Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 09 sty 2009 11:18 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2364
Lokalizacja: Pabianice
Vrael napisał(a):
Zabójczy metal ?


Death metal :diab9:

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 lut 2009 23:43 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2006 10:10
Posty: 33
Witam :)

Mam taki problem...:
Gram w Thief III, konczę misje w Muzeum, jestem w tunelu. Zeby kontynuować grę musze oczywiscie stamtąd wyjść tym przejsciem po górkę. Niestety, nie moge tam wejść, Garret tak jakby zostaje przyblokowany i dalej ani rusz :/ Czy to jest błąd w grze? Co mam zrobić aby przejść dalej? Mam nadzieje ze nie bedzie potrzeby restartowania misji, wystarczy mi że musiałam to zrobić w domu wdowy... Bede wdzieczna za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 00:07 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2006 22:32
Posty: 2364
Lokalizacja: Pabianice
To znaczy, nie może wspiąć się po ścianie ?

_________________
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 00:21 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lis 2008 21:15
Posty: 317
uuu... no to dupa zimna... misja od nowa...
eee... dla mnie żaden problem - jedna z moich ulubionych :P

albo spróbuj poskakać, kiedyś się przyczepi :-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 07:05 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2006 10:10
Posty: 33
Nie, nie po ścianie. Nie może sie przecisnąc przez przejście do tego tunelu który ma mnie wyprowadzić na powierzchnie. Bo do tego muzeum wchodziłam przez taką krate, a wyjsć musze przez taki jakby tunel prowadzący pod górke.
A jakie jest prawdopodobieństwo ze jak przejde tą misje po raz kolejny to znow pojawi sie bug w tym samym momencie? :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 11:02 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3726
Czy chodzi może o ten tunel ;) --> http://img212.imageshack.us/img212/4213 ... 084ha1.jpg

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 12:34 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2006 10:10
Posty: 33
dokładnie o ten... Garret poprostu zostaje zablokowany w wejściu i nic dalej zrobic nie moge :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 12:51 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2004 14:55
Posty: 3726
No to ja w takiej sytuacji widzę tylko jedno rozwiązanie... odwróć się i idź w drugą stronę bo ten tunel prowadzi do muzeum a nie z muzeum ;)

_________________
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 13:18 
Bełkotliwiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2006 10:10
Posty: 33
:oops: :| czyżbym popełniła az taką gafe? kurcze...wydawalo mi sie ze sprawdzilam wszystko wokól i tylko ten jeden tunel tam byl heh. No nic, dzisiaj nie mam możliwości zeby sprawdzic, jutro to zrobie ;) A jesli faktycznie szłam w złą strone to nie pozostaje mi nic innego jak tylko przeprosic za zawracanie głowy :D :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 02 lut 2009 17:36 
Skryba
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lis 2008 21:15
Posty: 317
cóż, każdy ma prawo do błędów... :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2009 16:03 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4526
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Mocno wkurzający bug w misji "Kidnap".
Ściga mnie Mechanistka (nienaiwdzę ich), gdyż jak zwykle usłyszała mnie (nienawidzę tego) z odległości 100 metrów, jak byłem przukucnięty. Ukryłem się za lawą (nienawidzę jej) i czekam, aż się ona się zniechęci. Zdumiałem się, gdy Mechanistka sobie spokojnie przeszła przez lawe i mnie zabiła (nienaiwdzę tego).
Nienawidzę tej misji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2009 10:44 
Miastolud
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2009 10:23
Posty: 52
A znacie to:?
Rzucasz scouting orb, wciskasz NUM+ (nie wiem do czego od sluzy, po prostu wciskasz) i widzisz jak scouting orb wyciaga zza pazuchy mieczy - NUM+ - pałke itd. Szkoda ze nie mozna w ten sposob walczyc...

Inny bug z liną w Life of the Party. Gdy probowalem sie jej chwycic na najniższym poziomie wiezy w Angelwatch przerzuciło mnie przez cala (niemała) komnate poziomo. Walnalem w przeciwlegla sciane z taka predkosciom ze od razu death

_________________
Life sucks? -> Get a new one...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2009 22:04 
to ja wymienię kila bugów :))

1. Jak wiadomo - walenie pałą czy mieczem przez drzwi otwierane do środka.
2.Kilka razy zginąłem skakając w łazience po wannie ? Ostre krawędzie ? :))
3. Kilka razy strzałą hałasującą skierowałem robota do ściany i waliłem w jego CPU pałą aż zginął.
4. Nie pamiętam czy to było w org. misjach czy FM że wyrzutnie bomb czy strzał, które znajdują się przy kamerach, podczas alarmu sie zacinały.
5. Za każdym razem jak jest ukryte przejście jakieś to zawsze waląc w to miejsce pałą słyszymy metal > w ten sposób często da się sprawić czy w bibliotece nie ma przejścia i nie tylko - nie wiem czy to bug czy nie ??
6. No i strażnicy > Czasem mimo że jest alarm i strażnik przestał badać miejsce i powraca na swoją pozycję idąc za nim nagle sie odwraca i atakuje.
7. Podobnie jak nas szuka strażnik. Na 99% jak jesteśmy ukryci w cieniu i chodzi koło nas to zawsze na nas trafi > troche to wkurzające bo w końcu jestem w cieniu i nie powinien nas widzieć.
8. Niektóre drzwi da się otworzyć zarówno kluczem jak i wytrychem. Nie wiem czy to bug ale dziwne.
9. Już nie bede opisywał wszelkiego rodzaju zacięcia wchodząc w na jakieś skrzynie itp że tylko save pozostaje do wgrania..


Góra
  
 
PostNapisane: 25 lip 2009 23:44 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
ad.4. w OM nigdy się nei spotkałem, ale kto wie
ad.6. to raczej nie błąd - strażnik jest poddenerwowany to każde szurnięcie go może zaalarmować
ad.7. jak na nas wejdzie to ciężko aby się nie spostrzegł, szczególnie że straznicy szukają tak, że przchodza przez duży obszar.
ad.8. Naturalne, że drzwi sie zwkle zamyka kluczem, prawda? ;)

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2009 08:09 
marek napisał(a):
ad.8. Naturalne, że drzwi sie zwkle zamyka kluczem, prawda?


ale przeważnie jest tak że albo otwierasz tylko kluczem albo tylko wytrychem. A znalazłem kilka drzwi że da sie otworzyć zarówno kluczem i wytrychem :-D


Góra
  
 
PostNapisane: 26 lip 2009 10:29 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 paź 2006 10:45
Posty: 1539
Lokalizacja: Kraków
detektyw napisał(a):
Niektóre drzwi da się otworzyć zarówno kluczem jak i wytrychem. Nie wiem czy to bug ale dziwne.

Do zamkniętych drzwi zwykle jest klucz, jak złodziej go nie ma otwiera zamek wytrychami - co w tym dziwnego? :)) No chyba, że chcesz żeby dało się otworzyć tylko jednym, ale albo wtedy wytychy stają się bezużyteczne, albo strażnicy otwierają sobie drzwi właśnie nimi. :))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2009 11:32 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4526
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
5.
To pewne ograniczenie gry. Tajne przejścia to elementy ruchome, które gra widzi inaczej niż te, które są elementem tła. Tamte drugie po prostu nie istnieją dla bohatera, to tylko ściany. Natomiast te z możliwą interakcją muszą jakoś się zachować przy spotkaniu z mieczem Garretta -> wydają ogłos. A że ustawiono jeden dla wszystkich takich przedmiotów...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2009 13:25 
Egzekutor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07 paź 2006 10:45
Posty: 1539
Lokalizacja: Kraków
A mnie zdrowo wkurza to że tajne przejścia wyróżniają się kolorem/odcieniem koloru od reszty. :roll:
W pewnych przypadkach wyróżnia się i przejście i - jeżeli dźwignią jest pochodnia - to właśnie ona.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 wrz 2009 11:56 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Kilka dni temu przechodziłem wieże magów. Otworzyłem drzwi, potem grzecznie zamknąłem je za sobą i odjechały w siną dal :P Potem spotkałem dwóch strażników, szli jeden za drugim. No to najpierw pałką zdzieliłem tego z tyłu, a sekundkę potem tego z przodu. Gdy już obaj zaliczyli glebę, ten drugi (będąc nieprzytomnym) rzecze: "Ha! Murderer!"

A wczoraj przechodziłem misję w operze, wspinałem się po jakichś schodach z (chyba) spiżarni do kuchni, w której stał jakiś człek, pewnie chciał coś zjeść :P Żeby mnie nie zauważył, szedłem w przysiadzie i po cichu i nagle Garrett wydaje krzyk i pada martwy. Ot tak, po prostu, już na górze, za schodami. Nierówna podłoga, potknął się i zabił, czy jak ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 wrz 2009 18:15 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2006 09:19
Posty: 1370
Lokalizacja: Zabrze
Mjodek napisał(a):
Nierówna podłoga, potknął się i zabił, czy jak ?
Hmm, zdaje się, że wszedł w pułapkę na myszy. ;)

Tak, takie przykłady, że Garrett z niczego nagle pada martwy często zdarzały się w Thiefie (częściej w FM, rzadziej w OM).

Mnie najbardziej dręczy, jak Garrett zacinał się podczas skoku w TDS. Mogłem nim jeszcze sterować, ale ten nie wykonywał żadnych kroków, tylko wisiał w powietrzu, jakby latał. Właśnie to zadecydowało, że co kilka pomieszczeń zapisywałem grę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 04 wrz 2009 21:31 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Edversion napisał(a):
Tak, takie przykłady, że Garrett z niczego nagle pada martwy często zdarzały się w Thiefie


Tylko, że to się dzieje zawsze tak nagle... Zawału idzie dostać :P

Edversion napisał(a):
jak Garrett zacinał się podczas skoku w TDS.


Hmm, mi się coś takiego nigdy nie przytrafiło. Za to często mi się to zdarzało jak się wspinałem np. na skrzynki :/

[ Dodano: Sob 05 Wrz, 2009 02:16 ]
Właśnie skończyłem sobie grać w misję "Undercover" i się wkurzyłem nielicho - Ledwo wszedłem do świątyni, nikogo nie pałowałem, do żadnych zakazanych miejsc nie zaglądałem, a tu młotki włączyły alarm i zaczęły mnie bić :/ Nie pomógł restart misji... To chyba jakiś bug, miał tak ktoś?

Dobrze, że chociaż udało mi się dostać do środka :/ W końcu udało mi się jakoś wygrzebać z tej sytuacji wabiąc młotków do podziemi, a tam było ciemno i łatwo ich można było pałować... Poza tym było tam też parę miejsc których jakby się bali - Goni mnie rozjuszony młotowiec, wyje jak szalenic jakiś, aż tu nagle zatrzymuje się, odwraca i spokojnie odchodzi... Oczywiście pomogło mi to w przejściu misji... Ta misja w ogóle zabugowana była (tzn. przynajmniej u mnie), młotki się zacinały w drzwiach itp. prawie bez przerwy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 wrz 2009 10:08 
Kurszok
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 gru 2006 22:12
Posty: 517
Lokalizacja: Południowa Dzielnica
Mjodek napisał(a):
Właśnie skończyłem sobie grać w misję "Undercover" i się wkurzyłem nielicho - Ledwo wszedłem do świątyni, nikogo nie pałowałem, do żadnych zakazanych miejsc nie zaglądałem, a tu młotki włączyły alarm i zaczęły mnie bić :/ Nie pomógł restart misji... To chyba jakiś bug, miał tak ktoś?

A kradłeś coś :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 wrz 2009 11:24 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Nie zdążyłem niczego ukraść


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 wrz 2009 13:15 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
A biegałeś? Bo z tego co kojarzę na coś takiego też mogą zwrócić uwagę. Tak samo na otwarcie nieodpowiednich drzwi, kradzież, wyciągnięcie broni, znalezienie ciała lub usłyszenie jęku, zauważenie krwi. Zresztą jak to jest na początku, to nie ma problemu, możesz zacząć od nowa :)

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 05 wrz 2009 16:40 
Poganin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 15:25
Posty: 707
Lokalizacja: Zadupie
Żadnej z tych rzeczy nie robiłem. A rozpoczęcie od nowa nic nie dało, jak już napisałem wcześniej. Może mam jakąś wadliwą wersję? W każdym razie i tak to przeszedłem dzięki temu, że w podziemiach mają ciemno.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 226 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Teraz jest 20 sty 2018 03:51


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: