Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Czy zamierzasz tworzyć misje pod Dark Moda?
obowiązkowo! 19%  19%  [ 6 ]
myślę, że spróbuję swoich sił 19%  19%  [ 6 ]
być może, waham się 13%  13%  [ 4 ]
misję nie, ale jestem chętny do współpracy (modelowanie, dźwięki, scenariusz itp.) 13%  13%  [ 4 ]
nie interesuje mnie Dark Mod 35%  35%  [ 11 ]
Liczba głosów : 31
Autor Wiadomość
PostNapisane: 09 lis 2009 18:53 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
No właśnie. Nawet sobie nie zdajemy sprawy, jak dobrze jest mieć gotowy interfejs, system AI etc. I dlatego właśnie tak ważny był dla mnie T3Ed i tak żałowałem, że ten ich cholerny programista zniknął w czasie prac nad grą. Bo Thief idealnie się nadaje jako podstawka do różnych typów gier: skradanek, przygodówek, gier detektywistycznych, horrorów etc.

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2009 18:57 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2253
Lokalizacja: Łódź
Biedny Ascottk się ostatnio wypalił, więc nadal nie wiadomo co będzie z wodą i takimi tam, ja już nie nadążam za tym co on wyrabia z T3edem, to programistyczny mętlik. Chyba zaczął się uczyć Unrealscriptu i stosuje nieco na chybił-trafił, żeby coś z tego silnika jeszcze wyciągnąć.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2009 19:04 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
A więc... DromEd już za stary, żeby coś nowego w nim zaczynać. T3Ed jednak nie pozwala rozwinąć skrzydeł. TDM to naprawdę dopiero beta. I, moim zdaniem, wymaga jeszcze poważnych poprawek. Przekichane. :zak

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2009 19:20 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2253
Lokalizacja: Łódź
Co robić zatem, czekać na poprawioną wersję Darkmoda? Grać, czytać książki, oglądać filmy, zbierać pomysły? Sam nie wiem, a denerwuje mnie stan pt. "zrobiłbym coś, ale nie wiem co" ;)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2009 19:57 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Możesz sobie spokojnie robić jakieś ładne wiktoriańsko-średniowieczne tekstury i obiekty: balustrady, poręcze, fontanny, wiszące kwietniki, żyrandole, stoły, wsporniki, kolumny, dachy, okna, drzwi, balkony, gargulce, łodzie, gondole, lampy, świeczniki, pochodnie... Warto też zrobić rekwizyty do jakichś mrocznych miejsc: pracowni alchemika lub (hint) nekromanty. Bedą pasować do każdego silnika i każdego projektu, nie? :)

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2009 20:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Ja byłbym w stanie wciągnąć się w jakiś projekt, ale pod warunkiem, że fabuła by była ciekawa i dopracowana. Aktualnie siedzę sobie w Dark Radiancie i dłubię moją misję miejsko-portową, jak mam troszkę czasu i generalnie chętnie bym się zajął tworzeniem levelu, jeśli już. Chociaż potrafię robić modele, tekstury, animacje, niezbyt zaawansowane skrypty. Pełnej postaci do TDM jeszcze co prawda nie zrobiłem, ale myślę, że dałbym radę. Dźwięk i fabuła, to moje główne słabe strony.
Zarazem nie wiem, czy mi się w najbliższej przyszłości coś w życiu poważnie nie zmieni, co sprawi, że będę mógł o mapowaniu zapomnieć...

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Ostatnio edytowano 14 lis 2009 12:08 przez Juliusz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2009 20:37 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Juliusz napisał(a):
Zarazem nie wiem, czy mi się w najbliższej przyszłości coś w życiu poważnie nie zmieni, co sprawi, że będę mógł o mapowaniu zapomnieć...

Czy to coś małego i wrzeszczącego? ;)

A może byś zrobił jakąś misję na konkurs świąteczny TDM?

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 00:05 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2003 20:30
Posty: 849
Lokalizacja: Ruda Śląska
Bukary napisał(a):
A więc... DromEd już za stary, żeby coś nowego w nim zaczynać. T3Ed jednak nie pozwala rozwinąć skrzydeł. TDM to naprawdę dopiero beta. I, moim zdaniem, wymaga jeszcze poważnych poprawek. Przekichane. :zak


Heh, po mojej ostatniej wypowiedzi w tym temacie, na pytanie Juliusza:

Juliusz napisał(a):
He, he...
Ja tu piszę Bukaremu o współpracy, prowadzeniu projektu itp. itd. a tu widać, że on to na tym forum już dawno przerabiał...
Na jakim etapie ten projekt utknął? Czy pełna fabuła już powstała? Jakieś szkice lokacji? Możnaby już zacząć tworzyć misję?


Chciałem odpisać, że Bukary chyba czeka na ten jedyny, wymażony silnik, na którym chciałby zrealizować TCN. Szkoda, że jeszcze nie powstał taki... ;)

Jakoś tak, po OCOD (która była jedną z pierwszych FM`s w jakie zagrałem, i która, jako jedna z nielicznych, "pociągnęła mnie dalej" do wypróbowania reszty fanowskiej sceny Thiefa), czekałem, co też ten Bukary nam pokaże w TCN :) Heh, kiedyś nawet temat o wskrzeszaniu TCN miałem "w ulubionych" :)

_________________
Współdzielenie plików ze znajomymi jest wygodniejsze niż wysyłanie ich e-mailem.
Zapraszam Cię do DropBox :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 00:16 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Ozi napisał(a):
Chciałem odpisać, że Bukary chyba czeka na ten jedyny, wymażony silnik, na którym chciałby zrealizować TCN. Szkoda, że jeszcze nie powstał taki... ;)

T3Ed pewnie byłby w sam raz, gdyby tylko nie wykastrowano wody i nie schrzaniono ruchów Garretta. Bo pod względem estetycznym podobał mi się ten silnik. Mam jakieś nieodparte wrażenie, że cienie wyglądały w nim lepiej niż w TDM.

Ale problem silnika i edytora jest dla mnie rzeczywiście nie do przejścia. Trochę za późno się nauczyłem DromEda. A to było jednak mistrzowskie narzędzie. Jeśli się jednak ukaże wspaniała misja do TDM, wtedy uwierzę w powodzenie całego przedsięwzięcia. Na razie się na to nie zanosi. Teraz mamy taką sytuację zawieszenia.

Mogliby Kanadyjczycy dołączyć do Thiefa 4 zajebisty edytor, a wtedy życie stałoby się prostsze... :)

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 00:29 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2003 20:30
Posty: 849
Lokalizacja: Ruda Śląska
Bukary napisał(a):
T3Ed pewnie byłby w sam raz, gdyby tylko nie wykastrowano wody i nie schrzaniono ruchów Garretta. Bo pod względem estetycznym podobał mi się ten silnik. Mam jakieś nieodparte wrażenie, że cienie wyglądały w nim lepiej niż w TDM.


Bo wyglądały lepiej ;)
Ja natomiast mam wrażenie, że TDM powstawał niestety zbyt długo i ukazał się nieco zbyt późno (oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że to projekt całkowice fanowski, non profitt, ze wszyskimi tego konsekwencjami) :/ Jednak w dalszym ciągu twierdzę, że gdyby cała moc twórcza ludzi ze sceny "Thef Moddingu" poszła w ulepszanie T3ED`a zamiast w tworzenie DarkModa, bylibyśmy dziś ograni w świetne FM`s na tym slniku :(. Myślę, że nawet ta woda i strzały z liną by w końcu "pękły".

_________________
Współdzielenie plików ze znajomymi jest wygodniejsze niż wysyłanie ich e-mailem.
Zapraszam Cię do DropBox :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 01:22 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2726
Z waszych wypowiedzi wysnuwam wniosek, że tak naprawdę czekacie na coś, co nigdy nie powstanie. A jeśli okaże się, że nowe środowisko w T4 (którym na 90% będzie zmodyfikowany nieco edytor i silnik wykorzystane w TR:Underworld) ma również zbyt małe możliwości przestrzenne, lub brak w nim pływalnej wody, albo... Można tak wyliczać długo. Każdy edytor i silnik będą miały ograniczenia.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 08:14 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2003 20:30
Posty: 849
Lokalizacja: Ruda Śląska
Nivellen, do tego co ja mam w głowie, co być może kiedyś wydłubię, to taki DarkMod jest idealny. Ja już dłużej czekać nie muszę :).
Natomiast mod był robiony dłuuugo (i dalej jest przecież), scena się podzieliła pomiędzy T3 a DM i efekt jest taki, że w ciągu tych paru lat dostaliśmy garstkę FM`s.

Jak przwijają się na forum posty Juditha i Abru, którzy żyłują ten silnik i potrfią z niego wyciskać ile się da, to zastanawiam się jakby teraz wyglądały FM`s do T3, gdyby przy pracy nad edytorem i materiałami siedziała również ekipa od DR i DM. Silnik to jedno, narzędzia do tworzenia to drugie. No trzeba jeszcze wziąć pod uwagę specyfikę tych narzędzi, bo o ile w DR da się stworzyć całkiem fajną i szczegółową FM w samym tylko edytorze (na siłę) to dla T3 już się niestety nie da (nowe obiekty...).

Ale żeby już tak nie marudzić - Dark Mod wreszcie (prawie ;P) jest. Widać, że ma potencjał. Co zdolniejsi twórcy mogą nam podać przepyszne FM`s, takie nawet z wisienką. Kwestia uwolnienia kodu źródłowego silniczka jest bardzo realna. Grać nie umierać ;)

_________________
Współdzielenie plików ze znajomymi jest wygodniejsze niż wysyłanie ich e-mailem.
Zapraszam Cię do DropBox :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 08:24 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Nivellen napisał(a):
Z waszych wypowiedzi wysnuwam wniosek, że tak naprawdę czekacie na coś, co nigdy nie powstanie. A jeśli okaże się, że nowe środowisko w T4 (...)

Jest jeszcze jedna opcja: gra będzie tak wielkim zawodem, że żaden silnik nie pomoże (Jak w przypadku Rainbow Six Lockdown). Solidnie spaprany T4 może nawet spowodować, że dotychczasowi fani zniechęcą się -a forum będzie miało nowe wpisy nie codziennie, a co kilka miesięcy. Nie ma co się modlić do czegoś, czego jeszcze nie ma; w razie porażki cały ciężar trzymania przy życiu tytułu spadnie na fanów -i to dopiero będzie problem.

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2009 14:40 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
Natomiast mod był robiony dłuuugo (i dalej jest przecież), scena się podzieliła pomiędzy T3 a DM i efekt jest taki, że w ciągu tych paru lat dostaliśmy garstkę FM`s.

Jak przwijają się na forum posty Juditha i Abru, którzy żyłują ten silnik i potrfią z niego wyciskać ile się da, to zastanawiam się jakby teraz wyglądały FM`s do T3, gdyby przy pracy nad edytorem i materiałami siedziała również ekipa od DR i DM. Silnik to jedno, narzędzia do tworzenia to drugie. No trzeba jeszcze wziąć pod uwagę specyfikę tych narzędzi, bo o ile w DR da się stworzyć całkiem fajną i szczegółową FM w samym tylko edytorze (na siłę) to dla T3 już się niestety nie da (nowe obiekty...).

Nie ludzmy sie, ze gdyby nie powstal Dark Mod, to T3ed bylby o wiele popularniejszy. Owszem, czesc osób przy T3edzie by pozostala, ale wielu by w ogóle za niego nie chwycilo. Poza tym, wydaje mi sie, ze taki fanowski silnik, jako alternatywa dla oryginalnych gier, jest czyms bardzo naturalnym - pozwala na wprowadzenie pomyslów, jakich nie ma w grze. Malo ktory mod wytrzymuje taka probe czasu, jak Dark Mod - wiekszosc pada na roznym etapie. Mowiac krótko - byla potrzeba na DarkModa. Jesli by nie powstal, to powstal by inny mod na Thiefie wzorowany.

Cytuj:
A może byś zrobił jakąś misję na konkurs świąteczny TDM?

Male rzeczy mnie niestety nie pociagaja...
Szczególnie teraz Dark Modowi przydalyby sie jakies rzeczy duze, porywajace. Wyszlo kilka drobnych FMek, wyjdzie kolejna porcja na swieta, ale to beda takie malenstwa na 1 godzine grania.

Cytuj:
Czy to coś małego i wrzeszczącego?

byles blisko - moje przeciez bedzie slodko spalo cala noc.... ;)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 00:08 
Ożywieniec

Dołączył(a): 30 sie 2006 13:51
Posty: 114
Lokalizacja: Poznań
Witam was po dłuższej nieobecności.
Z tego co się dowiedziałem z tematów w tym dziale Doom III obsługuje format *.map mówię o mapach (mam nadzieję, że się nie pomyliłem).
Mianowicie istnieje w 100% darmowy program, który nazywa się Terrain Generator. Możemy w nim bardzo przystępnie tworzyć ukształtowanie terenu bardzo dużych powierzchni, jak i małych. Do dyspozycji mamy kilka narzędzie dzięki których możemy uzyskać odpowiedni efekt ;).
I najważniejsze:
Program ten umożliwia eksportowanie map w nim wykonanych do formatów:
- .MAP
- .RMF
- .VMF
- .DXF
- .OBJ
- .SMF
- .T3D
- .TXT
- oraz pliku graficznego Heightmap

Więc mapy te można otworzyć w programach graficznych takich jak 3ds max, Photoshop, w silnikach Doom III, Source (Half-Life 2 - dlatego z tego korzystam ;)) itp.
Podam wam stronę tego oprogramowania, na której można to pobrać i wniknąć w szczegóły:
Link do pobrania http://nemesis.thewavelength.net/files/files/terraingenerator305.exe
Strona programu http://nemesis.thewavelength.net/index.php?p=8
Mam nadzieję, że ułatwi wam to pracę.
Pozdrawiam :wes

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 12:06 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Dzięki za linka Grzechu, choć ów .map format obsługiwany przez Terrain Generator zdaje się być formatem Half Life'a, a nie Dooma.
Żeby teren stworzony w programach zewnętrznych dało się wykorzystać w Dark Modzie, musiałby być zapisany we formacie ASE albo LWO. (Aczkolwiek da się na pewno przekonwertować z OBJ do któregoś z powyższych).

Jeśli ktoś chce robić tereny do Dark Moda, to ma z grubsza dwie opcje:
- korzystanie z patchy - powierzchni dających się organicznie modelować
- wymodelowanie terenu w programie 3D. Dark Radiant pozwala na wyeksportownie brushy do formatu OBJ, co pozwala na modelowanie terenu w oparciu o geometrię naszej mapy.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 12:15 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2253
Lokalizacja: Łódź
A co z dowolnym malowaniem materiałami po terenie? Brakowało mi tej opcji w T3edzie (całego terrain editora), bo jak tu robić misje "pogańskie", gdy nie możesz swobodnie namalować ścieżki, trawy, przejścia pomiędzy trawą a skałami, itd.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 12:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Cytuj:
A co z dowolnym malowaniem materiałami po terenie?

Silnik Dooma pozwala na mieszanie dwóch materiałów. Trzeba stworzyć czarno-białą maskę poprzez kolorowanie wierzchołków. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale zawsze coś.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 15:58 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2253
Lokalizacja: Łódź
Niefajnie, aczkolwiek lepsze to niż nic, w T3edzie w ogóle nie ma takiej możliwości.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 17:54 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Aby obejść to ograniczenie, ludzie dzielą siatkę obiektu na kawałki, co daje większe możliwości, np. można mieć ścieżkę przechodzącą w trawę, przechodzącą w skałę.
Nie da się niestety zmieszać trzech tekstur tak, aby wszystkie się stykały ze sobą.

Zamierzam w najbliższym czasie przetestować tworzenie terenów, więc zapodam rezultaty, jak do czegoś dojdę.

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2009 19:53 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
Ja jeszcze nie testowałem T3Eda pod tym kątem. Jak zwykle mam kilka pomysłów, ale brak czasu lub chęci, aby to wszystko sprawdzić. :)

Grzechu napisał(a):
Program ten umożliwia eksportowanie map w nim wykonanych do formatów:
- .MAP
- .RMF
- .VMF
- .DXF
- .OBJ
- .SMF
- .T3D
- .TXT

T3Ed importuje pliki T3D i chyba DXF ale tylko w postaci brushy a te jak wiemy nie nadają się zbyt dobrze do tworzenia terenu.

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2009 15:21 
Ożywieniec

Dołączył(a): 30 sie 2006 13:51
Posty: 114
Lokalizacja: Poznań
Ja już jestem w fazie końcowej rzeźbienia terenu w tym programie. Tworzę w nim zarys bitwy nad rzeką sabis (dla niewtajemniczonych Julek Cezar kontra plemienia galijskie ;) ). Mam nadzieję, że za miesiąc pokaże co nieco.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2009 18:10 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2389
Lokalizacja: Poznań (Dublin)
Udało mi się w końcu zrobić teren z mieszanymi teksturami, i to trzema.

http://img.photobucket.com/albums/v305/ ... intest.jpg

(to forum nie pozwala na obrazki większe niż 600 pikseli?)

Technicznie są to dwa modele - granica przebiega pomiędzy skałami a trawą. Uściślając - cięcia są na krawędziach trawa-trawa, ale zaraz za końcem tekstury skały. Chodzi generalnie o to, że materiał z mieszanymi teksturami jest w dalszym ciągu jednym materiałem i ma te same właściwości fizyczne (np. odgłosy kroków). Dlatego drugi mesh składa się głównie ze skały.

Jeśli będą jacyś chętni, to zrobię tutorial.

Cytuj:
dla niewtajemniczonych Julek Cezar kontra plemienia galijskie

Tylko pamiętaj, kto ma wygrać! ;)

_________________
Portfolio 3D - www.juliuszk.com
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2009 18:15 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2253
Lokalizacja: Łódź
Dobrze to wygląda, przejścia nie widać, więc jest ok :) Próbowałem wczoraj powalczyć z tym vertex paintem, i nawet da się ustalić te dwa kolory za pomocą Ion Shadera, ale niestety, wtyczka eksportująca materiały do .mlb nie potrafi odczytać niczego poza opcją (Standard) :( Krótko mówiąc, w T3edzie na pewno się tego nie da zrobić.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2009 17:29 
Homo Rhetoricus
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 17:15
Posty: 5563
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Brawo, Juliuszu! Koniecznie zrób tutorial i opublikuj na forum Dark Moda.

_________________
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest 28 cze 2017 03:02


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron