wersja 2.0 'standalone'

Zaglądnij tutaj, jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące różnorodnych aspektów tworzenia misji w edytorze Darkmod, jak też związanego z nimi oprogramowania i sprzętu.

Moderatorzy: peter_spy, timon

Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Można już ściągnąć wersję 2.0 Darkmoda. Jest to tzw wersja standalone, czyli od teraz Doom 3 nie jest wymagany. Więcej informacji na stronie i forum gry.
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Flavia »

To już trzeci temat, w którym jest o tym mowa xD
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Widocznie to bardzo ważna informacja :)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Juliusz »

Arcturus - a nie wiesz, czy zespół brał pod uwagę zmianę nazwy tego moda...tej gry, znaczy się?
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Takich planów nie ma (na razie). Teraz kiedy ludzie się przyzwyczaili zmiana byłaby nieco kłopotliwa.
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Juliusz »

Mnie osobiście to "mod" w nazwie zawsze wkurzało, bo to takie techniczne pojęcie, już na starcie odbierające klimatu tej grze.
A wystarczy dodać jedną literkę, żeby wybrnąć całkiem nieźle z sytuacji - The Dark Mood. Byłaby łączność z poprzednią nazwą - nawet googlowanie the dark mood daje stronę tego moda jako pierwszy wynik.
A poza tym, słowo 'mood' to 'doom' od tyłu... :)
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Ja tam nie mam nic przeciwko takim samoświadomym czy jak to tam nazwać tytułom, coś jak "Krótki film o zabijaniu" :) Zaproponuj zmianę na forum Darkmoda, chociaż pewnie na starcie usłyszysz, że to zły pomysł.
Awatar użytkownika
raven4444
Szaman
Posty: 1011
Rejestracja: 29 lipca 2007, 14:00
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: raven4444 »

Ach te problemy pierwszego świata :D

DarkMod jest ok, nadal to jest mod dooma3 ale samodzielny.
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Tak naprawdę to zawsze była bardziej "totalna konwersja" niż zwykła modyfikacja. A teraz można spokojnie mówić, że to gra oparta na silniku Id Tech 4.
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Juliusz »

Ach te problemy pierwszego świata :D
Dziwisz się? A czemu niby jest poświęcone to forum, jak nie 'problemom pierwszego świata?' :)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Juliusz »

Ja tam nie mam nic przeciwko takim samoświadomym czy jak to tam nazwać tytułom, coś jak "Krótki film o zabijaniu"
Oj, sięgasz naprawdę wysokiej półki, powołując się na dzieło Kieślowskiego... The Dark Mod brzmi mniej więcej jak "Mroczna przeróbka"...
Zaproponuj zmianę na forum Darkmoda, chociaż pewnie na starcie usłyszysz, że to zły pomysł.
Też mi się tak wydaje. Nie jestem użytkownikiem tego projektu, więc nie zamierzam się w walkę o zmianę tytułu angażować - ot, ciekawiło mnie, czy komuś z zespołu taki pomysł przyszedł do głowy.

----
Ale żeby nie było - doceniam ogrom pracy włożony w DarkModa i w jego usamodzielnienie. Spory wyczyn, szczególnie, że dokonał tego zespół pasjonatów komunikujący się tylko przez internet.
Im dalej będą od Dooma z technicznego punktu widzenia, tym większe szanse na uniezależnienie się artystyczno-klimatyczne.
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Juliusz pisze:The Dark Mod brzmi mniej więcej jak "Mroczna przeróbka"...
Po angielsku brzmi lepiej. W ogóle to słowo mroczny po polsku nie brzmi zbyt poważnie.
Nie jestem użytkownikiem tego projektu(...)
Kilka lat temu pokazałeś na forum screeny z jakiejś leśnej lokacji. Co się stało z tym projektem?
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Juliusz »

Kilka lat temu pokazałeś na forum screeny z jakiejś leśnej lokacji. Co się stało z tym projektem?
To była bodajże moja ostatnia zabawa z DarkModem.
Jeden gość z forum TDM, nie pamiętam teraz jego nicka, jakoś na F, zainteresował się nim - chciał to dodać do archiwum porzuconych misji. Wiele tam misji zbudowanej nie było, więc miał przekazać same modele drzew do zasobów moda. Ale czy faktycznie to zrobił, to nie wiem.
Awatar użytkownika
Arcturus
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 30 grudnia 2007, 22:43

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Arcturus »

Nie wydaje mi się, żeby te modele trafiły do głównego repozytorium.
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2774
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Juliusz »

Cóż, być może trafią kiedyś do kolejnego "obiekt-paka" dla Dromedowców...
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: Dziarsky »

Witam.

Mam problem z DarkRadiantem pod TDM2.0

Mianowicie, jak mam ustawić połączenie DR z grą gdy nie mamy już Dooma 3?
Obrazek
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: wersja 2.0 'standalone'

Post autor: ERH+ »

Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
ODPOWIEDZ