Sir, you are being hunted!
: 09 listopada 2012, 09:37
Kolejna ciekawa, niezależna produkcja. „Sir, You are being hunted” to projekt typu indie o charakterze survival-horror. Tym razem, całe szczęście, nie będą nas ścigać hordy nieumarłych, lecz coś zgoła innego.
Znajdujemy się na jednej z wysepek większego archipelagu. Teren to ponury, podmokły klimat angielskiej prowincji. Naszym zadaniem jest ucieczka z wyspy. Nie będzie to łatwe, bowiem trwa polowanie. Na nas. A przeciwnicy są niezwykli. To mechaniczni dżentelmeni z wąsikami i dubeltówkami. Są także mechaniczne psy i inne ciekawe postacie. Klimat zapowiada się bardzo podobny do Thief’a, chociaż to inny rodzaj gry. Z wyspy można uciec tocząc nieustanną walkę lub metodą uników.
Teren gry jest całkowicie proceduralny, więc nigdy nie powtórzy się ta sama mapa. Będziemy mieć do dyspozycji edytor.
Nawiązaniem do serii Thief, będzie m.in. light-gem:
“People have been asking how we will handle stealth in an open landscape with lots of foliage, and the answer is basically that we are calculating the visibility of the player from his surroundings, and where he’s standing. This will be displayed on-screen with a Thief-like visibility meter, to give players a good sense of how visible they are.”
Kilka ciekawostek:
Gra działa w trybie FPP. Developerzy zastanawiają się czy w pewnych specjalnych sytuacjach nie udostępnić trybu TPP (na przykład przy przeklejaniu się do ścian).
Gra mocno nawiązuje klimatem także do S.T.A.L.K.E.R’a, o czym twórcy jawnie wspominają.
Typowe terytorium wyspy to w tej chwili 1km2, ale trwają prace nad powiększeniem tego obszaru i łączenia go w sieć z kolejnymi obszarami.
Gra ma się ukazać w 2013.
Tworzona jest na silniku Unity.
Jest na co czekać.
Linki:
Strona główna projektu
Kickstarter - jeśli ktoś chciałby ich dotować - tutaj jest dużo lepszy clip video
Aplha Teaser
Znajdujemy się na jednej z wysepek większego archipelagu. Teren to ponury, podmokły klimat angielskiej prowincji. Naszym zadaniem jest ucieczka z wyspy. Nie będzie to łatwe, bowiem trwa polowanie. Na nas. A przeciwnicy są niezwykli. To mechaniczni dżentelmeni z wąsikami i dubeltówkami. Są także mechaniczne psy i inne ciekawe postacie. Klimat zapowiada się bardzo podobny do Thief’a, chociaż to inny rodzaj gry. Z wyspy można uciec tocząc nieustanną walkę lub metodą uników.
Teren gry jest całkowicie proceduralny, więc nigdy nie powtórzy się ta sama mapa. Będziemy mieć do dyspozycji edytor.
Nawiązaniem do serii Thief, będzie m.in. light-gem:
“People have been asking how we will handle stealth in an open landscape with lots of foliage, and the answer is basically that we are calculating the visibility of the player from his surroundings, and where he’s standing. This will be displayed on-screen with a Thief-like visibility meter, to give players a good sense of how visible they are.”
Kilka ciekawostek:
Gra działa w trybie FPP. Developerzy zastanawiają się czy w pewnych specjalnych sytuacjach nie udostępnić trybu TPP (na przykład przy przeklejaniu się do ścian).
Gra mocno nawiązuje klimatem także do S.T.A.L.K.E.R’a, o czym twórcy jawnie wspominają.
Typowe terytorium wyspy to w tej chwili 1km2, ale trwają prace nad powiększeniem tego obszaru i łączenia go w sieć z kolejnymi obszarami.
Gra ma się ukazać w 2013.
Tworzona jest na silniku Unity.
Jest na co czekać.
Linki:
Strona główna projektu
Kickstarter - jeśli ktoś chciałby ich dotować - tutaj jest dużo lepszy clip video
Aplha Teaser