Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Czy zamierzasz tworzyć misje pod Dark Moda?
obowiązkowo! 22%  22%  [ 7 ]
myślę, że spróbuję swoich sił 19%  19%  [ 6 ]
być może, waham się 13%  13%  [ 4 ]
misję nie, ale jestem chętny do współpracy (modelowanie, dźwięki, scenariusz itp.) 13%  13%  [ 4 ]
nie interesuje mnie Dark Mod 34%  34%  [ 11 ]
Liczba głosów : 32
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lis 2009 17:46 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4502
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
A propos ankiety: jak ktoś chciałby pogadać o pomysłach i scenariuszach, to zapraszam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2009 17:58 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Tzn o samych pomysłach i scenariuszach? Bo chyba i tak trzeba znać ograniczenia techniczne w ich realizacji (vide wspomniana gdzieś panorama całego miasta z wieży).

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2009 18:37 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4502
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
No tak, ale chyba autor mapy uprzedzi zawczasu... także o swoich umiejętnościach. Ja z Nivellenem robiliśmy FMkę, to sie wymienialiśmy takimi informacjami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2009 19:34 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2741
"Robiliśmy" to za dużo powiedziane :wes Każdy współautor fm-ki, nawet jeśli nie jest mapperem czy artystą 3D/2D, powinien mieć zainstalowany i działający edytor z kolejnymi uaktualnianymi wersjami mapy. Bez tego wiele szczegółów fabuły jest ciężko wytłumaczyć, choćby założenia przestrzenne, czy typowo techniczne szczegóły.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2009 16:51 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
Judith napisał(a):
Próbowałem wczoraj powalczyć z tym vertex paintem, i nawet da się ustalić te dwa kolory za pomocą Ion Shadera, ale niestety, wtyczka eksportująca materiały do .mlb nie potrafi odczytać niczego poza opcją (Standard) :( Krótko mówiąc, w T3edzie na pewno się tego nie da zrobić.

Jak dobrze, że zawsze możemy liczyć na unwrap i ręcznie wszystko dopasować. ;)

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2009 20:55 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2279
Lokalizacja: Łódź
To fakt, aczkolwiek czy udało ci się znaleźć jakąś skuteczną metodę na robienie wiaroygodnego terenu? Wiadomo że polanki wielkości 1024 x 1024 nie rozłożysz na teksturze tej samej wielkości, bo jakość będzie żałosna. Tekstura musi być co najmniej 4 razy większa od mapowanej powierzchni, żeby to jakoś wyglądało. Jeśli coś ciekawego wskórałeś w tej materii to skrobnij mi PW, bo szkoda chłopakom wątek zaśmiecać :)

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2009 18:29 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2002 12:00
Posty: 896
Jeśli zwykłe mapowanie można określić mianem metody to chyba tak, aczkolwiek nie testowałem tego. :) Mam tylko wyobrażenie jak to może wyglądać w praktyce. Jeśli pod koniec tygodnia znajdę trochę czasu to przygotuje przykładowy teren wraz z opisem i zamieszczę w nowym wątku. T3Ed bywa złośliwy, więc nigdy nie wiadomo. ;)

_________________
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2010 13:33 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4839
Lokalizacja: Gliwice
Wypaliłem się trochę w TDM jeszcze za czasów testów.
Do tego stopnia, że po premierze jakoś nie mam ochoty przejść premierowych misji :).
Mam rozpoczęty jeden pokażnych rozmiarów lewel ale jakoś zabrakło mi chęci by to skończyć. Może opublikuję za jakiś czas jakieś grywalne fragmenty.

TDM to fajna gra a DR dobry edytor ale uważam, że efekt końcowy jest niezadowalający i myślałem, że całość pójdzie w inna stronę i będzie inaczej działać/wyglądać. Wszystko zapewne z powodu braków rąk do pracy, były na to duże skargi.
Mimo iż naprawdę długo trwało przygotowywanie tego moda to mam nadzieję , że zapał do robienia fm'ek nie wygasł (jak u mnie) bo to by oznaczało kolejną klęskę (po TDS) na scenie thiefo-maperskiej.

Ostatnio przejawiam wyraźne znudzenie światem gier sp i kto wie, może wrócę do zabawy z TDM. Pamiętam, że nauka edytora i tworzenie map i tekstur to była świetna zabawa. Wszystkim polecam. Niestety potwornie czasochłonna :).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lis 2011 19:16 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Zrobiłem misję do Dark Moda, są chętni do testowania?
http://www.badongo.com/file/25974503

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2011 09:51 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Ja przetestuję :)

EDIT:
Nie wiem czemu, ale nie wyświetla mi się ta misja w Dark Modzie. Wie może ktoś dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2011 17:15 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Nie wyświetla się na liście wszystkich misji, czy jako misja zainstalowana? Jeśli to drugie to uruchom Dark Moda jeszcze raz.
Upewnij się czy masz ją w odpowiednim miejscu: rozpakowujesz ściągniętego zipa, a cały folder z czterema plikami ląduje w "Doom 3\darkmod\fms".

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2011 20:50 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 14 lis 2011 00:00
Posty: 2
Hej,

Chciałam poinformować, że wkrótce pojawi się wersja 1.07 Dark Moda (info z pierwszej ręki), ale co ważniejsze również w wersji polskiej (dzięki mojemu skromnemu wkładowi). Mówię o spolszczonym menu, ponieważ misje trzeba będzie tłumaczyć "osobno".

Także w związku z tym, że Twoja misja ERH cieszy się sporym zainteresowaniem wśród międzynarodowej braci poproszono mnie o jej zangielszczenie. Pytanie czy się zgadzasz, czy też może wolisz to zrobić osobiście? Oczywiście przymusu nie ma, ale myślę że warto swoje "dziecko", nad którym pracowało się w pocie czoła x czasu, pokazać szerszemu światu. ;)

Pozdrawiam,
M.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2011 21:30 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Zgadzam się, jak najbardziej. Właśnie z tym miałbym największe problemy, a tekstu troszkę jest, więc będę bardzo wdzięczny za pomoc :-D .

I nadal nawet nie wiem czy wszystko działa jak należy... Myślałem o tym trochę jak o becie, to moja pierwsza misja i nie byłem pewien na czym się głównie skupić.

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011 00:41 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 14 lis 2011 00:00
Posty: 2
No to fajnie. Znaczy nie obiecuję, że zrobię to szybko, bo mam trochę do roboty, a i jakimś wymiataczem z anglika też nie jestem, ale postaram się nie odwalić fuszerki. ;)

Co do Twoich wątpliwości to może zarejestruj się na forum TDMa? Ludzie tam sporo działają i większość chętna do pomocy. A jak nie, to przekażę chociaż opinie. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2011 16:39 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Działa. Misja przyjemna, fabuła ciekawa i oryginalna, ale trochę zwiększyłbym ilość hauntów - gdy zabiłem jednego, wszystkie inne się zleciały na dziedziniec - albo więcej zombie. Nie dawałbym święcówki na początek -lepiej, gdyby znajdywało się ją w kaplicy. I pytanie: czy to normalne, że ta dziwna maszyna na dachu tak piszczy i da się ją zniszczyć dwoma ciosami miecza?
Póki co to wszystko, jeszcze nie przeszedłem. Warto założyć osobny temat dla niej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2011 09:18 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Rzeczywiście woda święcona w ekwipunku jest bez sensu. A maszyna na dachu umie tylko świecić i piszczeć -jest tak wnerwiająca, że gracz chyba wyłączyłby misję gdyby nie był w stanie jej szybko uciszyć.

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lis 2011 17:58 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2003 12:26
Posty: 4839
Lokalizacja: Gliwice
Pomyśleć, że przecierałem szlak gry DarkMod się tworzył :).
Niestety jakoś odpadłem w przedbiegach i raczej do robienia misji nie wrócę.

ps. Mam gdzieś na płytach zarchiwizowane tekstury i fragment pierwszej mapy z katedralną architekturą. Jak kiedyś znajdę to wrzucę byście sobie to skopiowali na własne potrzeby.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2011 10:52 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2741
Gratulacje ERH+, całkiem udana misyjka, jak na pierwsze podejście oczywiście. Dopiero zacząłem się zakradać do fortecy, więc na konstruktywną krytykę przyjdzie czas.
Wnętrza wieży projektowałeś sam, czy wzorowałeś się na jakimś konkretnym przykładzie, bo bardzo przypomina szkockie zamki wieżowe właśnie.

Edycja:Podczas brodzenia po zalewie i okalających go wzgórzach, stwierdziłem, że zbyt łatwo można się zbliżyć do krawędzi mapy, skąd widać "nicość". Spróbuj podwyższyć wzgórza, lub dać tam jakieś krzaki/drzewa, które będą zasłaniać horyzont i nie dopuszczą gracza do granicy mapy.
Edycja 2: Przydałoby się przenieść wątek o Twojej misji do osobnego tematu.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2011 13:07 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Nie miałem przed oczyma żadnej konkretnej budowli, starałem się po prostu zbudować coś z "krwi i kości".
Może spróbuję zmienić stoki wzgórz, ale chyba i tak będzie to wyglądać bardzo umownie. Na razie upiększam elewację zamku, jak nie zrobi mi się pokaz slajdów to dam jakieś patche na obwodzie albo poeksperymentuję ze skyboxem.

Jak u was jest z ilością klatek, czy gra przycina przy przechodzeniu przez drzwi?
(konsola " ctrl alt ~ ", "com_showFps 1"). U mnie jest z tym kiepsko. ;)

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2011 23:03 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2741
Jestem już prawie na końcu misji, ale trochę ostatnio zardzewiałem. Dwa pytania:
- do czego służy "dirty key";
- gdzie znajdę czwartą ćwiartkę sera (żelazne racje), bo za cholerę nigdzie jej nie widzę. Przeszukałem dokładnie spiżarnię i jadalnię, ale nadal nic



U mnie na E 8400 3GH, 3.25 GB RAM i starej GF 6600 GT prawie zawsze fps oscyluje w granicach 6 - 25, przy średniej w okolicach 14. Mniej jest tam, gdzie dużo świateł i obiektów, ale ogólnie grać się da. Nie ma miejsc z krytycznym pokazem slajdów
Ponadto mam kilka uwag technicznych, więc jeśli chcesz, mogę podesłać Ci na maila.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2011 03:45 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
-Dirty key otwiera/ zamyka pracownię obróbki kamieni (to tam gdzie leży klucz) i laboratorium (to ten pokój przelotowy obok biblioteki). AI będą skracać sobie drogę przez laboratorium więc możesz w ten sposób wpływać na ich ścieżki.
-Trzecia porcja jest na parapecie w wieży (bliżej dźwigu), czwarta leży w kominku w laboratorium.

Jasne, każda uwaga jest dla mnie cenna. :)

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 lis 2011 09:31 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Ja nie miałem żadnych wolniejszych momentów. Może to dlatego, że mam lepszego kompa? :) Dzisiaj też postaram się pograć i przejść misyję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2012 13:44 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 maja 2009 19:08
Posty: 221
Ma ktoś informacje dotyczące "od uzależnienia" dm od d3? Bo chętnie bym zagrał, ale nie widzi mi się kupowanie gry która moim zdaniem jest do d*py
tylko po to aby pograć sobie w moda.

_________________
Jeśli ktoś chętny do gry w T2 multi pisać!
Moje GG:25888157


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2012 14:12 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2010 19:37
Posty: 66
Tels - członek teamu Dark Moda w tym temacie http://forums.thedarkmod.com/topic/13492-tdm-on-linux/ twierdzi że prace nad zamianą Dark Moda w samodzielną grę trwają. Wersja 1.8 Dark Moda prawdopodobnie będzie jeszcze wymagała posiadania oryginalnego dooma.

Może około wersji 2.0 będzie można pograć bez kupowania / piracenia czegokolwiek :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2012 14:15 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 maja 2009 19:08
Posty: 221
Szkoda :suc A często wychodzą te wersje?
Tak czy inaczej dzięki za info.

_________________
Jeśli ktoś chętny do gry w T2 multi pisać!
Moje GG:25888157


Ostatnio edytowano 28 paź 2012 09:42 przez racaz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest 15 gru 2017 07:06


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron