[speaker] dodawanie i ustawienia dżwięków

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorze Darkmod, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderatorzy: peter_spy, timon

Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

[speaker] dodawanie i ustawienia dżwięków

Post autor: Dziarsky »

Zapytam nieśmiało jak się konfiguruje ten byt speaker ?

Dodaję ścieżkę dla s_shader np.: "sound/ambient/environmental/machine_distant03_loop.ogg" i nic.

Także czy wystarczy ustawić omni na 0 a global na 1 by mieć ambientowy dźwięk w skali mapy (i czy wtedy też min i maxdistanse trzeba ustawiać) ?
Obrazek
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: [speaker] dodawanie i ustawienia dżwięków

Post autor: Juliusz »

Dźwięków jeszcze nie robiłem. Mogę co najwyżej odesłać Ciebie na Doom3World. http://www.doom3world.org/phpbb2/viewforum.php?f=1. Ale pewnie znasz ten link...
ODPOWIEDZ