Ciężko było znaleźć czas i ochotę na obejrzenie wszystkich Twoich dzieł, ochota jednak naszła, kiedy znów pojawiły się nawroty choroby znanej jako thiefomania. Nawroty te powodują u mnie chęć zainstalowania którejś części Thiefa i przejścia paru misji. No właśnie – nigdy nie chodzi o
wszystkie misje, a nawet w tych mnie interesujących szybko się męczę pod wymogiem zebrania całego lootu dwudziesty raz… :-P
I co się okazuje? Otrzymałem bardzo dobrą alternatywę – nie dość, że Twoje filmy wyciągają to co najlepsze z misji, to jeszcze trwają o wiele krócej w porównaniu z tym, jak ja bym je przechodził. Mieszasz ze sobą materiał z briefingów, czegoś-na-kształt-gameplayi, pozostałych filmików i robisz to dobrze. W skrócie mówiąc – odświeżasz temat.
Nie muszę się już męczyć z instalacją, modowaniem, ograniczoną przyjemnością z grania i utratą czasu!
Dobra, to może więcej szczegółów:
Część 1: Bardzo fajnie, że na początku dałeś tą dyskusję o Niedźwiedzich Jamach, w całości oraz że leciała sobie w tle w czasie, kiedy Garrett już zmierzał do Bafforda. Myślę że każde inne rozwiązanie okazałoby się nudne.
Część 2: W Antologii te drogowskazy w formie metalowych tabliczek na ścianach są przetłumaczone. Albo Thiefa masz z innego źródła, albo podmienione tekstury to spieprzyły. W każdym bądź razie nie musiałbyś dodawać własnych napisów
W paru miejscach nie pojawiły się napisy do słów Garretta (np. ten o Basso), ale zgaduję, że to przez brak tłumaczeń na Wiki.
Część 3: Generalnie misja zaczyna się od takiego fajnego ujęcia na księżyc. Za chwilę pokazany jest zombiak na ziemi, a za chwilę… znowu księżyc. Tym razem kamera idzie w dół, za chwilę widzimy wejście, napisy… Nie wydaje Ci się, że tego zombi można by w ogóle pominąć? Wyszłoby wtedy bardziej "filmowo"
.
Część 4: Dobry początek zaczynający się od panoramy Miasta. W ogóle podoba mi się, że nie zacząłeś filmu od sklepu Farkusa, ale od przejścia do Południowej Dzielnicy, skąd logicznie rzecz biorąc G. powinien przyjść.
Świetne są te "przejścia" między trzema przechodniami! Efekt w sumie mało istotny, ale zakładam, że technicznie było to dla Ciebie coś nowego. A progres się liczy, dobrze, że potrafisz coś takiego wykombinować.
Ciekawy motyw z przytrzaśnięciem strażnikowi drzwi xD
Czyżbym pierwszy raz w Thiefie usłyszał EAX?
Całokształt sceny w piwnicy Ramireza – zarąbiste. Zamiast "Mówiłeś coś?" mogłoby być też "Do mnie to było, k*rwa?"
Zastrzeżenie #1: Raczej już tego nie zmienisz, ale zawsze gdy przechodziłem Assassins, ulice wydawały mi się jakieś takie mroczniejsze. Chyba użyłeś zbyt dużej jasności w in-gejmie.
Zastrzeżenie #2: Wprowadziłeś do filmów teksty z misji – fajnie. Osobiście uważam, że to dobry zabieg, lecz jeżeli będzie ich za dużo, zaburzy to przyjemność z oglądania. Ja w każdym razie bym to ograniczył – w "Assassins" zaczęło się ich już robić niebezpiecznie dużo. Gdybym był Tobą, zamieszczałbym tylko te najważniejsze i bezpośrednio związane z głównym wątkiem misji (np. spoko był ten, w którym mowa o codziennych zwyczajach Ramireza).
Zastrzeżenie #3: Akurat ta misja staje się o wiele ciekawsza, kiedy przed ucieczką, w posiadłości wywoła się alarm. Wtedy, aby przejść misję, trzeba się jeszcze trochę natrudzić, prawda?
Nivellen pisze:Fajny efekt rozmycia, dodaje nowego smaczku i maskuje kanciastość wysłużonego Dark Enginu.
A mi to nie do końca odpowiada, bo... kiedy złodziej się rusza, kojarzy mi się niemiłosiernie ze "swoopem" z filmików z T4
Wiesz, kiedy możesz dać taki efekt? Kiedy Garrett musiałby na filmie zrobić coś bardzo szybko i bardzo precyzyjnie, typu wyjść z cienia, wziąć coś i zaraz się schować.
Chociaż nie wiem, czy nie wyszedłby Ci wtedy Hollywood czy inny bullet time
Zrobiła się z tego mała recka ^^