Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2016 13:50 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2290
Lokalizacja: Deutschland
OK, zakupiłem. Podobnie jak Deus Ex GO. I tu ciekawostka: w ramach kampanii Deus Ex GO i akcji promocyjnej Square Enix, można uzbierać 5 Praxis Kits do wykorzystania w DEMD na PCMR i X Klocka.

Czy ktoś z łacherów już pogrywa?

UPDATE: Adam Jensen, złodziej alkoholu. Ukradnie każdą butelkę. No i mamy Budowniczego.
Swoją drogą, ciekawe tłumaczenie nam zaserwowali. "no Christmas party" jako "i chuj bombki strzeli". Wyborne, milordzie.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2016 21:05 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2407
Lokalizacja: Pabianice
Jak na razie opinie mocno średnie. Wymagania sprzętowe i optymalizacja na PC to porażka, jak z większością gier ostatnio, grafika od paru lat się niewiele zmienia, dochodzą tylko jakieś kosmetyczne pierdółki, a potrzeba mocarnego GPU, żeby płynnie pograć na medium. Wygląda na to, że naprawdę trzeba będzie się przesiąść na konsolę, bo granie na PC staje się po prostu za drogie :roll: .

Tradycyjnie zagram za jakiś czas, jak będzie taniej.

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2016 18:20 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2290
Lokalizacja: Deutschland
Mam ponad 2,5 letniego kompa, ze starym AMD Radeon R9 200. Na moim starym TV wyświetlam max. rozdzielczość 1280x720. Ustawienia grafiki dostosowane tak, aby wg wbudowanego testera gra chodziła płynnie z ok. 25-30 FPS. Wygląda zacnie, nie potrzebuję ogromnej jakości cieni czy niesamowitej fizyki szmat na NPC.

Za pierwszym podejściem na ukończenie gry wg mojego stylu potrzebowałem ok. 44 godzin. W połowie gry miałem wszystkie interesujące mnie wszczepy - na szczęście w grze jest sporo PraxisKits do zebrania, jak i aktywności, które honorują gracza dużą pulą doświadczenia. Konta z DeusEx GO jeszcze nie połączyłem (+5 PraxisKit), z wbudowanego sklepu nie korzystałem. Podczas gry miałem 2-3 razy problem z załadowaniem zapisu gry. Wyłączenie aplikacji pomogło. Poza tym czasami (a w menu bardzo często) niektóre tekstury na postaciach/obiektach mrugały. Tu muszę zaktualizować sterowniki od k.graficznej.

No i mamy włam do banku - świetna misja, doskonały projekt poziomu. Czułem się jak Garrett. Przynajmniej plądrowanie zajęło ok. 2,5 godziny, a nie 23 minuty, jak w przypadku ThiAf-a.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2017 00:49 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2006 19:31
Posty: 295
Lokalizacja: North Ashfield
Tylko Mixthoor grał jak na razie w MD? ;)

Przed zakupem nowego DX, pobrałem sobie DX: GO - gra była (jest?) dostępna za darmo na Amazonie. Szczerze mówiąc - pojęcia nie mam, jak ją połączyć z kontem Square Enix. Wielu ludzi ma z tym problem, ktoś zauważył że ponoć się da poprzez założenie całkiem nowego konta u Squenix. Co jest w moim przypadku bezcelowe. Nic to...

MD zakupiłem tuż przed świętami, dość mocno (i szybko) potaniał od momentu premiery. Na szybko jeszcze przeszedłem The Fall i HR DC, co by odświeżyć sobie parę faktów. Od kilku miesięcy jaram się grafiką na maksa, po zakupie GeForce'a GTX 1070, więc tym bardziej byłem ciekaw wydajności MD. Pierwsze co, to zanim jeszcze rozpocząłem kampanię, odpaliłem sobie benchmark. Jest stabilne 60fps w full hd. Rozpocząłem kampanię, chwila grania i... zwis.

Potem cyklicznie zwis bądź wyrzucenie do Windowsa 10. Jak się szybko okazało, Nixxes (także i tu odpowiedzialne za port PC) mocno zaniedbało master rasę PeCetowców. Gra chodzi płynnie, lecz nagminnie albo się sama wyłącza komunikatem o braku pamięci (gdy zajęte jest max 10 z 16-tu giga ramu), lub po prostu wyrzuca do winy. Najczęściej w okolicach cutscenek CGI.

Obecnie Steam mi pokazuje przegranych ok. 26 godzin. Biorąc pod uwagę długie loadingi, zwiechy, ponowne przechodzenie niektórych etapów, czas ten byłby znacząco krótszy. Usterki Deusa (ponownie robionego głównie pod karty AMD) mocno niwelują przyjemność z grania. A sam gameplay wypada jak na mój gust słabiej niż w HR. Graficznie jest rewelacja, ale co z tego jak główny hub (Praga) wygląda jak City 17.

Zabrakło szarości, niebieskości, albo chociaż znanej już także żółto-pomarańczowości. Wszystko jest ładne, kolorowe... Po Pradze (i nie tylko tam) poruszamy się w dzień (?!). Co chwila przeszkadzają powiadomienia o uruchomieniu dodatkowej aplikacji na smartfony, z powodu jakiejś znajdźki. Twórcy niestety rozmienili grę na dobre.

Jest mniejsza ilość miast/miejsc, które możemy zwiedzić. W grze nachalne jest promowane używanie oprogramowania Deus Ex Universe na smartfony. I Deus Ex Go, by odblokować dodatkowe Praxisy (choć póki co chyba nie ma fizycznej możliwości połączenia gry z kontem). A zamiast łatać technicznie MD, Squenix całą parę daje w Breach. Mało tej gry w grze.

Obecnie chyba tylko dwie rzeczy mi się podobają. Historia konsekwentnie zmierzająca do wydarzeń z pierwszego Deus Exa. I niektóre misje (jak wspomniana powyżej w banku). Reszta jest taka sobie...

Nic to, gram dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2017 16:55 
Młotodzierżca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2007 13:00
Posty: 864
Lokalizacja: Kielce
Ja skończyłem jakoś po premierze. Nie mam na ten moment czasu aby się rozpisać ale powiem tyle gra jest dobra, widać że kontynuacja i uczą się na błędach poprzedniczki ale mi nie urwała tyłka. Co do stabilności i wydajności klasycznie u mnie 0 problemów.

_________________
Jedyny motyw graficzny na telefon w klimacie Thiefa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2017 19:10 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2006 19:31
Posty: 295
Lokalizacja: North Ashfield
Hm, wygląda na to, że to ma jakiś związek z pierwszą lokacją (Pragą). Właśnie ukończyłem Golem City i ani jednej zwiechy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 lut 2017 11:16 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Ja zacząłem z wielkimi nadziejami, bo jedynka bardzo mi się podobała. Na starcie od razu wielkie rozczarowanie, sterowanie to jakaś porażka. Niby takie same jak w DE: HR, ale jednak coś tam namieszali. Dziwnie się teraz poruszać Jensenem, a jeśli chodzi o celowanie to całkowicie mi nie odpowiada. Nawet dobrze nie zacząłem, wlazłem na czubek jakiejś budowli i potem skoczyłem w "ogień walki", aby ochronić jakiegoś gostka, ale przez to dziwne sterowanie nie umiem sobie dać rady z "brzydalami".
Póki co odstawiłem na lepsze czasy.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lip 2017 15:34 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2407
Lokalizacja: Pabianice
Skończyłem. Po premierze na grę wylało się trochę hejtu, moim zdaniem niezasłużenie, bo ja się dobrze bawiłem i nadal się bawię, bo będę grał jeszcze w "Opowieści Jensena".

McLusky napisał(a):
Zabrakło szarości, niebieskości, albo chociaż znanej już także żółto-pomarańczowości.


Ja mam wrażenie, że właśnie tym razem dominują szarość i niebieskość. W poprzedniej części złoty kolor miał swoją symbolikę, chodziło o nowy renesans i złoty wiek ludzkości związany z ulepszeniami, dlatego właśnie fajnie, że w kontynuacji widzimy np. opuszczoną klinikę LIMB za dnia, szarą, smutną budę, zupełnie jakby ludzkość obudziła się rano na ciężkim kacu po wydarzeniach z HR.

Praga jako główny hub też spoko i chociaż spędzamy w niej dużo czasu, to z każdą wizytą wygląda inaczej (dzień, noc, deszczowa noc). Fajnie, że twórcy postawili na Europę środkowo-wschodnią i ja nie widzę żadnych większych podobieństw do City 17 z HL2, futurystyczna Praga jest raczej utrzymana w klimacie Paryża z oryginalnego Deus Exa, więc nawiązanie jak najbardziej na miejscu. W ogóle Mankind Divided bardziej zbliża się do klimatu pierwszej części (nawet muzyka miejscami wprost do niej nawiązuje), co współgra z całym lore i jest na plus.

Strzelania i modyfikacji broni nie będę specjalnie oceniał, bo grałem "złodziejsko", do nowego trybu skradania szybko się przyzwyczaiłem i jest ok.

Co mi się nie podobało? Chociaż gra niby krótka nie jest (ponad 60h na liczniku), a ja robię wszystkie misje poboczne i generalnie "zwiedzam", to tak naprawdę misji jako takich jest tu niewiele i niestety nie wszystkie takie dobre. Dubaj za krótki, to niby prolog, ale można było więcej z tej lokacji wycisnąć, alpejska placówka GARM raczej mało ciekawa, na szczęście ostatnia misja w Londynie jest świetna. Golem City jako przytłaczające getto dla ulepszonych miało być czymś na miarę Szanghaju z poprzedniczki i rzeczywiście robi wrażenie, ale też wydaje się do końca niewykorzystane, teren przed terytorium ARC to prawdopodobnie miał być drugi city hub ale ostatecznie go ograniczyli i dostaliśmy taką tunelową przechadzkę. Praga z kolei jest fajna i klimatyczna, ale też niezbyt duża, do tego ma strefę wczytywania zakamuflowaną jako jazda metrem, dużo czasu spędzamy na bieganiu z jednego końca mapy na drugi z jakąś pierdołą przez co czas gry jest sztucznie wydłużany. Widać za to, że z gry mnóstwo rzeczy wycięto np. wątek przeszłości Wiktora Marczenki, który mógł być dużo ciekawszy, także misja "Desperackie środki" wydaje się chamsko wycięta z podstawki, żeby można było ją dać jako DLC, nie lubię takich rzeczy.

No i wisienka na torcie, czyli fabuła, która fajnie się rozwija, żeby się urwać z mnóstwem niedomkniętych wątków, niefajnie, szczególnie w sytuacji kiedy Square Enix nie wie czy jakaś kontynuacja w ogóle będzie.

Oprócz paru wad jest to jednak dobra gra. W promocji z season passem się opłaca, cieszę się, że nie kupiłem premierowo, bo tyle kasy za niedokończony i pocięty produkt to bym nie dał.

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017 00:05 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Hej :)
BodomChild napisał(a):
(...)
Praga jako główny hub też spoko i chociaż spędzamy w niej dużo czasu, to z każdą wizytą wygląda inaczej (dzień, noc, deszczowa noc). Fajnie, że twórcy postawili na Europę środkowo-wschodnią i ja nie widzę żadnych większych podobieństw do City 17 z HL2, futurystyczna Praga jest raczej utrzymana w klimacie Paryża z oryginalnego Deus Exa, więc nawiązanie jak najbardziej na miejscu. W ogóle Mankind Divided bardziej zbliża się do klimatu pierwszej części (nawet muzyka miejscami wprost do niej nawiązuje), co współgra z całym lore i jest na plus.

Trochę mnie tym wpisem zachęciłeś, może wrócę chociażby dla Pragi, którą bardzo lubię.

BodomChild napisał(a):
(...)No i wisienka na torcie, czyli fabuła, która fajnie się rozwija, żeby się urwać z mnóstwem niedomkniętych wątków, niefajnie, szczególnie w sytuacji kiedy Square Enix nie wie czy jakaś kontynuacja w ogóle będzie.
Oprócz paru wad jest to jednak dobra gra. W promocji z season passem się opłaca, cieszę się, że nie kupiłem premierowo, bo tyle kasy za niedokończony i pocięty produkt to bym nie dał.

Dlatego jako pewniaka kupiłem rok temu Wieśka 3, czego ani trochę nie żałuję. Większość gier wydawanych przez duże koncerny to niestety pocięte epizody i żeby dowiedzieć się "co było dalej" trzeba dokupić DLC. Wałkowaliśmy to na forum już ładnych kilka lat temu.

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lip 2017 21:04 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2407
Lokalizacja: Pabianice
Nivellen napisał(a):
Trochę mnie tym wpisem zachęciłeś, może wrócę chociażby dla Pragi, którą bardzo lubię.


Myślę, że warto. Ci co twierdzą, że Praga nie ma klimatu Deus Exa, to chyba w jedynkę nigdy nie grali, tam miasta wyglądały właśnie raczej współcześnie, a nie jak Hengsha. W Human Revolution było trochę więcej futuryzmu, bo taki był zamysł twórców, pokazać złoty wiek ludzkości, rewolucję technologiczną, MD mi się podoba pod względem artystycznym, bo mamy tu kontynuację estetyki poprzedniej części zmiksowaną z nieco bardziej ponurą wizją świata z znaną oryginału.

Nivellen napisał(a):
Większość gier wydawanych przez duże koncerny to niestety pocięte epizody i żeby dowiedzieć się "co było dalej" trzeba dokupić DLC.


Nie grałem jeszcze we wszystkie DLC, ale jest gorzej, bo one ponoć niczego kluczowego nie wyjaśniają. "Co dalej" to powinniśmy się dowiedzieć w następnej części, której może wcale nie być, bo policzyli sobie cyferki i wyszło im, że Mankind Divided nie sprzedał się tak dobrze jak chcieli. Oczywiście nie przyjdzie im do głowy, że powodem mogło być wydanie wyraźnie niedokończonej (to widać w wielu miejscach) i niezoptymalizowanej gry.

Szkoda, żeby kontynuacja przygód Jensena skończyła jak Half Life 3 :( .

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 maja 2018 12:09 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2322
Lokalizacja: Łódź
Dopiero zaczynam swoją przygodę z DXMD, ale póki co nie jestem zbyt zachwycony. Początek przegadany, typowy "exposition dump", interfejs atakuje tutorialami, a sterowanie faktycznie jakieś takie sztywne. Potencjał Dubaju trochę zmarnowany, pomysł na lokację fajny, ale realizacja średnia (jedna droga główna, jedna odnoga w szybach wentylacyjnych i miejsca na znajdźki, tak w uproszczeniu). Potem znowu tona cutscenek. Gdy wreszcie mogłem połazić po Pradze, zrobiło się przyjemniej, aczkolwiek mam póki co zastrzeżenia do samych postaci i dialogów. Mam wrażenie, że wszyscy miejscowi mówią strasznie teatralnie (po angielsku). Nie znam dobrze czeskiego, ale zdziwiło mnie np. gdy sprzedając trochę złomu jednemu ze sprzedawców usłyszałem "co to za chujnia". Tak samo razi lip-sync, jest mocno niedokładny. Nie jest to co prawda ME:Andromeda i "my face is tired", ale chyba dość blisko.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2018 11:47 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2006 19:31
Posty: 295
Lokalizacja: North Ashfield
BodomChild napisał(a):
Myślę, że warto. Ci co twierdzą, że Praga nie ma klimatu Deus Exa, to chyba w jedynkę nigdy nie grali, tam miasta wyglądały właśnie raczej współcześnie, a nie jak Hengsha.

Wiadomo, że Paryż czy NYC wyglądało współcześnie. Ale były one prezentowane w nocy i miały klimat. Praga w DX:MD to taki zremasterowany HL2. ;) Głównie przez to, że poruszamy się po niej w dzień.

Chyba podobny problem ma część graczy z pokazanym miastem w dzień w Cyberpunku 2077...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2018 13:49 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2407
Lokalizacja: Pabianice
Ale przecież tylko w I akcie widzimy Pragę w dzień i mnie się to bardzo podoba, bo wnosi coś nowego do gier z serii Deus Ex, taką środkowoeuropejską zwyczajność, inną od ciężkiego klimatu totalitarnego City 17. W dalszej części gry zwiedzamy Pragę już tylko w nocy i wtedy włącza się klimat przypominający Paryż z pierwszej części.

McLusky napisał(a):
Chyba podobny problem ma część graczy z pokazanym miastem w dzień w Cyberpunku 2077...


To jest problem z ludźmi dzisiaj, że jak sobie coś ubzdurają, to artyści/twórcy mają robić tak jak oni chcą, bo inaczej to jest płacz albo bojkot. Wąskie horyzonty i zero zrozumienia dla czyjejś wizji artystycznej. Ja doceniam Redów, że próbują wyjść poza utrwaloną kliszę cyberpunku rodem z Blade Runnera i robią "cyberpunkowe GTA", bo czemu nie? Czegoś takiego jeszcze nie było, tym bardziej, że "cyberpunkowe GTA" to duże uproszczenie, bo gra ma oferować znacznie więcej.

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lip 2018 16:55 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2006 19:31
Posty: 295
Lokalizacja: North Ashfield
Ano właśnie. Przypomina mi się mój początek z Thiefem pierwszym. Absolutnie zakochany w grze po demie z CDA, dorwałem w końcu pełną wersję. Przeszedłem pierwszą misję z wypiekami na twarzy, zaczęła się druga... a tu nagle dzień, żadnego zamku, potem jeszcze jakieś zombie zamiast rycerzy. ;)

Odstawiłem grę na bok - ale dzięki koledze który się zagrywał namówił mnie by grać dalej - i na szczęście pozostała najukochańszą grą. ;)

Możliwe, że podobnie jest / będzie z Cyberpunkiem. Klimatyczny nocny pierwszy teaser a teraz GTA VC. ;) DX:MD przeszedłem całe i po Pradze w dzień, potem było już tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2018 19:50 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2322
Lokalizacja: Łódź
Skończyłem DX MD. O ile całość jest całkiem dopracowana jakościowo i nie mogę narzekać na liczbę godzin spędzonych w tej grze (ponad 40), to jednak zakończenie fabuły jest kpiną jakiej nie widziałem od lat w tej branży.
Gra została bezczelnie ucięta w połowie, może w 2/3 rozgrywki. Ostatnia misja kończy się jak którakolwiek poprzednia, tyle że zamiast powrotu do miasta mamy creditsy. Ciężko uwierzyć, że ktoś to bez mrugnięcia okiem chciał sprzedawać jako skończony produkt.
Jeszcze bardziej żenujące jest to, że mało to z branżuni gropisarskiej w ogóle się zająknął na ten temat. Widziałem tylko kilka recenzji mówiących wprost, że gra została wydana nieskończona. Reszta udaje, że nie ma tematu i 8-9/10.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2018 17:02 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2003 23:21
Posty: 2800
Przypomina mi się nasza rozmowa sprzed kilku dobrych lat. To co wtedy się tylko zapowiadało, stało się niestety niechlubną praktyką, szczególnie wśród dużych zachodnich firm mających "plany biznesowe" i korporacyjne zaplecze. Dobrze, że możemy wybierać spośród całego koszyka "indyków" i mniejszych, ambitnych projektów.
Mnie jakoś do DE: MD nie ciągnie, po niezbyt udanym pierwszym spotkaniu. Może kiedyś wrócę, jak będę miał dużo starego, niepotrzebnego czasu ;)

_________________
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sie 2018 17:21 
Złodziej

Dołączył(a): 14 wrz 2002 21:31
Posty: 2322
Lokalizacja: Łódź
Niestety tak. Na najwyższych szczeblach korporacyjnych istnieje ogromna pogarda w stosunku do graczy jako klientów, a sami gracze tylko potwierdzają, że można im wcisnąć bez konsekwencji bardzo dużo. Na szczęście jest dużo gier indie i pośrednich, które szanują i czas i odbiorcę.

_________________
Dark Radiant Tips!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest 22 wrz 2018 03:17


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron