Thief Forum
http://thief-forum.pl/

AAS32 is out of date
http://thief-forum.pl/viewtopic.php?f=10&t=4939
Strona 1 z 1

Autor:  timon [ 03 maja 2009 23:16 ]
Tytuł:  AAS32 is out of date

Komunikat o treści
Kod:
AAS32 is out of date
pojawia mi się przy uruchamianiu misji w sytuacji gdy umieszczę w niej strażnika z np. z gałęzi
saintlucia/Ai/Guard/atdm:ai_citywatch

AAS32 to właściwość AI jak można wyczytać z Entity class tree, tylko dlaczego jest przestarzała?

Pytanie dodatkowe czy można uzyskać napis na ekranie taki jak w standardowym thiefie?

Autor:  Juliusz [ 07 maja 2009 11:27 ]
Tytuł:  Re: AAS32 is out of date

AAS32 to plik ze ścieżkami dla AI, których bounding box jest równy 32, czyli dla ludzi. (Stwory mają większe rozmiary). Plik ten powstaje podczas kompilacji mapy, a więc skompiluj mapę po prostu - powinno pomóc...



P.S. ten dział już chyba nie musi mieć statusu ukrytego, tak sobie myślę, skoro wersja alpha jest dostępna dla wszystkich?

P.S.2 - Timon, to kiedy pierwsze betatesty ZL3? :-D ;)

Autor:  timon [ 08 maja 2009 11:40 ]
Tytuł:  Re: AAS32 is out of date

Juliusz napisał(a):
AAS32 to plik ze ścieżkami dla AI, których bounding box jest równy 32, czyli dla ludzi. (Stwory mają większe rozmiary). Plik ten powstaje podczas kompilacji mapy, a więc skompiluj mapę po prostu - powinno pomóc...


Kompikuję komendą dmap nazwa, czy istnieją inne komendy lub opcje do dmap , bo cały czas mam ten komunikat.

ZL3 raczej nie powstanie nigdy. Chyba, że trafię na rok albo dwa do sanatorium lub więzienia :)

Autor:  Juliusz [ 08 maja 2009 13:59 ]
Tytuł:  Re: AAS32 is out of date

samo dmap powinno działać... jeśli nie, to w sumie nie wiem o co chodzi. Może AI z folderu Saint Lucia mają inne ustawienia? A reszta strażników też Tobie nie działa?


----
momencik... po przeszukaniu netu znalazłem takie wątki:

Ktoś miał podobny problem:
http://www.doom3world.org/phpbb2/viewto ... 092#p12092
podane linki nie działają, ale może zawierają to samo, co podał inny koleś w tym wątku?

http://www.doom3world.org/phpbb2/viewto ... 3845#p3845


Generalnie są to ustawienia dotyczące kompilacji aas. Darkmod zawiera je bodajże w pliku \def\aas.def i poza wysokością AI wyglądają identycznie. Może brakuje Tobie tego pliku z jakichś przyczyn?


P.S. Ah, skąd ja znam ten problem z brakiem czasu...
P.S.2. Ale zanim zdecydujesz się na któreś z powyższych miejsc, upewnij się jak wygląda kwestia dostępu do internetu... ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/