Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 07 sty 2005 14:11 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004 18:38
Posty: 515
Lubicie Anime, ogladacie Anime albo może czytacie Mange. Moje ulubione Anime to Naruto, POLECAM jest świetne lepsze niż Dragon Ball ( cala saga ). Kiedys jak ogladalem Dragona na RTL 7 ( co to byly za czasy ), byla to dla mnie najlepsza bajka pod sloncem, poźniej dopiero sie dowiedzialem zę to nie jest bajka lecz Anime. A teraz Naruto pobilo genialnego Dragon Balla ( najlepszy jest Z ). Jakies pare miesiecy temu ogladalem rowniez One piece oraz Samurai jakos tak, ale mnie nie zaciekawilo, one piece nie byl taki zly. A wy co lubicie jesli ogladaliscie albo ogladacie. Jesli widzieliscie Dragona i Naruto to piszcie co wam sie bardziej spodobalo.
Pozdr. :P czekam na odpowiedzi. LUDZIE Ogladajcie Anime!! 8-) :lol: POLECAM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2005 15:15 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3759
W zasadzie to nigdy nie lubilem za bardzo anime - za bardzo takie jakies krzykliwe i w ogle kreska nie za bardzo i sie podobala ale kiedys jeszcze jak chodzilem do liceum lubilem sobie poogladac Dragon Balla. Godzina wyswietlania na RTL7 przypadala bowiem czesto na moj powrot do domciu i chcac czy nie chcac bralem obiadek siadalem przed TV a tu -> DB! Ogolnie milo wspomianm tamte czasy bo i towarzystwo w ktorym sie obracalem w tym jakies pol mojej klasy pasjami ogladalo odcinki wiec i jakis nowy temat do pogaduch i dyskusji byl. Z samych DB najbardziej podobaly mi sie sceny batalistyczne ktore cos w sobie mialy i przykuwaly do ekranu. Reszta byla taka sobie ale jak sie czlowiek wkrecil to juz sie nie mogl oderwac do konca serii :wink: Teraz juz gdzies dwoch lat nie mailem stycznosci z manga i anime i po prawdzie jakos mnie nie ciagnie w tamta strone -> wole stare dobre komiksy rysowane mniej mangowa kreska -> Simon Bisley, Andy Kubert itp. Po tylu latach ktore minely od emisji oststniego odcinka DB w TV znwou wrocilem do mojego poprzedniego przekonania ze nie lubie mangi. 8-) ale kto wiem moze jak kiedys znajdzie sie jakas dobra seria emitowana o jakiejs porze ktora mi podpasuje...

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2005 15:48 
Bruce Dickinson
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2003 11:07
Posty: 4535
Lokalizacja: Radlin
Cytuj:
najbardziej podobaly mi sie sceny batalistyczne


LOL gdzie w DB jest scena batalistyczna? Chyba, ze Songo obsługiwał katapulte hehehehe też patrzyłem na RTL7, gdy chodzilem do technikum (bodajże 2 lub 3 klasa). Potem jakoś przestałem się tym interesować. Aha no i pamiętam, że kiedyś jak miałem może 14 lat to namiętnie oglądałem "Capitan Tsubasa" (czy jakoś tak), a potem jak graliśmy w noge z kumplami na placu to każdy chciał być Tsubasa hehehehe eh fajne czasy mi się przypomniały :wink:

_________________
SZKICE UMYSŁU - reaktywacja
Wherever You Go, There You Are...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2005 16:08 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3759
scena batalistyczna = 1 vs 1 = dużo prania po mordach = good fun podczas jedzenia obiadku :lol:

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2005 17:11 
Akolita
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2003 21:55
Posty: 171
Lokalizacja: Z tamtąd. I z powrotem.
eLPeeS napisał(a):
scena batalistyczna = 1 vs 1 = dużo prania po mordach


...a słownik języka polskiego na to: niemożliwe!


;-)

_________________
Do you not know death when you see it?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2005 18:22 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004 18:38
Posty: 515
NO Dragona Ballu najlepsze byly walki SSJ to byly czasy. A kapitana Tsubase tez ogladalem kiedys jak bylem maly, fajne nie powiem :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sty 2005 18:56 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2003 14:33
Posty: 285
Lokalizacja: Sanok
Jak narazie jedyna ciekawa anime jaką widziałem to chyba Bible Black :wink:

_________________
Bańan
śruba + okręt = śrubokręt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2005 03:21 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004 21:56
Posty: 105
Lokalizacja: Wawa
Hm... oglądam anime bardzo dużo, ale i tak nie udaje mi się być na bierząco z nowościami. Mang czytuje mniej, za to sporo rysuje doujinshi. :P
Moi favoryci to Gravitation, Shojo Kakumei Utena, Wolf's rain, Trigun, Cowboy Bebop, Azumanga Daioh i Rurouni Kenshin :) Siedze w tym od ladnych paru lat i jeszcze mi się w sumie nie znudziło, choć nie tępie nikogo, kto się krzywi na duże oczy. @___@ <- :wink:

_________________
-Did you find Jesus?
-Why? Is he lost?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2005 17:57 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1871
Lokalizacja: Cytadela
Nie mam kabla więc o DB mogę najwyżej pomarzyć choć widziałem kiedyś parę odcinków, które, szczerze, nie przypadły mi do gustu. Jedyne co pamiętam to jak na Polonii 1 [ gdy była jeszcze publiczna - wczesne lata 90te ] leciał Kapitan Tsubasa [ Kapitan Hawk - tak to u nas było ], Generał Daimos [ Kazuya i Gioshiro rządzili! ], Gigi la Trotolla [ to było fajne :P ] Yattaman [ tak, tak, tą bajkę zapamiętałem najbardziej gdyż była ona na poziomie dziecka z podstawówki :wink: choćprzyznam że po ściągnięciu w wakacje kilku odcinków nadal się śmiałem { mimo że nie znam włoskiego :wink: } ] oraz jeszcze kilka innych mniej znanych ale lubianych przez dzieciaki [ Bia, Sally Czarodziejka, Psotne Figle { taka dziewczynka, która co chwila mamrotała zaklęcie "mahalu tamala fulampa" czy jakoś tak :wink: } ] Z niedawnych anime pamiętam Polsatową Sailor Moon :lol: [ kitajce mają chyba jakiegoś świra na punkcie tych czarodziejek :wink: ]. Ostatnio spore wrażenie wywarł na mnie Hellsing oraz Cowboy Bebop a także Vampire Hunter D oraz Ghost in the Shell. Podobał mi się też Escaflowne. Teraz nakręcam sięna Samurai 7, które jest w fazie zasysania :-) Bible Black też całkiem niekiepskie :twisted:. To tyle.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2005 19:08 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2004 18:38
Posty: 515
Ja tez kiedys ogladalem Yatamana, rowniez mialem pare odcinkow Samurai 7 ale widzialem 1 no i jakos mnie nie wciagnąl tak jak NAruto. POLECAM !! :wink: , wlasnie obejrzalem 116-117 odcinek.Poprostu czysty japoński geniusz. 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2005 19:17 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2003 14:33
Posty: 285
Lokalizacja: Sanok
O Yattamana też oglądałem na poloni 1. Piosenka była zarąbista,:-) tylko trochę za łatwo można było przewidzieć kolejne odcinki :wink:

_________________
Bańan
śruba + okręt = śrubokręt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2005 19:46 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2004 14:50
Posty: 441
Lokalizacja: Zielona Góra
JA oglądałem Dragon Balla ale to chyba manga ;o


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 sty 2005 02:22 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 cze 2003 21:13
Posty: 183
Lokalizacja: R'lyeh
Berserk [Mocno okrojone w stosunku do mangi i opisujące tylko początek historii z komiksu (który w przeciwieństwie do anime ciągle jest wydawany); stylizowany na pseudo-europę świat fantasy, sieczka w ilościach momentami zatrważających, lecz nie przesłaniająca świetnej fabuły (choć wolno się rozkręcającej) i częstokroć nie błahej tematyki - zdecydowanie seria nie dla nieletnich osób. Polecam.]

Ghost In The Shell (film) [Jest sens jakkolwiek zachęcać do oglądnięcia? Krótko mówiąc/pisząc film(/komiks)-legenda.]

Mononoke [Swego czasu dość popularne, więc nie ma sensu silić się na 'recenzję' - zainteresowani znajdą multum materiałów na temat tegoż filmu - generalnie fantasy również dla młodszych odbiorców; wrażenia jak najbardziej pozytywne.]

DB [Hmm, nie żałuję że na to trafiłem tylko z tego powodu, że przynajmniej wiem, jak straszne potrafią być niektóre serie. Generalnie tragedia i kicz (momentami przebłyski humoru wybijające się ponad wszechobecną miernotę). Odradzam każdemu nie trawiącemu miernoty i wtórności.]


Jeśli chodzi o mangę, byłoby tego trochę więcej.
Berserk [Jak wyżej. Seria zdecydowanie dłuższa, krwawsza i zawierająca więcej golizny, niż anime. Momentami przydaje się mocny żołądek - mimo wszystko zdecydowanie warto przeczytać tę pozycję (choć rozkręca się nawet dłużej, niż anime i nie brak jej pewnych kiczowatych, typowych dla tandetnej mangi zagrań.]

Blame! [Hard SF, świetna kreska, niezbyt oryginalna fabuła - choć posiadająca kilka wyróżniających sie momentów. Klimat jednak trzyma bardzo dobry (jeśli klimat może być 'dobry' - w każdym razie owo coś jest w tej serii). Generalnie polecam.]

Gantz [Bardzo mieszane uczucia. Niby to oryginalne, ale momentami wieje wtórnością aż głowa boli. Kreska średnia, fabuła... niezła (jeśli komuś nie przeszkadzają nazbyt rozciągnięte przemyślenia piętnastolatka, wszechobecna krew i wnętrzności, oraz niemało akcentów erotycznych).]

_________________
'Oficjalnie ostrzeżony przed banem' ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 sty 2005 05:16 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004 21:56
Posty: 105
Lokalizacja: Wawa
Polecam Samurai CHampoloo - swietna kreska , niebanalne postacie...^__^ absolutny brak różowego. XD

jest mnostwo swietnych anime... choc przyznam ze glownie chyba gustuje w shonen (czyli dla meskiej publiki) i wlasnie wsrod tych jest baaardzo duzo swietnych pozycji (np. Scryed, Berserk, Fullmetal Alchemist)


choc i tak najdluzej "siedze" w yaoi.. ^___~

_________________
-Did you find Jesus?
-Why? Is he lost?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 sty 2005 10:46 
Bruce Dickinson
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2003 11:07
Posty: 4535
Lokalizacja: Radlin
Ostatnio tak sobie patrze na kanale FOX KIDS na Teknoman (jakoś tak sie to pisze) no i niby taka banalna fabuła, mało porywająca kreska, ale i tak patrze jak mam czas :wink: Jak to mówią złośliwe kobiety - "faceci całe życie są dziecinni". Może w tym jednak tkwi nasz urok, że jesteśmy twardzi i stanowczy w kryzysowych momentach, a jak się nic nie dzieje to bajki oglądamy :wink:

_________________
SZKICE UMYSŁU - reaktywacja
Wherever You Go, There You Are...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2005 01:23 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02 lis 2004 15:46
Posty: 55
Lokalizacja: Białystok
A mi się Dragon Ball podobał. Czasem wspomniana już wtórność, czasem walki przeciągające się w nieskończoność, trochę może naiwny chwilami, ale mimo wszystko tych kilka lat temu oglądałem to. Ciekawą postacią był np. taki Vegeta i to jak jego charakter zmieniał się na przestrzeni serii. Poza tym jeszcze Slayers i Vampire Hunter było możliwe, z tego co pamiętam.
Obecnie prawie nie mam styczności z mangą i anime, ale ogólnie lubię postacie z dużymi ślepkami. :szok9: , :wink:

_________________
Chciałem jak najlepiej, a wyszło jak zawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2005 13:18 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3759
Vegeta?? To chyba jakas przyprawa Knorra jest :lol: a tak poważnie to faktycznie niezly byl z niego bohater - przeszedl bardzo gleboka przemiane wewnetrzna :wink: takze taki Piccolo zmienil sie przez czas trwania wszytskich serii

Ostatnio zas wchonalem komiks - "THE DIRTY PAIR - biohazard" autorstwa Adama Warrena i Torena Smitha - calkiem przyjemna lektura jednak sadzac po nazwiskach autorow nie jest to manga w czysto japońskim wydaniu.

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2005 19:07 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004 21:56
Posty: 105
Lokalizacja: Wawa
Dirty pair jest amerykansie. tylko w stylu mangowym narysowane. ^__^
ale to juz strasznie stare jest...! jeszcze ktos to czyta? wow!

_________________
-Did you find Jesus?
-Why? Is he lost?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2005 10:28 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 sty 2003 22:24
Posty: 311
Lokalizacja: Bytom
db - kto tego nie ogladal? :-)

czarodziejka z księzyca byla troche kiczowata ale mozna sie bylo posmiac - natomiast byla jeszcze taka sportowa seria o dziewczynach grajacych w siatkówke; ha! to byly ciosy... niestety nie pamietam jak sie nazywala 'bajka'
gits - zarowno filmy jak i oba sezony serialu; naprawde dobre

_________________
Don't argue with stupid people, because they drag you down to thier level and beat you with experience!
just vanish in the shadows...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2005 21:37 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1871
Lokalizacja: Cytadela
Czy główna bohaterka miała koszulkę z numerem "0"? Bo jeśli tak to pamiętam! Fajne to było :-D

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2005 21:59 
Bruce Dickinson
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2003 11:07
Posty: 4535
Lokalizacja: Radlin
Najlepsza sytuacja z DB, która powtarzała się w co drugim odcinku:

Koleś produkuje się na wszystkie strony, rozpierdolił pół świata, a jego przeciwnik mówie ze stoickim spokojem:

- Twoje ciosy nie robią na mnie wrażenia :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: LOL

Jak sobie to przypomne to do dziś z tego lacham hehehe

_________________
SZKICE UMYSŁU - reaktywacja
Wherever You Go, There You Are...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2005 13:33 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Lublin
Przecież wiadmo, ze gdyby zabił przeciwnika jednym ciosem to nie byłoby dalszych odcinków. A najlepsze w DB było to, że ci źli byli silniejszi, a mimo to przegrywali :-D

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2005 14:17 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1871
Lokalizacja: Cytadela
He he, tak samo jak w Gigi la Trotolla :-D

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2005 17:53 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Lublin
To jest chyba we wszystich anime, że ci @$@##^*^% goście przez cały czas wygrywali, ale na końcu przegrywali i to na dodatek po otrzymaniu jednego ciosu :-D

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2005 19:07 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3759
Ale to zawsze był ten SUPER CIOS, ktory zeby opanowac trzeba bylo ciwczyc 5 tysiecy, albo i wiecej latek, miec super geny super wojownika ewentualnie urodzic sie w szlacheckiej rodzinie lub wrecz odwrotnie - byc nikim. Najlepiej zas jesli ZŁY zabil bohaterowi kogos bliskiego w danym momencie - wtedy bohater automatycznie zyskiwal wszystkie super ciosy i BANG! :wink:

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Teraz jest 22 paź 2018 14:01


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: