Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 08 sty 2007 19:13 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Lublin
Zagraj sobie na expercie. Wtedy spróbuj zrobić to samo :-D

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2007 20:01 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 gru 2006 14:23
Posty: 101
Jeżeli na ekspercie ma się nie mniej niż 6 tarcz zdrowia, to powtórzę to na ekspercie :)
Magowie ognia są naprawdę inspirujący :)

Na razie jednak męczę się w escape. To chyba pierwsza misja stanowiąca jakieś wyzwanie. Musiałem ją restartować, bo stwierdzam jednak, że tutaj naprawdę tylko w ciszy moja siła. Ponadto strasznie ciężko tu być niewidocznym. Bez strzał wodnych na początku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2007 19:10 
Ożywieniec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2007 11:07
Posty: 92
Najdziwnejszy bug jaki widziałe to (t3)
"mięsko(czyt. zombie) w scianie" (w forcie ironwood) zaczeło mnie gonic
Chodzenie po wodzie (nie mogłem się utopić przpadkowo skacząc w wode) ;]

_________________
Co by tu wpisać ....
|
-A co to za kreska ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2007 01:07 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2006 11:13
Posty: 1375
Lokalizacja: Kraków
http://www.youtube.com/watch?v=HQ5RnFc0WpU

:-D
Próbowałem nagrać speed run dla running interferece i patrz pan co wyszło :) Nie może człowiek spróbować ustanowić własnego rekordu przez wredne bugi :evil:

PS. Oglądajcie fullscreen ;)

_________________
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2007 12:52 
Arcykapłan

Dołączył(a): 21 paź 2006 18:15
Posty: 1305
Ten klakson najepszy Hehe a Swoją drogą dziwne bo ja mam T2 z Antologi i nie ma czegoś takiego :?:

[ Dodano: Wto 18 Gru, 2007 13:01 ]
ok przebiegłem misje raz i było ok a za drugim(!!)Bazylowi odwaliło w tych samych miejscach

[ Dodano: Wto 18 Gru, 2007 13:06 ]
3 próba:Nieudana(Dałem w ryj Bazylowi jak 6 raz zatrzymał się po drodze[LOL]) :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2007 17:20 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 05 gru 2007 22:28
Posty: 6
Jestem nowy i przeczytałem tylko ostatnią stronę BUGów. Tak więc ja miałem kilka śmiesznych BUGów.
1) Misja Casing the Joint: Budynek jest symetryczny. Więc jak wchodzi się na początku przez tajne wejście to jestem w prawym skrzydle na dole. W lewym skrzydle na pierwszym piętrze gdzieś po środku jest pokój z trzema kotarami. W środkowych przełączyłem przycisk i zaliczyło mi główny cel misji - otworzyć wejście do ukrytych schodów. A był to korytarz za pokojami :)
2) Misja Life of the Party: Na pierwszym piętrze, tym jakby zrujnowanym gdzie dostajesz się na początku, chodzi sobie robot w pokojach przy takim ołtarzu. Oczywiście uwielbiam unieszkodliwiać roboty, więc to zrobiłem przy czym druga strzała nie rozbryzgała się, tylko wbiła w robota, ale i tak się wyłączył :)

Oba BUGi na poziomie Expert.
Jestem teraz w ostatniej misji na ekspercie, więc zobaczę czy innych ciekawych BUGów nie będzie :)

Aha oczywiście chodzi o Thief II: TMA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2008 12:17 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 10 sty 2008 11:01
Posty: 17
W T3 W misji w Muzeum jest pewien problem z podnoszonymi wazami we Wschodnim Skrzydle. Otóz dosyć często jak je odkładamy (szczególnie na pierwszym piętrze) to te wazy lewitują sobie w powietrzu. A czasami w ogóle nie można ich odłożyć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2008 13:35 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2007 14:56
Posty: 347
Lokalizacja: Już niedługo Poznań :)
Ja zabiłem kobiete książką... Brakowało mi tylko głosu z głośników wrzeszczącego "Headshot!"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2008 19:41 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 17 cze 2008 17:23
Posty: 14
Lokalizacja: Kętrzyn
A ja jak grałem w Precious Cargo pierwszy raz na ekspercie to zniknęła mi winda w latarni - wogóle jej nie było, nawet na dole! Przekręcenie kołem (dostałem się za pomocą szczał bluszczowych) też dało [spoil]dupy[/spoil].

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2008 10:27 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4594
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Mnie kiedyś się zabllkowała komenda i Garrett cały czas się obkręcał w kółko. Można było się lekko wkurzyć.
No i w "Masks" za Chiny nie mogłem się wdrapać do tego [spoiler]tajnego przejścia na początku[/spoiler]. Po prostu Garrett traktował wejście jako ścianę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2008 00:09 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2409
Lokalizacja: Pabianice
A mnie wkurza to, że w polskiej wersji Deadly Shadows postacie nie ruszają ustami kiedy mówią, niby taki szczegół a wkurza. Nie ma żadnego patcha, który to naprawia ?

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lis 2008 15:09 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1871
Lokalizacja: Cytadela
SPIDI -> ten błąd związany jest ze "złym wspięciem się" - Garrett nie wspina się na daszek, ale "w" daszek :) przez co nie jest w stanie przejść dalej.

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lis 2008 17:13 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4594
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Aha.

Przypomniała mi się jedna zagwózdka z TDS:
W grze nieraz można natrafić na takie małe, żelazne kratki np. od wentylacji czy skrótów. Przy otwireaniu/zamykaniu tej kratki uruchamia się skrypt z dźwiękiem otwierania nienaoliwionych drzwi. Bug był taki, że skrypt ten się blokował i cały czas piszczał, pomimo otwarcia/zamknięcia kratki i zostawienia jej w spokoju, po prostu się zapętlał i swoim hałasowaniem zwracał uwagę strażników.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lis 2008 22:43 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2006 15:05
Posty: 344
Lokalizacja: Markham's Isle
Czyli po prostu kratka [spoil]wkurwia[/spoil] wszystkich wokół... Też mi się to zdarzyło.
Pamiętam, iż kiedyś w fanmisji Crom's Blade trafiłem na "Cavadora"(kto grał, wie, o co chodzi;), który, mimo moich usilnych starań, nie mógł mnie zobaczyć. Po prostu szukał mnie, mając mnie przed oczami w pełnym świetle... Strzeliłem mu nawet w twarz z fire arrowa - i nie zauważył... Niektórzy mechaniści powinni zainwestować w okulary, naprawdę.

Bug przeoczony przez autora tej, bądź co bądź, świetnej misji?

_________________
-And...
-Remember to pickpocket the party guests?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 lis 2008 23:16 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2003 15:03
Posty: 706
Lokalizacja: Toruń
Ostatnio robiłam "powtórkę" z T2 i w "Shiping and...Receiving" Garrett przez chwilę się zdematerializował :-D A może ta przypadłość dotknęła strażnika...? W każdym razie próbowałam go z tyłu ogłuszyć, ale pałka niestety przechodziła przez niego na wylot, podobnie jak Garrett, po którymś z mocniejszych zamachów, przeleciał przez strażnika. Niestety potem nastąpiła materializacja (Garretta lub strażnika) i zostałam porąbana mieczem :-D

_________________
Sowy nie są tym czym się wydają...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lis 2008 07:39 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Lublin
Zupełnie o tym zapomniałem. Raz to miałem kiedyś w FM'ce do T2, potem drugi raz właśnie w tej samej misji. I nie Garrett tylko strażnik. Ty go dotknąć nie możesz, ale on tak. Jedyny sposób to zacząć misję od nowa.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lis 2008 20:48 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3759
Bruce napisał(a):
Jedyny sposób to zacząć misję od nowa.

Też tak miałem kilka razy w różnych FMkach ale wystarczało wczytać ostatniego save'a i wszystko już było ok.

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 lis 2008 22:20 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Lublin
eLPeeS napisał(a):
wystarczało wczytać ostatniego save'a i wszystko już było ok.

Mi to nie działało. Trza było restartować misję.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 lis 2008 21:02 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2003 15:03
Posty: 706
Lokalizacja: Toruń
eLPeeS napisał(a):
...ale wystarczało wczytać ostatniego save'a i wszystko już było ok.

U mnie też wystarczyło, nie musiałam restartować. I faktycznie, jak się nad tym zastanowić, dematerializacja dotyczyła strażnika :-D
eLPeeS napisał(a):
Też tak miałem kilka razy w różnych FMkach

Zgadza się, ja też, ale właśnie wtedy pierwszy raz przydarzyło mi się to w oryginale.

_________________
Sowy nie są tym czym się wydają...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 09 lis 2008 12:27 
Gniew-Amon
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2002 11:25
Posty: 1871
Lokalizacja: Cytadela
Taki strażnik staje się materialny gdy już zauważy Garretta ;)

_________________
www.paweuek.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2008 22:43 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lis 2008 01:07
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
Wygląda to na bug, przynajmniej duże ułatwienie, mianowicie w TG rzucając młotkami w ludzi możemy ich bezkarnie zabijać (kiedy mamy warunek "nie zabijaj nikogo" po zabiciu kogoś owymi młotkami możemy grać dalej).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2009 20:07 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4594
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Hehe. Dziś mnie strażnik w Lord Bafford Manor wbiegł na stół (nie wiem jak!) i nie mógł potem z niego zejść :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 sty 2009 20:12 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
taki bug często sie zdarzał (że straznik nie mógł skądś zejść). Mnie rozłożyło jak biegałem po grobowchach pod Fort Ironwood i goniący mnie haunt zablokował się w przejściu - niby powinien móc przejść, ale zaklinował się na krawędzi 2 pomieszczeń :))) Pierwszy raz w Thiefie wtedy udało mi ise ustrzelić haunta zwykłymi strzałami :)

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 sty 2009 07:41 
Paser
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008 17:49
Posty: 244
Mi często jeden bug zdarza się w T:DS

mianowicie jak chodzę bo belkach to Garrett wtapia się w te Belki i stoi w nich i nie mogę wyjść.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sty 2009 21:09 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2006 15:05
Posty: 344
Lokalizacja: Markham's Isle
A mnie raz zabiła.... Klapa w Cargo :-D Zabójczy metal ?

_________________
-And...
-Remember to pickpocket the party guests?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Teraz jest 20 paź 2018 01:50


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: