System Shock 2
Moderator: Bruce
Re: System Shock 2
Po lewej wybierasz Directshow control i masz opcję don't use ffdshow in. I tam dodajesz wyjątki.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: System Shock 2
Niestety nic to nie dało Tracę powoli nadzieję... że też nikt nie chce tego wydać w jakieś reedycji. Przecież horror SF to świetny temat! A to, że da się go dobrze sprzedać, udowodnił Dead Space.
Re: System Shock 2
Może tutaj znajdziesz odpowiedź. Mam nadzieję, że tak, bo nie mam żadnego pomysłu.
http://www.ttlg.com/FORUMS/showthread.php?t=60930
http://www.ttlg.com/FORUMS/showthread.php?t=60930
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: System Shock 2
Skończyłem SS2 .
Jestem zaskoczony podobieństwem do Thiefa (dźwięki/modele) oraz wieloma elementami, które są jak się okazuje pierwowzorem rozwiązań w późniejszych tytułach (Bioshok, Dead Space). To było bardzo ciekawe doświadczenie.
Natomiast sam gameplay jest już mniej emocjonujący i zapewne moje chłodne przyjęcie SS2 wynika ze starości tytułu. Tak się pewnie czują ludzie, którym podkłada się teraz pod nos starego Thiefa. Mało czytelny interface, trochę niewygodna interakcja i wiele czynności wykonywanych "metodą prób i błędów". Gra nie ma też tego klimatu niepewności i grozy niczym z Thiefa bądź jest go o wiele mniej.
Fabularnie nie wszystko było dla mnie jasne (EN znam umiarkowanie) i wspomogłem się Wikipedią. Tak czy owak historia jest ciekawa i niektóre momenty były zacne. Zadanie domowe odrobione .
ps. Czas na DX1 .
Jestem zaskoczony podobieństwem do Thiefa (dźwięki/modele) oraz wieloma elementami, które są jak się okazuje pierwowzorem rozwiązań w późniejszych tytułach (Bioshok, Dead Space). To było bardzo ciekawe doświadczenie.
Natomiast sam gameplay jest już mniej emocjonujący i zapewne moje chłodne przyjęcie SS2 wynika ze starości tytułu. Tak się pewnie czują ludzie, którym podkłada się teraz pod nos starego Thiefa. Mało czytelny interface, trochę niewygodna interakcja i wiele czynności wykonywanych "metodą prób i błędów". Gra nie ma też tego klimatu niepewności i grozy niczym z Thiefa bądź jest go o wiele mniej.
Fabularnie nie wszystko było dla mnie jasne (EN znam umiarkowanie) i wspomogłem się Wikipedią. Tak czy owak historia jest ciekawa i niektóre momenty były zacne. Zadanie domowe odrobione .
ps. Czas na DX1 .
Re: System Shock 2
Szukając ciężkiego klimatu i naprawdę strasznej gry w realiach science fiction chwyciłem za System Shocka 2. Ponieważ wiele czytałem na temat tego tytułu, że jest on bardzo trudny i wielkie znaczenie ma rozwój postaci mam parę pytań. Czy nawet jeśli walczę bronią warto rozwijać moce psioniczne i jakie umiejętności mi się mogą przydać?
Boję się, że wydam cybermoduły (czy jak to się tam nazywało) na coś mało istotnego, a potem nie przejdę gry.
Boję się, że wydam cybermoduły (czy jak to się tam nazywało) na coś mało istotnego, a potem nie przejdę gry.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: System Shock 2
http://rameslack.deviantart.com/art/Swe ... -427122834 patrzcie, co dzisiaj znalazłem :D Słodki Shock.