Filmiki w tej grze są ważne? Można same je skądś ściągnąć?
Pietrus pisze:SS2 to badziewie. Ściągnąłem kiedyś z
www.cda.pl i co? Myślałem, że klimat mnie wystraszy i uciekne a tutaj szok. W ogóle brak strachu. W porównaniu z niektórymi misjami z T1 to po prostu porażka... Pozdro
a ja się bałem
nie ma to jak niemal kompletny brak amunicji / odtrutek i odraczające sie na planszy kobiety-cyborgi i pająki, brrrr. Albo wyskakująca zza rogu hybryda, nie mówiąc już o śmiechu małp. Gierka świetna, naprawdę trudna, i gdyby nie odradzana amunicja do broni energetycznej to momentami prawie nie do przejścia (za pierwszym ani najbliższym z następnych razów). I chociaż walka z
Many była dość trudna (na końcu walczyłem mieczem, bo już granaty mi się skończyły) to walka z
Shodan była bardzo prosta (terminale było łatwiej zhakować niż większość skrzynek po drodze). Szkoda, że taka krótka ta gra :/
Rozczarowałem sie na broni ciężkiej (static generator) - jedynie warto dla granatnika, oraz na egzotycznej (2 strzały, które mało co robia i już koniec amunicji), na zwykłą, aby używać assault rifle było mi żal punktów, a stwierdziłem, że i tak prawie nie mam amunicji, za to broń energetyczna jest świetna - co prawda zwykł pistolet nie jest tak specjalizowany jak zwykły, ale w okolicach łądowarek mozna strzelać na oślep.
Bardzo pozytywnie na rozgrywkę wpłynęło psucie się broni, jej naprawa (repair i maintain) oraz ulepszanie - ile to razy w srodku walki nagle psuła mi sie broń :D (maintain zbytnio nie podnosiłem, bo uznałem, ze bronie można naprawiać w nieskończoność i samo repair wystarczy). Swoją drogą dziwne, że ten aspekt nie znalazł naśladowców w innych grach.
bobik pisze:Male sprostowanie pomysl w tej gierce jest bardzo dobry bo to alarm jest przyczyna wychodzenia gosci
no właśnie nie tylko - sami sie pojawiają, kiedy sie robi loada (a tego czasami trzeba zrobić, bo człowiek nie nietoperz - spać musi) oraz kiedy sie wraca do jakiejś lokacji.