Visportale w praktyce
: 22 lipca 2007, 00:46
Jak się ma stawianie visportali gdy jakieś elementy przecinają te bryły ?
Przykładowo przecinam szczelnie sześcienne korytarze visportalami ale np. sieć rur (bryły) ciągnie się na całej długości mapy i przecina te visportale. Podobnie kilka modeli
Czy te rury będą w całości widocznie czy w całości będą znikać?
A co z modelami ? I czy w ogóle to nie zaburza pracy visportali ?
Jeśli ktoś już nad tym siedział i podzieli się wiedzą to będę wdzięczny.
Jestem na etapie gdy waga brył i obiektów na mapie powoduje znaczny spadek fps i kilka "ogólnych" visportali już nie pomaga.
Widząc natłok elementów w mapach z Doom3 i ich świetną optymalizację to kłaniam się nisko
Przykładowo przecinam szczelnie sześcienne korytarze visportalami ale np. sieć rur (bryły) ciągnie się na całej długości mapy i przecina te visportale. Podobnie kilka modeli
Czy te rury będą w całości widocznie czy w całości będą znikać?
A co z modelami ? I czy w ogóle to nie zaburza pracy visportali ?
Jeśli ktoś już nad tym siedział i podzieli się wiedzą to będę wdzięczny.
Jestem na etapie gdy waga brył i obiektów na mapie powoduje znaczny spadek fps i kilka "ogólnych" visportali już nie pomaga.
Widząc natłok elementów w mapach z Doom3 i ich świetną optymalizację to kłaniam się nisko