Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 lut 2019 00:46 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Wrzuciłem kolejną wersję paczki.

Obrazek

Download link (77 mb)

W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).

Całość jest mocno inna od tego co jest w TDM, chociażby dlatego, że używa wszystkich tekstur ze specularem włącznie. Samo to daje już nieco inną estetykę. Nie do końca to pasuje do AI łażących po tej niewielkiej mapce, ale może kiedyś uda mi się zmienić i to.

Nawet jeżeli nie planujecie dłubać nic w TDM, to możecie sobie wrzucić tę mapkę do folderu z fmkami i odpalić przykładowe pomieszczenie albo z poziomu interfejsu, albo konsoli (komenda map bc).

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 lut 2019 21:30 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2579
Lokalizacja: Dublin
Hej,
Nie masz przypadkiem jakiegoś filmiku wrzuconego na Youtube z tej mapy, nie? Nie bardzo mi po drodze instalowanie Darkmoda teraz...

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 08:07 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Jeszcze nie, myślałem nad jakimś krótkim flyby, aczkolwiek póki co nie za wiele tam jest. Praca nad filmikiem odciągnie mnie od pracy nad poprawkami i kolejnymi modelami, ale może jakaś krótka zapowiedź dalszego projektu by się przydała.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 17:54 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Zmontowałem coś na szybko, nie chcę przy tym siedzieć za długo, wolę dłubać modele ;)

https://youtu.be/pk3s9m30V4w

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 18:20 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1467
Lokalizacja: Kraków
Dzięki! Na Linuksie niestety miałem problemy z oświetleniem.

Wygląda to bardzo dobrze. Cóż więcej można powiedzieć.

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lut 2019 20:48 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2579
Lokalizacja: Dublin
Dzięki za video - wygląda naprawdę dobrze - ostro i czysto.
Z shader'ów, podoba mi się szczególnie złota rama.
Powodzenia w dalszych pracach nad portfolio.

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019 17:50 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2395
Lokalizacja: Gdańsk
A ja ściągnąłem specjalnie Dark Moda ;) Generalnie ciężko powiedzieć coś więcej poza "wygląda dobrze" bo obszar prezentowany jest jednak dość skromny, ale zwróciłem uwagę na ładne łuki i ciekawe lampy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2019 18:06 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Dzięki! To prawda, póki co nic tu nie ma, ale wraz z kolejnymi modelami planuję rozbudować przykładową mapkę. Mam już rozpisane następne aktualizacje :)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 mar 2019 22:05 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Kolejny update będzie zawierał modułowe elementy dachu i więźbę :)

Obrazek Obrazek

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 mar 2019 21:35 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2579
Lokalizacja: Dublin
No, jakby to powiedział Garrett - jest na czym... linę zawiesić. ;)
:oki

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 mar 2019 13:55 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Hah, dzięki, paczka właśnie ujrzała światło nocne :)

Obrazek

(Link w pierwszym poście)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2019 15:42 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Wrzuciłem kolejną wersję paczki.

Obrazek

Download link (77 mb)

W paczce nowa wersja ściany, okno w 3 wariantach i materiały do wrzucenia w światełko punktowe. Intensywność teksturki emissive w materiale okna jest regulowana, wystarczy użyć parametru shaderparm3 w modelu (skala od 1 do 0, gdzie 1 to maksymalna intensywność, a 0 to brak podświetlenia).

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 maja 2019 08:39 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Drobna zmiana w ostatniej paczce, 2 tekstury były w formacie TGA zamiast DDS. Poprawka pozwoliła nieco odchudzić paczkę i poprawić wydajność pamięci video ;) (odpowiednie linki zostały zmienione)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2019 16:27 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2579
Lokalizacja: Dublin
Okna spoko - dużo ożywiają przestrzeń. Choć musiałem się długo napatrzeć na te efekty światła rzutowanego, żeby je zauważyć.

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 maja 2019 19:11 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Całkiem możliwe, że są odrobinę za delikatne ;) Na szczęście to tylko kwestia zwiększenia intensywności światła.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2019 10:20 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Funkcjonalne drzwi i framuga gotowe do wypuszczenia :)
Obrazek

Na razie czekam aż forum TDM wstanie po poważniejszej awarii.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 cze 2019 06:49 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Leci.

Download link (80 mb)

Z usprawnień: do wybranych materiałów dodałem coś w rodzaju "detail texture", głównie do tych, w które gracz może wsadzić nos ;) Po zbliżeniu się do ściany czy podłogi powinno się pojawić coś w stylu lekkiego ziarna, które nieco wyostrza materiał i udaje szczegółowość. Nie jest to cud techniki a la np. detail normalmap z unreal engine, ale wygląda nie najgorzej i zjada mało zasobów, co przy tym silniku jest nie bez znaczenia ;)

Z nowych rzeczy są wspomniane drzwi i framuga. Dodałem je w wersji z łatwym zamkiem, a gracz w przykładowej mapce posiada wytrych. Jak zostawicie otwarte drzwi, to przechodzący strażnik powinien się tym zainteresować ;)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 cze 2019 10:33 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1467
Lokalizacja: Kraków
Piękne kurze na drzwiach :ok

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 10:23 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Początek prac nad pierwszą lokacją (piwnice/lochy). Póki co test proporcji i kolorystyki powtarzalnych tekstur. Modele to proste bryły i na pewno będzie to wyglądać inaczej :)

Obrazek

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 11:13 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1467
Lokalizacja: Kraków
Świetny efekt już na samym początku :) Dzięki za update :) W końcu pojawia się jakiś kolor na teksturach ;)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 11:41 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Dzięki :) Zła wiadomość jest taka, że pewnie trochę czasu minie, zanim coś z tego ujrzy światło dzienne. Idealnie byłoby wrzucić od razu cały pakiet z oświetleniem i wszystkimi elementami konstrukcyjnymi.

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 12:14 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1467
Lokalizacja: Kraków
Widzę, że planujesz coś na kształt spójnego motywu. Zawsze można paczkę aktualizować w nieregularnych odstępach czasu, dodając coś nowego :)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 13:13 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2579
Lokalizacja: Dublin
Judith napisał(a):
Zła wiadomość jest taka, że pewnie trochę czasu minie, zanim coś z tego ujrzy światło dzienne.

Moim zdaniem to nigdy nie ujrzy światła dziennego... :(
W końcu to piwnica! ;)

Ale tak ogólnie to zapowiada się klimatycznie. :)

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 13:46 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2424
Lokalizacja: Łódź
Juliusz - zaplułem monitor, a wszyscy w pracy się na mnie dziwnie patrzą :))

A wracając do tematu, chciałbym spróbować bardziej skomplikowanej geometrii na ścianach i podłodze. We współczesnych tytułach robi się tak, że część masz w 3d jako faktyczne cegły, płytki i tym podobne, a część przepaloną na tekstury. Coś jak w Dark Souls 3. Zapowiada się dużo dłubania i rzeźbienia cegiełek. :)

_________________
Builder Compound Asset Pack – models and textures for TDM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lip 2019 13:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2004 11:28
Posty: 2579
Lokalizacja: Dublin
Powiedz monitorowi, że śmiech to zdrowie! ;)

Judith napisał(a):
A wracając do tematu, chciałbym spróbować bardziej skomplikowanej geometrii na ścianach i podłodze. We współczesnych tytułach robi się tak, że część masz w 3d jako faktyczne cegły, płytki i tym podobne, a część przepaloną na tekstury. Coś jak w Dark Souls 3. Zapowiada się dużo dłubania i rzeźbienia cegiełek.

No, faktycznie dużo pracy. Tymbardziej, że na podłogę wybrałeś sobie takie nieregularne kamienie. Ale efekt bardzo ciekawy. Dobrze wyglądająca podłoga, to czasami 50% realizmu sceny. (szczególnie tych otwartych bądź rozległych).
Nawet nie trzeba całej podłogi tak siekać, jak na tym screenie, tylko niektóre fragmenty, byleby złamać płaskość i powtarzalność.

Ciekawe jak się w Dark Modzie chodziłoby po takiej podłodze.

_________________
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie

Tekstury i obiekty dla dromedowców.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest 11 lip 2020 11:32


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron