Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sty 2021 08:05 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2479
Lokalizacja: Łódź
Jednym z kluczowych czynników podczas projektowania poziomów jest przyjemność, którą daje model poruszania się. Zazwyczaj w grach wszystkie mapy są budowane wokół modelu poruszania się postaci gracza. Mimo że TDM ma świetny model poruszania się, to nie przypominam sobie mapy, która by to świadomie uwypuklała. Przypuszczalnie większość mapperów tworzy swoje poziomy "na czuja", a i assety pewnie też nie były projektowane pod tym kątem.

Z tego powodu postanowiłem sklecić prostą testową mapkę, która pokazuje mocne strony modelu poruszania się i konkretne odległości, które należy w tym celu zachować. Są to głównie liczby z zakresu potęgi 2 i niektóre wartości pośrednie. Celowo nie testowałem wszystkich przypadków, bo byłoby to dość nużące, tym niemniej te bazowe odległości mogą stanowić podstawę do dalszych eksperymentów i służyć jako "pomoc wizualna" ;)
Załącznik:
Clipboard03.jpg

Załącznik:
mantle_ref.zip


Instalacja:
Wrzuć zipa do folderu fm i zmień rozszerzenie na .pk4. Po odpaleniu gry "misja" powinna być gotowa do instalacji. Po zainstalowaniu odpal mapę z konsoli lub przeklikaj wszystkie opcje dla rozpoczęcia misji.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
My Dark Mod models


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Teraz jest 01 mar 2021 05:31


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron