Sir, you are being hunted!
Moderator: Bruce
Sir, you are being hunted!
Kolejna ciekawa, niezależna produkcja. „Sir, You are being hunted” to projekt typu indie o charakterze survival-horror. Tym razem, całe szczęście, nie będą nas ścigać hordy nieumarłych, lecz coś zgoła innego.
Znajdujemy się na jednej z wysepek większego archipelagu. Teren to ponury, podmokły klimat angielskiej prowincji. Naszym zadaniem jest ucieczka z wyspy. Nie będzie to łatwe, bowiem trwa polowanie. Na nas. A przeciwnicy są niezwykli. To mechaniczni dżentelmeni z wąsikami i dubeltówkami. Są także mechaniczne psy i inne ciekawe postacie. Klimat zapowiada się bardzo podobny do Thief’a, chociaż to inny rodzaj gry. Z wyspy można uciec tocząc nieustanną walkę lub metodą uników.
Teren gry jest całkowicie proceduralny, więc nigdy nie powtórzy się ta sama mapa. Będziemy mieć do dyspozycji edytor.
Nawiązaniem do serii Thief, będzie m.in. light-gem:
“People have been asking how we will handle stealth in an open landscape with lots of foliage, and the answer is basically that we are calculating the visibility of the player from his surroundings, and where he’s standing. This will be displayed on-screen with a Thief-like visibility meter, to give players a good sense of how visible they are.”
Kilka ciekawostek:
Gra działa w trybie FPP. Developerzy zastanawiają się czy w pewnych specjalnych sytuacjach nie udostępnić trybu TPP (na przykład przy przeklejaniu się do ścian).
Gra mocno nawiązuje klimatem także do S.T.A.L.K.E.R’a, o czym twórcy jawnie wspominają.
Typowe terytorium wyspy to w tej chwili 1km2, ale trwają prace nad powiększeniem tego obszaru i łączenia go w sieć z kolejnymi obszarami.
Gra ma się ukazać w 2013.
Tworzona jest na silniku Unity.
Jest na co czekać.
Linki:
Strona główna projektu
Kickstarter - jeśli ktoś chciałby ich dotować - tutaj jest dużo lepszy clip video
Aplha Teaser
Znajdujemy się na jednej z wysepek większego archipelagu. Teren to ponury, podmokły klimat angielskiej prowincji. Naszym zadaniem jest ucieczka z wyspy. Nie będzie to łatwe, bowiem trwa polowanie. Na nas. A przeciwnicy są niezwykli. To mechaniczni dżentelmeni z wąsikami i dubeltówkami. Są także mechaniczne psy i inne ciekawe postacie. Klimat zapowiada się bardzo podobny do Thief’a, chociaż to inny rodzaj gry. Z wyspy można uciec tocząc nieustanną walkę lub metodą uników.
Teren gry jest całkowicie proceduralny, więc nigdy nie powtórzy się ta sama mapa. Będziemy mieć do dyspozycji edytor.
Nawiązaniem do serii Thief, będzie m.in. light-gem:
“People have been asking how we will handle stealth in an open landscape with lots of foliage, and the answer is basically that we are calculating the visibility of the player from his surroundings, and where he’s standing. This will be displayed on-screen with a Thief-like visibility meter, to give players a good sense of how visible they are.”
Kilka ciekawostek:
Gra działa w trybie FPP. Developerzy zastanawiają się czy w pewnych specjalnych sytuacjach nie udostępnić trybu TPP (na przykład przy przeklejaniu się do ścian).
Gra mocno nawiązuje klimatem także do S.T.A.L.K.E.R’a, o czym twórcy jawnie wspominają.
Typowe terytorium wyspy to w tej chwili 1km2, ale trwają prace nad powiększeniem tego obszaru i łączenia go w sieć z kolejnymi obszarami.
Gra ma się ukazać w 2013.
Tworzona jest na silniku Unity.
Jest na co czekać.
Linki:
Strona główna projektu
Kickstarter - jeśli ktoś chciałby ich dotować - tutaj jest dużo lepszy clip video
Aplha Teaser
Re: Sir, you are being hunted!
Już na starcie daję +10 punktów za tytuł.
Nothing is exactly as it seems, nor is it otherwise
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: Sir, you are being hunted!
Grafa cienka, aczkolwiek nie wiem, ile można się spodziewać od takiego tytułu Ze Stalkera coś tam ma, a główna różnica polega na tym, że teraz to inni są stalkerami...
Re: Sir, you are being hunted!
Klimatyczna stylistyka i ciekawe koncepty. Jeśli wrzucą do tego coś jeszcze oprócz dążenia do opuszczenia wyspy, może być fajna gierka.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Sir, you are being hunted!
Tyle gier, tak mało czasu. Nawet z FMkami nie wyrabiam...
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle. ~Kronika Pierwszego Wieku
Re: Sir, you are being hunted!
Mam szczęście, że zajmuję się niemal tylko Thiefem Dzięki temu dobrze go poznałemSpidey pisze:Tyle gier, tak mało czasu. Nawet z FMkami nie wyrabiam...
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Sir, you are being hunted!
Do wyrwania w niezłej cenie na humble store: https://www.humblebundle.com/store/p/si ... storefront
-Medyk! Czy ja umrę?
-Niewykluczone.
Re: Sir, you are being hunted!
Zaczęłam grać i nawet było sympatycznie, jednak z czasem pojawiało się coraz więcej zgrzytów. Przeszukiwanie domów w pogoni za pożywieniem i amunicją szybko staje się strasznie żmudne i nużące. Miejsca w plecaku jest mało, co zmusza nas do ostrej selekcji. Przeciwnicy są liczni i trudni do pokonania (niektórzy prawie niezwyciężalni), omijanie działa tylko do pewnego momentu, zaś angażowanie się w walkę to pewny sposób na ściągnięcie sobie na głowę całego regimentu. Nie wspominając o tym, że cholery się odradzają.
Wszystko to jednak byłoby do przeżycia gdyby nie fakt, że GRA NIE POZWALA NA SWOBODNE ZAPISY. A punktów kontrolnych jest po jednym (!) na wyspie. To oznacza, że jeśli przebiegniemy spory obszar, wystrzelamy całą amunicję żeby w miarę oczyścić kawałek terenu, wywalimy prawie bezużyteczną (zwłaszcza bez amunicji) strzelbę na rzecz karabinu, znajdziemy potrzebny nam artefakt, a potem zginiemy trafieni zabłąkaną kulą albo przejechani przez jednego z niezwyciężonych taranów... To wszystko musimy zaczynać od nowa.
Próbowałam kilka razy. Obecnie gra leży na dysku i czeka na lepsze czasy.
Wszystko to jednak byłoby do przeżycia gdyby nie fakt, że GRA NIE POZWALA NA SWOBODNE ZAPISY. A punktów kontrolnych jest po jednym (!) na wyspie. To oznacza, że jeśli przebiegniemy spory obszar, wystrzelamy całą amunicję żeby w miarę oczyścić kawałek terenu, wywalimy prawie bezużyteczną (zwłaszcza bez amunicji) strzelbę na rzecz karabinu, znajdziemy potrzebny nam artefakt, a potem zginiemy trafieni zabłąkaną kulą albo przejechani przez jednego z niezwyciężonych taranów... To wszystko musimy zaczynać od nowa.
Próbowałam kilka razy. Obecnie gra leży na dysku i czeka na lepsze czasy.
Heroes are so annoying.