Dziwne co mówisz bo jak docieramy do Szeryfa to mija nas patrol wracający z jego pokoii z krzykiem, że ktoś go zabił. Wtedy jest zmiana zadań i po sprawie. Nie wiem czy da się tak dotrzeć do jego pokoju by ominac na pierwszym etapie patrol głoszacy jego smierć.Andykaz pisze:Otóż po dotarciu do szeryfa (a właściwie jego zwłok) zastanawiałem się jak mogę go zaszantażować. Kombinowałem, kombinowałem: w jaki sposób mam szantażować zwłoki szeryfa. W końcu zacząłem level od początku i w pewnym miejscu natknąłem się na rozmowę strażników o zabójstwie Gordona. Wtedy oczywiście zadanie z szantażem stało się nieaktualne i pojawiło się nowe.
Najdziwniejsze bugi Thiefów
Moderator: Bruce
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
To chyba jasne ten kto robi misję bylejak i byle ją zrobić to nigdy się ani nie nauczy ani nic. W kilu misjach których grałem to były takie błędy Że lepiej nie mówić.
Nie mam screnow bo usunąłem te misje
Nie mam screnow bo usunąłem te misje
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
To nie dział o FM tylko o OM. Te bugi dotyczą tylko oryginalnych misji. Tym razm ci daruję joke
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
No dokładnie. Błędy w oryginalnych misjach to raczej techniczne problemy. Nie ma tu mowy o byle jakim zrobieniu
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
A teraz najbardziej denerwujące bugi T3
- jak złapiesz jakis przedmiot i prubujesz go odłozyc to robi sie hałas jak po wcisnięciu alarmu przeciwpożarowego
- cywile po zobaczeniu jakiegos ciala niezaleznie czy ty popełniłes morderstwo czy nie natychmiast jak cie zobaczą lecą po straż
- straznicy mają radar albo 6-sty zmysł bo zawsze idą w moją strone nawet jak się przemieszcze
- niektóre granaty gazowe to niewypały
- niektóre świece po ''zgaszeniu tylko ciamnieją a płomyk widać nadal
i jeszcze kilka których nie chce mi się opisywać
- jak złapiesz jakis przedmiot i prubujesz go odłozyc to robi sie hałas jak po wcisnięciu alarmu przeciwpożarowego
- cywile po zobaczeniu jakiegos ciala niezaleznie czy ty popełniłes morderstwo czy nie natychmiast jak cie zobaczą lecą po straż
- straznicy mają radar albo 6-sty zmysł bo zawsze idą w moją strone nawet jak się przemieszcze
- niektóre granaty gazowe to niewypały
- niektóre świece po ''zgaszeniu tylko ciamnieją a płomyk widać nadal
i jeszcze kilka których nie chce mi się opisywać
niszczenie innych planów dominacji przy uzyciu warhamera 98% complete
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
No właśnie na tym polega bug - krzyk strażników nie powoduje zmiany zadania. O ile sobie przypominam za pierwszym razem ich krzyk się urwał.Dziarsky pisze:Dziwne co mówisz bo jak docieramy do Szeryfa to mija nas patrol wracający z jego pokoii z krzykiem, że ktoś go zabił. Wtedy jest zmiana zadań i po sprawie. Nie wiem czy da się tak dotrzeć do jego pokoju by ominac na pierwszym etapie patrol głoszacy jego smierć.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Grałem 2 razy w Thief2 i za każdym razem jak wchodziłem na 3 piętro to mijali mnie biegnący strażnicy i głosili, że Truart został zamordowany. Automatycznie też dostawałem zmianę zadania. Jest dziwnym, by u Ciebie za każdym razem występował w tym miejscu błąd. Może masz coś z grą? albo nie wgrałeś patcha? Jeśli ten błąd powtarza ci się na tej samej kopii gry to po prostu przeinstaluj ją wraz z patchem.Andykaz pisze:No właśnie na tym polega bug - krzyk strażników nie powoduje zmiany zadania. O ile sobie przypominam za pierwszym razem ich krzyk się urwał.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Ja też nie miałem takiego buga. Może coś źle robisz? A jaką masz wersję TMA? Może w tym tkwi problem?
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Do Truarta droga prowadzi tylko przez "zazębatkowane" trzecie piętro z tego co pamiętam.Bruce pisze:Może coś źle robisz?
Chodzi ci o rożnice między SoldOut a tą pewniejszą? Ja mam SoldOut i zawsze wszystko mam ok. Stawiam więc na wadliwe zainstalowanie się gry lub patcha.Bruce pisze:A jaką masz wersję TMA? Może w tym tkwi problem?
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Gra jest z patchem. Ale, gdy zacząłem misję od początku to było OK. Strażnicy wszczęli alarm. Alarm ten pojawia się przed wejściem na schody prowadzące na ostatnie piętro.Dziarsky pisze:Może masz coś z grą? albo nie wgrałeś patcha? Jeśli ten błąd powtarza ci się na tej samej kopii gry to po prostu przeinstaluj ją wraz z patchem.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
No i wszystko dobrze się skończyłoAndykaz pisze:Ale, gdy zacząłem misję od początku to było OK. Strażnicy wszczęli alarm. Alarm ten pojawia się przed wejściem na schody prowadzące na ostatnie piętro.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Ja ostatnio widziałem latającego zombiaka (w DOWN IN THE BONEHOARD ) . W tej wielkiej sali, kilkupoziomowej, gdzie echo słychać. Zombie mnie goniły to wlazłem na jedną drabinę, a jeden zombiak zaczął nagle się wznosić po przekątnej w moim kierunku. Normalnie szczena mi opadła. Zombiak przeleciał obok mnie i przeniknął przez ścianę. . Niestety screena nie zdążyłem zrobić, bo gnojek przez ścianę przeleciał i go już nie znalazłem.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Tak sie dzieje moi drodzy jak sie nagrywa na chale a RW plyty to pomylka bo raz zgralem morrowinda tak od kumpla na nowa plyte i grajac byl blad ze wszyscy w miescie chcieli sie pozabijac
Niemacie pojecia jakie ludzie robia rzeczy :/ absurdalne a potem , "gra mi nie dziala pomocy" itp itd
Niemacie pojecia jakie ludzie robia rzeczy :/ absurdalne a potem , "gra mi nie dziala pomocy" itp itd
Glory of the MANY
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Oj nie sądzę, by błąd zapisu plików mógł wpływać później na sposób zachowania się skryptów w grze. Następstwem źle zapisanej płyty mogą być błędy w kopiowaniu lub przy uruchamianiu plików podczas instalowania lub pracy gry.bobik pisze:Tak sie dzieje moi drodzy jak sie nagrywa na chale Neutral a RW plyty to pomylka bo raz zgralem morrowinda tak od kumpla na nowa plyte i grajac byl blad ze wszyscy w miescie chcieli sie pozabijac Neutral
Niemacie pojecia jakie ludzie robia rzeczy :/ absurdalne a potem , "gra mi nie dziala pomocy" itp itd Confused
Wiele osób na forum miału bug'i w Thiefie mimo oryginalnych kopii itp.
Po prostu czasem gra wykonuje nieprawidłowe operacje lub skrypty nieodpowiednio uruchimione skutkują dziwnymi zachowaniami.
ps. Tak przy okazji to czy ktoś uwiecznił na screenie albo filmiku słynne "odlatujace drzwi" w Thiefie? Jak długo gram żadnych takich błędów nie widziałem .
Jedyny błąd jaki napotykam to przeskoki w animacji robotó w T2 - po ich eliminacji powinny się złożyć (animacja) a widze tylko przeskok między pozycją bojową a wyłączoną. Tu mogą być winne sterowniki itp.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Dziarsky pisze:Oj nie sądzę, by błąd zapisu plików mógł wpływać później na sposób zachowania się skryptów w grze. Następstwem źle zapisanej płyty mogą być błędy w kopiowaniu lub przy uruchamianiu plików podczas instalowania lub pracy gry.
Wiele osób na forum miału bug'i w Thiefie mimo oryginalnych kopii itp.
Po prostu czasem gra wykonuje nieprawidłowe operacje lub skrypty nieodpowiednio uruchimione skutkują dziwnymi zachowaniami.
Wiec mylisz sie to normalne bledy , ktorych nie wykrywa jako bledy system ani sama gra , przez to dochodzi do "mutacji" to jest pewne juz tyle razy sie z tym spotkalem.
To jest normalne plyty nigdy nie byly i niebeda doskonalym nosnikiem a RW to juz napewno.
trzwi widzialem otwieram i sobie jada :D:D hehehe
Raz nabralem kumpla i powiedzialem ze przed bombami tyc robotow trzeba sie bronic mieczem odbijajac je :D:D:D hehe to byl zarcik ale pod wplywem tego ze 2 razy tak sie udalo ze robot strzelil garetowi w mieczyk :D:D i nic odbila sie i poleciala w bok :]
Pelno bledow jest w X2 tam to norma latajace zombi :D:D hehe
Jeszcze raz mowie jestem przekonany o tych "mutacjach" nie jako bledach ale jako zmianie , choc czasem potrafi gra wychodzic do wina w wiekszosci to sa dziwne zjawiska w gierca
Glory of the MANY
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
hehe, Darth Garrettbobik pisze:az nabralem kumpla i powiedzialem ze przed bombami tyc robotow trzeba sie bronic mieczem odbijajac je :D:D:D hehe to byl zarcik ale pod wplywem tego ze 2 razy tak sie udalo ze robot strzelil garetowi w mieczyk :D:D i nic odbila sie i poleciala w bok :]
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Pierw Thief 3 - ktoś na forum już wymienił kilka najistotniejszych bugów (z nadal tlącymi się świecami po zgaszeniu na czele - to rzeczywiście zastanawiało). Mnie zaś denerowały sakwy z monetami - o ile problemy z odcięciem od paska jakiemuś nadzianemu bogaczowi są zrozumiałe, to po ogłuszeniu takiego bransoletę podnosiłem bez problemu a po sakwę musiałem się schylać i jeszcze ustawiać się tak, aby się podświetlała
W poprzednich częściach zdarzało się, że znikały drzwi. Ot tak, po prostu. Problem ten występował też - co zrozumiałe - w System Shocku 2 (ten sam engine).
Ale w Thiefie 3 i tak najbardziej wkurzały mnie ułatwienia. Można było zabijać strażników i otwierać wszystkie zamki wytrychami (ech, wolałbym, aby niektóre otwierały się tylko kluczem). Niby nadal można oszczędzać życie strażników, ale to już nie to...
PS Niech to szlag - najeżdżam na odnośnik do swego profilu a tam - 666. Może to przez to, że słucham metalu i rocka?
W poprzednich częściach zdarzało się, że znikały drzwi. Ot tak, po prostu. Problem ten występował też - co zrozumiałe - w System Shocku 2 (ten sam engine).
Ale w Thiefie 3 i tak najbardziej wkurzały mnie ułatwienia. Można było zabijać strażników i otwierać wszystkie zamki wytrychami (ech, wolałbym, aby niektóre otwierały się tylko kluczem). Niby nadal można oszczędzać życie strażników, ale to już nie to...
PS Niech to szlag - najeżdżam na odnośnik do swego profilu a tam - 666. Może to przez to, że słucham metalu i rocka?
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Wymieniasz tu klasyczne błędy w kodzie gry. Tak ją napisami i nic na to nie poradzimymaeglin pisze:Pierw Thief 3 - ktoś na forum już wymienił kilka najistotniejszych bugów (z nadal tlącymi się świecami po zgaszeniu na czele - to rzeczywiście zastanawiało). Mnie zaś denerowały sakwy z monetami - o ile problemy z odcięciem od paska jakiemuś nadzianemu bogaczowi są zrozumiałe, to po ogłuszeniu takiego bransoletę podnosiłem bez problemu a po sakwę musiałem się schylać i jeszcze ustawiać się tak, aby się podświetlała :/
Skoro występuje to w SS2 i T to teraz nie mam wątpliwości, ze te akcje to złe uruchomienia kodu i skryptów w grze. Coś charakterystycznego.maeglin pisze:W poprzednich częściach zdarzało się, że znikały drzwi. Ot tak, po prostu. Problem ten występował też - co zrozumiałe - w System Shocku 2 (ten sam engine).
Osobiście w grze Thief nie miałem żadnych większych bug'ów po za problemem z podciąganiem się ale to wiadomo, że wada gry. Czemu nie miałem okazji zobaczyć tych odlatujacych dzrwi i innych? Miałem wiele wersji gier thief. Od klasycznych kopii cd od kolegów o średniej jakości, przez obrazy cd sciagane z netu do oryginałów kupowanych w sklepach i gazetach. Mimo to nie wiedziałem żadnych czarów o którycvh zawsze wysłuchuje
Jest jakiś element współpracy systemu z grą i widocznie u mnie on działa prawidłowo.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Latających drzwi też nie widziałem Tak szczerze mówiąc to z takimi drobnymi błędami można spokojnie grać. Ukończyłem już kilka razy zarówno pierwsze Thiefy, jak i System Shocka 2 i nic poważnego nie stwierdziłem. Trójka też jest stabilna - żadnych wysypów czy zawieszeń.Dziarsky pisze: Czemu nie miałem okazji zobaczyć tych odlatujacych dzrwi?
Jeżeli ktoś chce poznać prawdziwe błędy, to polecam Gothic 2 wraz z dodatkiem Noc Kruka. Różne cuda się tam dzieją, od częstego wywalania do Windy po stałe zawieszenia, niezależnie od systemu operacyjnego.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Dziarsky pisze:Skoro występuje to w SS2 i T to teraz nie mam wątpliwości, ze te akcje to złe uruchomienia kodu i skryptów w grze. Coś charakterystycznego.
Osobiście w grze Thief nie miałem żadnych większych bug'ów po za problemem z podciąganiem się ale to wiadomo, że wada gry.
Nie w spatchowanym ss2 nic takiego niema , a podciaganie bukary to raczej z braku wyczucia a nie z bledow , bo ja czuje sie tam jak ryba w wodzie
Trzeba miec wyczucie zeby byc dobrym garetem
Sie takowe posiada jak sie jest maniakiem gierek i przechodzilo sie demko T1 z 1000 razy :]
nigdy nie zapomne tej piwnicy w pierwszej planszy w T1 gdzie bawilem sie facetem walac skrzynki co chwile :D:D to byl power. T3 tego niema
Glory of the MANY
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Chodzi o patch dodający multiplayera? Jeżeli tak, to ja nie mogłem go zainstalować z prozaicznej przyczyny - moja wersja była legalna inaczej (bo teraz jest już jak najbardziej legalna) a patch podmieniał plik startujący grębobik pisze: Nie w spatchowanym ss2 nic takiego niema , a podciaganie bukary to raczej z braku wyczucia a nie z bledow , bo ja czuje sie tam jak ryba w wodzie
Trzeba miec wyczucie zeby byc dobrym garetem
Sie takowe posiada jak sie jest maniakiem gierek i przechodzilo sie demko T1 z 1000 razy :]
nigdy nie zapomne tej piwnicy w pierwszej planszy w T1 gdzie bawilem sie facetem walac skrzynki co chwile :D:D to byl power. T3 tego niema
Co do dema T1 - fiu, fiu, ja też bawiłem sie przednie, skacząc w ciemnicach Garrettem na plecy strażników:) Bawiłem się też w rzut omdlałym lokajem na posadzkę piwniczną z wysokości i rzut strażnikiem do basenu :> Zaś w pełniaczu składałem ofiary całopalne dla Trickstera z jego własnej trzody
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Super zabawę miałem kiedyś w misji "Precious Cargo" - po ogłuszeniu wszystkich przeciwników przywlokłem ich w jedno miejsce i po kolei wrzucałem do wody, dziko napawając się ich męczeństwemmaeglin pisze:rzut strażnikiem do basenu
Sorry za offtop.
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Ja ludzi wyrzucałem z AngelWatch. Tylko nie pamiętam czy w demie czy w pełnej wersji - bo przez to okno z najwyższego piętra. Fajnie lecieli i "dotykali" ulicy. Nie muszę chyba dodawać, że wyrzucałem nie zwłoki, ale ogłuszonych ludzi.maeglin pisze:rzut strażnikiem do basenu
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Właśnie sobie przypomniałem, że w trakcie przechodzenia misji w wieży zegarowej w T:DS jeden Młotodzierżca po ogłuszeniu tak nieszczęśliwie upadł, że w chwilę później jego głowa dostała sie w zasięg kowadła zegarowego Takiego mlasku juz później nie słyszałem...
Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów
Prosze: latajace dzrzwiDziarsky pisze: ps. Tak przy okazji to czy ktoś uwiecznił na screenie albo filmiku słynne "odlatujace drzwi" w Thiefie? Jak długo gram żadnych takich błędów nie widziałem :Cool: .
....:::: Thief 2: The Metal Age ::::....
..............::::: Fanatic :::::..............
..............::::: Fanatic :::::..............