in. //
Dziękuję z góry.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Jeśli chcesz podełać te tekstury mogę stworzyć dla Ciebie "magazyn" (składnicę) na takie rzeczy i wówczas możesz je podesłać. Musisz tylko zainstalować klienta SVN. Daj mi tylko znać, to to zrobię. To kwestia kilku minut.Dziarsky pisze:/ If you want to upload these textures, I can setup a repository for such things, and then you can upload it. All you have to do is to install an SVN client.
Just tell me, and I can create it. Should be a matter of minutes. //
Parę słów wyjaśnienia: SVN - jest to tzw. system kontroli plików, czyli system przechowywania dużych projektów, nad ktorymi pracuje wiele osób. System, który automatycznie archiwizuje dane, łączy pliki zmienione przez różne osoby itp. Tak jest przechowywany cały mod.
A to, co Tobie odpisał sparhawk (jak podejrzewam), to ostatni pomysł jako alternatywa do ładowania plików na ftp moda. Teraz każdy współpracownik moda dostanie przydzielony swój własny skład (repository) na swoje pliki. Dzięki temu one nie zginą (użytkownik nie może ich usunąć), a każdy z zespołu będzie miał do nich łatwy dostęp. No i nie trzeba się bawić w szukanie dziwnych serwisów przechowujących pliki.
Czyli mówiąc krócej - musisz zainstalować sobie kienta RapidSVN http://rapidsvn.tigris.org/ na przykład i napisz PM do sparhawka, że go masz i żeby dał Tobie dalsze wskazówki, co masz robić. Będziesz mu pewnie musiał przesłać hasło i takie tam.
Będę się zajmował teksturami podczas gdy Gildoran ma przerwę, więc jeśli mógłbyś do mnie napisać na darkmod_apply@hotmail.com, powiem Tobie, gdzie podesłać tekstury i ja już je przygotuję do używania w grze.// I'll be handling the textures while Gildoran is taking a break, so if you could email me at darkmod_apply@hotmail.com, I can tell you where to upload the textures and I'll handle getting them ready for the game. //
To dobry pomysł, bo w sumie chciałem właśnie wysłać parę rzeczy do moda. Niedługo miałem podesłać mapę. Mam konto u dostawcy internetu 25 Mb, ale mogę wysyłać tam tylko 3 Mb jednocześnie, a to oczywiście mi nie odpowiada. Nie lubię darmowych miejsc na strony w siecie, bo zawsze są powolne i prawie na pewno mają spyware.Dziarsky pisze:// Thats a good ideia, because in fact i just want to upload things for the mod. And one of this days it will be my map. I have my ISP space of 25 MB but they only alow me to make uploads of 3MB at at one time, of course that does not suit my needs. I Just dont like free web spaces, they allways are slow and i have almost certainty they have spyware. //
Mam świetny pomysł - a jakby tak każdy mapper miał swój dział jak Dziarsky do pokazywania swoich prac? Osobiście, mnie by to bardzo motywowało to większej pracy, jeśli mógłbym coś na bieżąco pokazywać i chciałbym móc ciągle dostawać opinie na temat tego, co zrobiłem. Co o tym myślicie? Skorzystałbym z tego, co użył Dziarsky, ale nie rozumiem języka, w którym jest ta strona napisana.Dziarsky pisze:/ I just had a great idea, what if every mapper had a section like Dziarsky has to show off their work? Personally I would be greatly motivated to get more work done if I could constantly show my updates, and I'd like to be able to get continuous feedback on what I've finished. What does everyone else think? I'd use whatever Dziarsky did but I can't read the launguage the page is written in. //
(czyli po prostu gościu nie wpadł na to, że jest to jedna z wielu galerii internetowych, jakich może użyć do woli)
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Czyli mając klienta RapidSVN http://rapidsvn.tigris.org/ zostanie założony dla mnie magazyn tak ?
darkmod_apply@hotmail.com - a tutaj jak się odezwę to ten ktoś pobierze ode mnie textury i popracuje nad nimi ?
darkmod_apply@hotmail.com - a tutaj jak się odezwę to ten ktoś pobierze ode mnie textury i popracuje nad nimi ?
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Tekstury zapewne podeślesz do magazynu, bo taka jest jego funkcja. A na maila dostaniesz wskazówki.
Dodam jeszcze, że jest także inny, przyjemniejszy w obsłudze i chyba stabilniejszy klient SVN - TortoiseSVN. Właściwie to nie tyle klient, co proces, który obsługuje się za pomocą poleceń PPM. (tak jak WinRAR dodaje komendy). Jest łatwiejszy, ale nie wiem, czy Tobie zależy na programie, który ciągle siedzi w pamięci, a nie będziesz z SVN tak często korzystał.
No, ale na wszelki wypadek podaję Tobie linka: http://tortoisesvn.net/downloads
Jakby co, to pytaj o jego obsługę.
Dodam jeszcze, że jest także inny, przyjemniejszy w obsłudze i chyba stabilniejszy klient SVN - TortoiseSVN. Właściwie to nie tyle klient, co proces, który obsługuje się za pomocą poleceń PPM. (tak jak WinRAR dodaje komendy). Jest łatwiejszy, ale nie wiem, czy Tobie zależy na programie, który ciągle siedzi w pamięci, a nie będziesz z SVN tak często korzystał.
No, ale na wszelki wypadek podaję Tobie linka: http://tortoisesvn.net/downloads
Jakby co, to pytaj o jego obsługę.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Mam obydwa programy. Pierwszy się trochę sypie a drugi uruchamia się jako okno explorera.
Dostałem link, login i hasło na które mam się jakoś połączyć.
// to access it. You can use to upload your progress to share it with other betamappers or the team. Since you are the first one, it is currently empty though.
Do a checkout to some directory of your choice so that SVN creates it's directory strcuture. Then you can place your maps, textures, or whatever you created, into this directory, and commit the files to SVN. //
Znaczy mam tam publikować swoje wypociny a jako że jestem pierwszy raz to muszę utworzyć sobie jakieś foldery?
Ogólnie o co chodzi w tych programach, do czego one służą bo z tego jak działają na pierwszy rzut oka nic nie wynika.
Dostałem link, login i hasło na które mam się jakoś połączyć.
// to access it. You can use to upload your progress to share it with other betamappers or the team. Since you are the first one, it is currently empty though.
Do a checkout to some directory of your choice so that SVN creates it's directory strcuture. Then you can place your maps, textures, or whatever you created, into this directory, and commit the files to SVN. //
Znaczy mam tam publikować swoje wypociny a jako że jestem pierwszy raz to muszę utworzyć sobie jakieś foldery?
Ogólnie o co chodzi w tych programach, do czego one służą bo z tego jak działają na pierwszy rzut oka nic nie wynika.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Czyli używasz TortoiseSVN, tak? To fajnie, bo ja też.
Teraz tak - login jest taki jak Twój nick czy inny?
Nie tworzyłem nigdy takiego magazynu od podstaw, ale zrobiłbym to tak:
- Utwórz sobie gdzieś folder o nazwie np. tdm albo thedarkmod albo cokolwiek. Z przyczyn praktycznych odradzam folder darkmod we folderze Doom3, bo tak się nazywa folder moda, a po co mieszać (zresztą jako betamapper masz go też, nie?)
- wejdź do tego folderu, naciśnij prawy klawisz myszy, wybierz opcję SVN checkout (nowe polecenie)
- w URL of repository wpisz link, który dostałeś, oraz upewnij się, że folder, do którego ma ściągać jest tym nowym pustym folderem, który utworzyłeś.
Powinieneś mieć zaznaczoną opcję Head Revision i nic więcej
Naciśniej OK
- po tym procesie Twój folder powinien mieć zieloną fajeczkę, tzn. że jest na bieżąco. Jak zmienisz jakiś plik, to zmieni się ona na czerwoną.
- jeśli login jest tylko Twój, czyli Dziarsky, a nie np. Contributors, to możesz od razu tam dawać podfoldery np. textures, maps itp. A jeśli ogólny, dla wszystkich, to może stwórz wpierw podfolder Dziarsky, a potem textures itp. itd.
- powrzucaj pliki, które chcesz załadować
- zaznacz podfoldery i kliknij PPM, wybierz opcję TortoiseSVN/ Add, kliknij OK dla potwierdzenia wybranych plików
- następnie wejdź do folderu wyżej, kliknij na główny folder, do którego robiłeś checkout (ten z zieloną fajeczką), naciśnij PPM i wybierz opcję SVN Commit. Wówczas wyślesz pliki do SVN. Przed wysłaniem możesz wpisać komentarz, co wysyłasz (ogólnie).
Jeśli pójdzie coś nie tak, to daj znać - jest to proste generalnie, parę kliknięć, tylko nie mam pewności jak się to robi od podstaw - ja ściągałem już istniejący magazyn.
SVN tworzy ukryte foldery, więc się nie zdziw. W sumie przechowuje parę kopii plików należących do magazynu.
Systemy typu SVN przydają się w pracy nad projektami tworzonymi przez grupy ludzi. Główne cechy to:
- automatyczne tworzenie kopii zapasowych plików.
- automatycznie łączy pliki tekstowe modyfikowane przez różnych ludzi. Np. każdy dopisuje różne deklaracje materiałów w weapons.mtr, a SVN łączy Twoje zmiany ze zmianami innych.
- SVN pamięta poprzednie wersje plików. zawsze można wrócić, do którejś z wcześniejeszych wersji, gdy np, program ma jakieś błędy itp.
- nie idzie usunąć plików z SVN - plik usunięty jest niewidoczny, ale ciągle jest przechowywany.
I parę innych...
A w przypadku betamapperów chodzi o to, że nie każdy ma gdzie wrzucać pliki (Ty akurat masz ). Oraz chroni to przed przypadkowym (bądź umyślnym... ) skasowaniem plików, co by było możliwe na ftp. Ostatnio mieliśmy dziwnego gościa, pracującego nad dźwiękami, który po tygodniu współpracy obraził się i wykasował z ftp swoje pliki. Nic nie stało na przeszkodzie, żeby wykasował także coś innego...
Teraz tak - login jest taki jak Twój nick czy inny?
Nie tworzyłem nigdy takiego magazynu od podstaw, ale zrobiłbym to tak:
- Utwórz sobie gdzieś folder o nazwie np. tdm albo thedarkmod albo cokolwiek. Z przyczyn praktycznych odradzam folder darkmod we folderze Doom3, bo tak się nazywa folder moda, a po co mieszać (zresztą jako betamapper masz go też, nie?)
- wejdź do tego folderu, naciśnij prawy klawisz myszy, wybierz opcję SVN checkout (nowe polecenie)
- w URL of repository wpisz link, który dostałeś, oraz upewnij się, że folder, do którego ma ściągać jest tym nowym pustym folderem, który utworzyłeś.
Powinieneś mieć zaznaczoną opcję Head Revision i nic więcej
Naciśniej OK
- po tym procesie Twój folder powinien mieć zieloną fajeczkę, tzn. że jest na bieżąco. Jak zmienisz jakiś plik, to zmieni się ona na czerwoną.
- jeśli login jest tylko Twój, czyli Dziarsky, a nie np. Contributors, to możesz od razu tam dawać podfoldery np. textures, maps itp. A jeśli ogólny, dla wszystkich, to może stwórz wpierw podfolder Dziarsky, a potem textures itp. itd.
- powrzucaj pliki, które chcesz załadować
- zaznacz podfoldery i kliknij PPM, wybierz opcję TortoiseSVN/ Add, kliknij OK dla potwierdzenia wybranych plików
- następnie wejdź do folderu wyżej, kliknij na główny folder, do którego robiłeś checkout (ten z zieloną fajeczką), naciśnij PPM i wybierz opcję SVN Commit. Wówczas wyślesz pliki do SVN. Przed wysłaniem możesz wpisać komentarz, co wysyłasz (ogólnie).
Jeśli pójdzie coś nie tak, to daj znać - jest to proste generalnie, parę kliknięć, tylko nie mam pewności jak się to robi od podstaw - ja ściągałem już istniejący magazyn.
SVN tworzy ukryte foldery, więc się nie zdziw. W sumie przechowuje parę kopii plików należących do magazynu.
Systemy typu SVN przydają się w pracy nad projektami tworzonymi przez grupy ludzi. Główne cechy to:
- automatyczne tworzenie kopii zapasowych plików.
- automatycznie łączy pliki tekstowe modyfikowane przez różnych ludzi. Np. każdy dopisuje różne deklaracje materiałów w weapons.mtr, a SVN łączy Twoje zmiany ze zmianami innych.
- SVN pamięta poprzednie wersje plików. zawsze można wrócić, do którejś z wcześniejeszych wersji, gdy np, program ma jakieś błędy itp.
- nie idzie usunąć plików z SVN - plik usunięty jest niewidoczny, ale ciągle jest przechowywany.
I parę innych...
A w przypadku betamapperów chodzi o to, że nie każdy ma gdzie wrzucać pliki (Ty akurat masz ). Oraz chroni to przed przypadkowym (bądź umyślnym... ) skasowaniem plików, co by było możliwe na ftp. Ostatnio mieliśmy dziwnego gościa, pracującego nad dźwiękami, który po tygodniu współpracy obraził się i wykasował z ftp swoje pliki. Nic nie stało na przeszkodzie, żeby wykasował także coś innego...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Dostałem login i hasło: betamapper więc wygląda na ogólne.
W głównym folderze z zielonym znaczkiem zrobiło mi folder ukryty svn. i w nim dalsze.
Nic więcej tam nie ma.
W tym folderze z zielonym mogę teraz umieszczać pliki, które na daną chwilę uważam za publiczne i zostaną one wysłane gdzieś tam.. Także przy każdej podmianie/modyfikacji/dodaniu/usunieciu pliki zostaną odpowiednio poprawione gdzieś tam ?
Wrzuciłem co nieco i już wysyłam. Gdzie to się w sumie wysyła bo liki ważą sporo i myślę ile to zajmie jak chłonny jest ten "magazyn".
EDIT:
CO mam zrobić jak zmieniłem strukturę katalogów i przerzucam pliki. Także Commit czy Update ? I do mam zrobić z zaznaczeniem w kolejnym oknie bo mam tam nową i starą lokalizację. A może nowe foldery daję Add a stare ... CleanUp?
W głównym folderze z zielonym znaczkiem zrobiło mi folder ukryty svn. i w nim dalsze.
Nic więcej tam nie ma.
Co to znaczy zrobić checkout do jakiś folderów ? Chodzi o to co napisałeś?Do a checkout to some directory of your choice so that SVN creates it's directory strcuture. Then you can place your maps, textures, or whatever you created, into this directory, and commit the files to SVN.
W tym folderze z zielonym mogę teraz umieszczać pliki, które na daną chwilę uważam za publiczne i zostaną one wysłane gdzieś tam.. Także przy każdej podmianie/modyfikacji/dodaniu/usunieciu pliki zostaną odpowiednio poprawione gdzieś tam ?
Wrzuciłem co nieco i już wysyłam. Gdzie to się w sumie wysyła bo liki ważą sporo i myślę ile to zajmie jak chłonny jest ten "magazyn".
EDIT:
CO mam zrobić jak zmieniłem strukturę katalogów i przerzucam pliki. Także Commit czy Update ? I do mam zrobić z zaznaczeniem w kolejnym oknie bo mam tam nową i starą lokalizację. A może nowe foldery daję Add a stare ... CleanUp?
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Chyba dobrze wszystko poszło, bo dostałem powiadomienia na maila o plikach jakie wysłałeś. Spytaj się sparhawka, czy też będziesz dostawał powiadomienia na maila.
Dodam tylko, że jest możliwość wrzucenia wszystkiego za jednym razem - zaznaczasz wszystkie foldery i dodajesz komendą Add, a później klikasz prawym na folder Dziarsky i wybierasz Commit - wówczas załaduje podfoldery też.
O pojemność serwera chyba nie trzeba się martwić, sparhawk nabył ostatnio nowy i mniej więcj wie, ile potrzeba
Przed każdą zmianą plików zrób wpierw update, a później Commit - w momencie Update łączy zmiany. W sumie w Twoim przypadku to nie robi większej różnicy, bo nikt inny nie będzie zmieniał Twoich plików, ale dobrze jest wyrabiać sobie dobre nawyki
Jeśli następne osoby coś dodadzą, a Ty np. klikniesz na Contributor czy tam betamapper (czy jakkolwiek Twój główny folder się nazywa) i zrobisz UpdateSVN to ściągnie także pliki załadowane przez innych. I będzie je uaktualniało, jeśli oni jakieś zmiany wprowadzą.
A co do usuwania - nie jestem pewien. Samo usunięcie pliku nic nie zmieni, bo ściągnie go znowu przy kolejnym updatecie. Musi być jaką komenda na usuwanie plików - poszukaj w tym menu TortoiseSVN. W razie czego pytaj na forum albo sparhawka bezpośrednio.
Aha - gdyby wyskoczył błąd przy ściąganiu plików (np. przerwie połączenie), to może się okazać, że następny Update jest niemożliwy, bo pliki są zablokowane (Locked). Wówczas odblokuj dany folder komendą (Clean Up). Czasem problem bywa trochę poważniejszy, ale jakby co, to wtedy napiszę, co robić.
Dodam tylko, że jest możliwość wrzucenia wszystkiego za jednym razem - zaznaczasz wszystkie foldery i dodajesz komendą Add, a później klikasz prawym na folder Dziarsky i wybierasz Commit - wówczas załaduje podfoldery też.
O pojemność serwera chyba nie trzeba się martwić, sparhawk nabył ostatnio nowy i mniej więcj wie, ile potrzeba
Przed każdą zmianą plików zrób wpierw update, a później Commit - w momencie Update łączy zmiany. W sumie w Twoim przypadku to nie robi większej różnicy, bo nikt inny nie będzie zmieniał Twoich plików, ale dobrze jest wyrabiać sobie dobre nawyki
Jeśli następne osoby coś dodadzą, a Ty np. klikniesz na Contributor czy tam betamapper (czy jakkolwiek Twój główny folder się nazywa) i zrobisz UpdateSVN to ściągnie także pliki załadowane przez innych. I będzie je uaktualniało, jeśli oni jakieś zmiany wprowadzą.
A co do usuwania - nie jestem pewien. Samo usunięcie pliku nic nie zmieni, bo ściągnie go znowu przy kolejnym updatecie. Musi być jaką komenda na usuwanie plików - poszukaj w tym menu TortoiseSVN. W razie czego pytaj na forum albo sparhawka bezpośrednio.
Aha - gdyby wyskoczył błąd przy ściąganiu plików (np. przerwie połączenie), to może się okazać, że następny Update jest niemożliwy, bo pliki są zablokowane (Locked). Wówczas odblokuj dany folder komendą (Clean Up). Czasem problem bywa trochę poważniejszy, ale jakby co, to wtedy napiszę, co robić.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Jak daję Update to zaczyna mi przywracać pliki w poprzednie miejsca (Restored) :/
Tak jakby ściągał z magazynu to co wysłałem tam w innej postaci.
To tylko część pracy (mam na to pozwolić) i na koniec update'u to uporządkuje czy może w inny sposób mam usunąć pliki z magazynu. Nie widzi mi się teraz ściąganie 100mb, które wcześniej wysłałem ale w inne miejsca.
Czemu nie ma podglądu tego co zostało wysłane albo czemu (co wygodniejsze) nie przenosi tylko plików po stronie magazynu i w ten sposób je uaktualnia?
Dziwnie pracuje ten program i nie jest taki chłopsko intuicyjny :/
EDIT:
Znalazłem coś takiego jak przeglądarka, z której mogę wywalić pliki. Wywaliłem więc to co było zbędne, zrobiłem update i teraz jest ok. Zakręcone to jest.
Ale np. mam dwa foldery niby wysłane a jednak nie ma tych plików. Jak odświeżyć tę zawartość gdy program myśli, że wszystko jest ok ?
Wg przeglądarki jestem jedynym betamapperem na razie . Być może inni się dołączą.
Ostatnio widziałem news, ze Bonehoard jest na SVN ale w mojej sekcji tego nie ma, szkoda bo to w końcu betamapa .
ps. Odnośnie komentarza - Zawsze mam tylko jeden komentarz i przy zmianie/dodaniu mam po prostu go odświeżyć? Bo niezależnie czy wysyłam jeden folder, plik czy więcej danych to mam podać jakiś komentarz. Jak to się ma do poprzednich komentarzy?
Tak jakby ściągał z magazynu to co wysłałem tam w innej postaci.
To tylko część pracy (mam na to pozwolić) i na koniec update'u to uporządkuje czy może w inny sposób mam usunąć pliki z magazynu. Nie widzi mi się teraz ściąganie 100mb, które wcześniej wysłałem ale w inne miejsca.
Czemu nie ma podglądu tego co zostało wysłane albo czemu (co wygodniejsze) nie przenosi tylko plików po stronie magazynu i w ten sposób je uaktualnia?
Dziwnie pracuje ten program i nie jest taki chłopsko intuicyjny :/
EDIT:
Znalazłem coś takiego jak przeglądarka, z której mogę wywalić pliki. Wywaliłem więc to co było zbędne, zrobiłem update i teraz jest ok. Zakręcone to jest.
Ale np. mam dwa foldery niby wysłane a jednak nie ma tych plików. Jak odświeżyć tę zawartość gdy program myśli, że wszystko jest ok ?
Wg przeglądarki jestem jedynym betamapperem na razie . Być może inni się dołączą.
Ostatnio widziałem news, ze Bonehoard jest na SVN ale w mojej sekcji tego nie ma, szkoda bo to w końcu betamapa .
ps. Odnośnie komentarza - Zawsze mam tylko jeden komentarz i przy zmianie/dodaniu mam po prostu go odświeżyć? Bo niezależnie czy wysyłam jeden folder, plik czy więcej danych to mam podać jakiś komentarz. Jak to się ma do poprzednich komentarzy?
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Tak jak mówiłem - nie wystarczy usunąć u siebie plików, bo one są na serwerze ciągle. Usuwanie plików u siebie jest zabiegiem, który pozwala się na wycofanie z wprowadzonych przez siebie zmian.Dziarsky pisze:Jak daję Update to zaczyna mi przywracać pliki w poprzednie miejsca (Restored) :/
Tak jakby ściągał z magazynu to co wysłałem tam w innej postaci.
To tylko część pracy (mam na to pozwolić) i na koniec update'u to uporządkuje czy może w inny sposób mam usunąć pliki z magazynu. Nie widzi mi się teraz ściąganie 100mb, które wcześniej wysłałem ale w inne miejsca.
Czemu nie ma podglądu tego co zostało wysłane albo czemu (co wygodniejsze) nie przenosi tylko plików po stronie magazynu i w ten sposób je uaktualnia?
Dziwnie pracuje ten program i nie jest taki chłopsko intuicyjny :/
Czyli jednak jest sposób Ja jeszcze nie usuwałem nic z SVN, więc nie mogłem Tobie wielce pomóc w tej kwestii.Dziarsky pisze:Znalazłem coś takiego jak przeglądarka, z której mogę wywalić pliki. Wywaliłem więc to co było zbędne, zrobiłem update i teraz jest ok. Zakręcone to jest.
Być może to kwestia tego, że sparhawkowi siadł twardy dysk. Pisał, że wszystko, co było załadowane po godz. 4 rano może być utracone. Jutro wieczorem powinna SVN już działać.Dziarsky pisze:Ale np. mam dwa foldery niby wysłane a jednak nie ma tych plików. Jak odświeżyć tę zawartość gdy program myśli, że wszystko jest ok ?
Na pewno się dołączą.Dziarsky pisze:Wg przeglądarki jestem jedynym betamapperem na razie Smile. Być może inni się dołączą.
Angua (autorka) została włączona do zespołu i Bonehoard jest na SVN, ale w głównym magazynie modu. Z tego co wiem, to ma się pojawić także na ftpie dostępna dla betamapperów.Dziarsky pisze:Ostatnio widziałem news, ze Bonehoard jest na SVN ale w mojej sekcji tego nie ma, szkoda bo to w końcu betamapa Smile.
Komentarz jest po prostu informacją dla ludzi, co zostało zmienione/załadowane itp. Chodzi o ogólną informację. Po każdym Commicie dostajemy maila z tym komentarzem oraz informacją o zmienionych plikach. Poza tym w logu SVN pojawia się ten komentarz. Nie jest to sprawa życia i śmierci, ale może po prostu ułatwić nieco życie.ps. Odnośnie komentarza - Zawsze mam tylko jeden komentarz i przy zmianie/dodaniu mam po prostu go odświeżyć? Bo niezależnie czy wysyłam jeden folder, plik czy więcej danych to mam podać jakiś komentarz. Jak to się ma do poprzednich komentarzy?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Po godzinie dłubania całkiem siadł ten program (errory) więc wywaliłem wszystko z magazynu i odinstalowałem u mnie program.
Teraz wg twoich wskazówek z początku ponownie wszystko wrzucam zakładając już strukturę folderów jaką ostatecznie będę stosował. Na razie wysyła bez przeszkód.
Przypomnij mi tylko proszę co zrobić jak dodam lub podmienię u siebie jakieś pliki ? Na głównym folderze klikam prawym Update i później Commit ?
Teraz wg twoich wskazówek z początku ponownie wszystko wrzucam zakładając już strukturę folderów jaką ostatecznie będę stosował. Na razie wysyła bez przeszkód.
Przypomnij mi tylko proszę co zrobić jak dodam lub podmienię u siebie jakieś pliki ? Na głównym folderze klikam prawym Update i później Commit ?
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Tak. Update ma zanczenie tylko w przypadku modyfikacji plików. A przed Commit wpierw musisz pliki dodać poleceniem Add. Jak klikniesz na folder to doda całą zawartość także. Dopiero później Commit.Przypomnij mi tylko proszę co zrobić jak dodam lub podmienię u siebie jakieś pliki ? Na głównym folderze klikam prawym Update i później Commit ?
Hmm... nigdy mi nie wyskoczył żaden błąd przy wysyłaniu plików. Co najwyżej przy ściąganiu większych ilości.Dziarsky pisze:Po godzinie dłubania całkiem siadł ten program (errory) więc wywaliłem wszystko z magazynu i odinstalowałem u mnie program.
Teraz wg twoich wskazówek z początku ponownie wszystko wrzucam zakładając już strukturę folderów jaką ostatecznie będę stosował. Na razie wysyła bez przeszkód.
W sumie dość dużo osób ma problemy z SVN (wcześniej używaliśmy CVS - coś podobnego, ale bardziej zawodne ). Ale jak już się załapie logikę tego, to idzie jak po maśle.
No, a tak w ogóle - jak pisałem, sparhawkowi siadł twardziel, na którym miał ostatnią wersję SVN i nie wiem czy jest sens na razie to wrzucać. Poczekaj do jutra wieczora (lub czwartku), jakby znowu były jakieś problemy.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Jeszcze raz się upewnię.
1. Nowe pliki klikamy prawym i dajemy add (a później Update i Commit).
2. Przy podmianie istniejących plików lub usunięciu robimy tylko Update i Commit na głównym folderze ?
1. Nowe pliki klikamy prawym i dajemy add (a później Update i Commit).
2. Przy podmianie istniejących plików lub usunięciu robimy tylko Update i Commit na głównym folderze ?
Re: Forum TDM - tłumaczenia w locie.
Tak, tak powinno dzialac.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.