Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
PostNapisane: 05 wrz 2009 18:29 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1329
Lokalizacja: Tarnów
Trochę sprawa "stara", więc i tak już nie pomogę, ale powiem co o tym myślę. Gdy się kończy misję w Muzeum to nie wchodzi się do żadnego tunelu tylko koniec misji następuje wtedy się wyjdzie przez końcowe drzwi. Wyjścia są oba: albo masz wadliwą wersję (co jest najbardziej prawdopodobne), albo nie zrobiłaś wszystkiego.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2009 16:17 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Daweon napisał(a):
Trochę sprawa "stara", więc i tak już nie pomogę, ale powiem co o tym myślę. Gdy się kończy misję w Muzeum to nie wchodzi się do żadnego tunelu tylko koniec misji następuje wtedy się wyjdzie przez końcowe drzwi. Wyjścia są oba: albo masz wadliwą wersję (co jest najbardziej prawdopodobne), albo nie zrobiłaś wszystkiego.


do kogo to było? :O


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 wrz 2009 16:25 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1329
Lokalizacja: Tarnów
Mjodek napisał(a):
do kogo to było? :O


Ktoś mi przesadził posta, miało to być w innym temacie. Jestem pewien, że napisałem go tam gdzie miało być, może jakiś błąd. A teraz nie można usunąć. Kto ma władzę usunąć ten post?
Ewentualnie mogę go zedytować, ale nie wydaje mi się w porządku wobec tych którzy tego nie widzieli.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 wrz 2009 20:52 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Zgłoś moderatorowi działu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 wrz 2009 20:57 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2343
Lokalizacja: Pabianice
Mjodek - alarm włącza się od razu kiedy wejdziesz do świątyni, po jakimś czasie czy jeszcze przed wejściem? Też miałem kilka razy taką sytuację, że Młociarze bez powodu zrobili się agresywni, ale żeby za każdym razem :shock: ?

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 wrz 2009 11:12 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Włączyłem tę misję jeszcze raz żeby zobaczyć gdzie dokładnie się to dzieje i dlaczego. Otóż Młotki włączają alarm gdy:

1. Zobaczy mnie jeden z tych dwóch którzy rozmawiają przy włączniku alarmu, niedaleko wejścia do świątyni
2. Gdy zobaczy mnie ten, który stoi w relikwiarzu
3. Gdy stoję zbyt długo przy jakichś kosztownościach (unikając tych dwóch pierwszych panów poszedłem na cmentarzyk i gdy czytałem tabliczkę na jednym z "grobowców", rzucili się na mnie).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2009 17:49 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2343
Lokalizacja: Pabianice
To nie jest normalne, próbowałeś ponownie instalować Thiefa?

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 wrz 2009 16:58 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
BodomChild napisał(a):
To nie jest normalne, próbowałeś ponownie instalować Thiefa?


Nie, nie chciało mi się. Zwłaszcza, że i tak tę misję przeszedłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2009 18:38 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2009 13:17
Posty: 36
Ja jeszcze w thief nie spotkałem sie z zadnym bugiem. :jez


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2009 21:54 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
A w Thiefa 3 grałeś? Tam jest dużo bugów... strzelać nawet do nich trzeba, by Młotki nas polubiły.
:P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2009 22:55 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1329
Lokalizacja: Tarnów
SPIDIvonMARDER napisał(a):
A w Thiefa 3 grałeś? Tam jest dużo bugów... strzelać nawet do nich trzeba, by Młotki nas polubiły.
:P


Prawdę mówiąc to grając w 3 to jeszcze żadnego buga nie spotkałem, a w pozostałych thiefach to mi szkoda czasu żeby wyliczać.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 paź 2009 23:46 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 sie 2009 03:34
Posty: 530
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Daweon napisał(a):
Prawdę mówiąc to grając w 3 to jeszcze żadnego buga nie spotkałem, a w pozostałych thiefach to mi szkoda czasu żeby wyliczać.

Nie ogłuszysz kogoś siedzącego, musi wstać.
Można się katapultować pionowo jeśli się wpadnie "źle" między meble -poza mapę i z powrotem.
Przy wspinaniu na mebel można dostać permanentnego poślizgu.
Można wyjmować przedmioty ze skrzyń nie otwierając ich.

Nie spotkałeś, bo za mało grałeś może? To zrozumiałe że w T1/2 widziałeś wszystkie... objętościowo jeden Bank z T2 = dwa albo trzy Muzea z T3.

_________________
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2009 14:17 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Ludzie... nie mówcie, że nie skumaliście dowcipu :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2009 15:34 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1329
Lokalizacja: Tarnów
ERH+ napisał(a):
Daweon napisał(a):
Prawdę mówiąc to grając w 3 to jeszcze żadnego buga nie spotkałem, a w pozostałych thiefach to mi szkoda czasu żeby wyliczać.

Nie ogłuszysz kogoś siedzącego, musi wstać.
Można się katapultować pionowo jeśli się wpadnie "źle" między meble -poza mapę i z powrotem.
Przy wspinaniu na mebel można dostać permanentnego poślizgu.
Można wyjmować przedmioty ze skrzyń nie otwierając ich.

Nie spotkałeś, bo za mało grałeś może? To zrozumiałe że w T1/2 widziałeś wszystkie... objętościowo jeden Bank z T2 = dwa albo trzy Muzea z T3.


Co do ogłuszania siedzących to żaden bug to nie jest. Tak ma być (wiem, że to głupie). Z katapultowaniem to za bardzo nie rozumiem o co ci chodzi. Z meblami to może, ja zazwyczaj na stoły nie wskakuję więc za dużo wiedzy o tym nie mam. O skrzyniach pierwsze słyszę, może miałeś słabą wersję (ja mam z antologii), aczkolwiek tam gdzie trzeba uwolnić kruszaka to faktycznie mi się przypomniało, że można to od wewnątrz zrobić. Właściwie to więcej czasu przy DS spędziłem niż w obu poprzednich częściach razem wziętych (wiem, że brzmi nieprawdopodobnie, ale mam takie przeczucie).

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2009 16:24 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2009 16:47
Posty: 268
Lokalizacja: Lubin
SPIDIvonMARDER napisał(a):
Ludzie... nie mówcie, że nie skumaliście dowcipu :P

Domyślam się że chodzi o roztocza rdzy? Te takie robaczki, do których trzeba strzelać żeby się poprawiły nasze stosunki z Młotkami

_________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj. ~ Mark Twain


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2009 17:01 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
Daweon napisał(a):
Co do ogłuszania siedzących to żaden bug to nie jest. Tak ma być (wiem, że to głupie).

Ja wiem! Z tym katapultowaniem przy wchodzeniu na linę z T1 to też nie był błąd! :))
TDS niestety jest zabugowany, nawet pomijąc uproszczenia zasad gry (np. ślepota AI, albo zbyt łatwe zdobywanie sojuszy). Zabijanie się wzajemnie za pomocą mebli, ciągła rzeź w Stonemarket, atakowanie kotów/przechodniów/domowników przez strażników itd. Błędy kolizji obiektów to przy tym pikuś ;)
A robaczków nie trzeba atakować, aby młotki nas lubiły, wystarczy wybić trochę zombiaków.

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lut 2010 21:57 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Ostatnio za Chiny Garciu nie chciał się liny złapać. Wyglądało to doprawdy żałośnie... Mistrz Złodziei skacze ponad ulicą... i JEB W ŁEB o mur i spada. Słyszę AAAA!!!
Load
Od nowa, stzrała w innym miejscu... skooooooooook... JEB!
Load...
Jeszcze gdzie indziej...
Spojler:
skooooooooooooooKURDEoook
...
Spojler:
FUCK
!
WTF?
W końcu za 8 razem wyszło... ale doprawdy rozbawiły mnie te okrzyki umierającego Garretta... jeden za drugim. Może by filmik zrobić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2010 11:57 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Grałem sobie ostatnio w T: DS, u wdowy Moiry. W jednym z pomieszczeń był kot, który na mój widok wbiegł gdzieś (nie wiem czy w kominek, czy w stojak obok niego) i zginął w kałuży krwi. Nie wiem czy przez ogień, czy przez przewracający się na kota pogrzebacz...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2010 18:06 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2009 14:17
Posty: 717
Lokalizacja: Bytom
@SPIDI: Być może chwytając się liny patrzyłeś zbyt wysoko do góry tudzież na dół. Wtedy zazwyczaj Garcio odbija się od liny zamiast ją złapać.

_________________
Człowiek, który uczy się tylko tego, co inni już wiedzą, podobny jest w ignorancji do osoby, która nie uczy się w ogóle.        ~Kronika Pierwszego Wieku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2010 23:13 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010 12:06
Posty: 234
Lokalizacja: Doki
Co do tego Garretta zacinającego się w jednej pozycji przy wspinaniu na przedmioty itp. to wystarczy naciągnąc łuk albo z wyższego poziomu spaść na niższy czyli np. jeśli jest to na murku jakimś...

A co do bugów to w Thief DS mialem różne i dziwne i śmieszne
tu jest strona z filmikami z TDS w moim profilu x-fire(a no i są tam nie tylko bugi;)):
http://www.xfire.com/profile/kaleesh88/videos/tds/

HF xd

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 mar 2010 13:41 przez Clive, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2010 01:16 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1334
LOL :) Na jednym filmiku poganin trzyma light sabera :-D Te filmiki trochę mi się przycinają. Może to sprawa włączonego Dromeda? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2010 09:00 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010 12:06
Posty: 234
Lokalizacja: Doki
Tego nie wiem, ale jeśli neta masz dobrego to pewnie tak bo innym to płynnie chodzi mi zresztą tak samo :P no chyba, że coś tam ściągasz...

Co do poganina to on stał (w fan misji) http://screenshot.xfire.com/s/90026409-4.jpg obok żelaznej wieżyczki z dźwignią w środku jak ją pociągnąłem to za poganinem powinno wyłączyć się takie elektryczne zabezpieczenie(jak w orginalnej misji w muzeum było)
tyle że coś się skopsało bo ta "błyskawica" zamiast zniknąć to weszła w tego poganina jakimś dziwnym cudem... < to tak jeśli kogoś interesuje jak to się stało... :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 paź 2017 06:54 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1130
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Taki oto bug jest związany z darmowym namnażaniem pieniędzy w nieskończoność w Thiefie 1 i w skończoność w Thiefie 2, opis skopiowany z forum TTLG:

1. In Cragscleft, save the game while you're still in the objectives screen, before the mission has even started or you've entered the shop.
2. Collect all the loot in the Thieves' Guild and click "continue" until you're in the pre-mission shop for The Sword.
3. From the shop, load the Cragscleft savegame and click "continue".
4. You should now be in the Cragscleft pre-mission shop with all the loot from the Thieves' Guild, as much as 2716, even though from Bafford's you could only get 1429.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2017 10:06 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1130
Lokalizacja: Okolice Szczecina
W tak dziwny sposób działa Dark Engine, że z Thiefem the Dark Project v1.33 jak się w posiadłości Lorda Bafforda ogłuszy na samym początku dwóch strażników i pozostawi jednego łucznika to należy zmusić go do wbicia około 200 strzał w ścianę (łucznik musi dotykać ściany), gra będzie się zacinać, w którymś momencie łucznik nie będzie potrafić strzelać z łuku zapewne z powodu jakiegoś skryptu który popsuł się z powodu ilości strzał na mapie. Jak tak będzie to możliwe jest wywołanie SHAS-a o dowolną powierzchnię na mapie poprzez poruszanie się do przodu i skakanie, dziwne jak dla mnie.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Teraz jest 21 paź 2017 11:07


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron