Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 gru 2015 08:03 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 398
Czy interesuje się ktoś tu projektowaniem gier? Wiecie może gdzie mogę znaleźć dobrze opisane, dobre filozofie podczas tworzenia gry w 2D? Wolałbym, gdyby były niezależne i nie pochodziły z jakiegoś konkretnego tytułu.

Najlepiej, gdyby nie było zbyt ogólnikowo, ale też żeby poruszano poszczególne aspekty typu level design (jest to dla mnie najważniejsze), system audio, kierunek artystyczny, czy budowanie fabuły ( w tym przypadku interesuje mnie RPG z nastawieniem na jedną osobę).

Z góry dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2015 09:59 
Bruce Dickinson
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2003 11:07
Posty: 4532
Lokalizacja: Radlin
Jedno pytanko: potrafisz zrobić taką grę lub czy masz ludzi, którzy będą w stanie ją zrobić nie w RPG Makerze?

Taki pierwszy z brzegu artykuł o GDD, który znalazłem - KLIK.
A tutaj przykład GDD - KLIK.

Ogólne zasady są te same dla 3D i 2D.

_________________
SZKICE UMYSŁU - reaktywacja
Wherever You Go, There You Are...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 gru 2015 18:37 
Mechanista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 mar 2013 23:14
Posty: 398
Cytuj:
Jedno pytanko: potrafisz zrobić taką grę lub czy masz ludzi, którzy będą w stanie ją zrobić nie w RPG Makerze?


Jestem w fazie dokumentowania pomysłów dot. gry, w sensie jej struktury, na czym polega, hierarchii mechanik i innych stricte związanych rzeczy z gameplayem.

Potrzebuję po prostu przykłady powiedzmy dobrego składania fabuły do kupy (mam swój pomysł, ale dla zaoszczędzenia czasu chciałbym popatrzeć na jakieś dobre szablony, przy okazji może wpadną jakieś rady), tak samo z budowaniem świata w jakiś logiczny sposób. Mam świadomość, że jakaś tam lokacja nie będzie mogła stać na jakimś tam gruncie, ale chciałbym coś ciekawego przeczytać na ten temat i tak. Jestem ciekaw też, czy ktoś podchodził w bardziej niestandardowy sposób do projektowania poziomów w grze 2D niż ten, w którym mamy owe liniowe. Prawdopodobnie tak, ale mało grałem w gry 2D, dlatego pytam.


Zawsze warto się szkolić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Teraz jest 21 wrz 2018 09:50


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron