Strona 9 z 10

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 05 września 2009, 19:29
autor: Daweon
Trochę sprawa "stara", więc i tak już nie pomogę, ale powiem co o tym myślę. Gdy się kończy misję w Muzeum to nie wchodzi się do żadnego tunelu tylko koniec misji następuje wtedy się wyjdzie przez końcowe drzwi. Wyjścia są oba: albo masz wadliwą wersję (co jest najbardziej prawdopodobne), albo nie zrobiłaś wszystkiego.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 06 września 2009, 17:17
autor: Mjodek
Daweon pisze:Trochę sprawa "stara", więc i tak już nie pomogę, ale powiem co o tym myślę. Gdy się kończy misję w Muzeum to nie wchodzi się do żadnego tunelu tylko koniec misji następuje wtedy się wyjdzie przez końcowe drzwi. Wyjścia są oba: albo masz wadliwą wersję (co jest najbardziej prawdopodobne), albo nie zrobiłaś wszystkiego.
do kogo to było? :O

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 06 września 2009, 17:25
autor: Daweon
Mjodek pisze:do kogo to było? :O
Ktoś mi przesadził posta, miało to być w innym temacie. Jestem pewien, że napisałem go tam gdzie miało być, może jakiś błąd. A teraz nie można usunąć. Kto ma władzę usunąć ten post?
Ewentualnie mogę go zedytować, ale nie wydaje mi się w porządku wobec tych którzy tego nie widzieli.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 07 września 2009, 21:52
autor: SPIDIvonMARDER
Zgłoś moderatorowi działu.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 08 września 2009, 21:57
autor: BodomChild
Mjodek - alarm włącza się od razu kiedy wejdziesz do świątyni, po jakimś czasie czy jeszcze przed wejściem? Też miałem kilka razy taką sytuację, że Młociarze bez powodu zrobili się agresywni, ale żeby za każdym razem :shock: ?

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 09 września 2009, 12:12
autor: Mjodek
Włączyłem tę misję jeszcze raz żeby zobaczyć gdzie dokładnie się to dzieje i dlaczego. Otóż Młotki włączają alarm gdy:

1. Zobaczy mnie jeden z tych dwóch którzy rozmawiają przy włączniku alarmu, niedaleko wejścia do świątyni
2. Gdy zobaczy mnie ten, który stoi w relikwiarzu
3. Gdy stoję zbyt długo przy jakichś kosztownościach (unikając tych dwóch pierwszych panów poszedłem na cmentarzyk i gdy czytałem tabliczkę na jednym z "grobowców", rzucili się na mnie).

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 10 września 2009, 18:49
autor: BodomChild
To nie jest normalne, próbowałeś ponownie instalować Thiefa?

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 11 września 2009, 17:58
autor: Mjodek
BodomChild pisze:To nie jest normalne, próbowałeś ponownie instalować Thiefa?
Nie, nie chciało mi się. Zwłaszcza, że i tak tę misję przeszedłem.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 26 października 2009, 18:38
autor: garret
Ja jeszcze w thief nie spotkałem sie z zadnym bugiem. :jez

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 26 października 2009, 21:54
autor: SPIDIvonMARDER
A w Thiefa 3 grałeś? Tam jest dużo bugów... strzelać nawet do nich trzeba, by Młotki nas polubiły.
:P

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 26 października 2009, 22:55
autor: Daweon
SPIDIvonMARDER pisze:A w Thiefa 3 grałeś? Tam jest dużo bugów... strzelać nawet do nich trzeba, by Młotki nas polubiły.
:P
Prawdę mówiąc to grając w 3 to jeszcze żadnego buga nie spotkałem, a w pozostałych thiefach to mi szkoda czasu żeby wyliczać.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 26 października 2009, 23:46
autor: ERH+
Daweon pisze:Prawdę mówiąc to grając w 3 to jeszcze żadnego buga nie spotkałem, a w pozostałych thiefach to mi szkoda czasu żeby wyliczać.
Nie ogłuszysz kogoś siedzącego, musi wstać.
Można się katapultować pionowo jeśli się wpadnie "źle" między meble -poza mapę i z powrotem.
Przy wspinaniu na mebel można dostać permanentnego poślizgu.
Można wyjmować przedmioty ze skrzyń nie otwierając ich.

Nie spotkałeś, bo za mało grałeś może? To zrozumiałe że w T1/2 widziałeś wszystkie... objętościowo jeden Bank z T2 = dwa albo trzy Muzea z T3.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 27 października 2009, 14:17
autor: SPIDIvonMARDER
Ludzie... nie mówcie, że nie skumaliście dowcipu :P

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 27 października 2009, 15:34
autor: Daweon
ERH+ pisze:
Daweon pisze:Prawdę mówiąc to grając w 3 to jeszcze żadnego buga nie spotkałem, a w pozostałych thiefach to mi szkoda czasu żeby wyliczać.
Nie ogłuszysz kogoś siedzącego, musi wstać.
Można się katapultować pionowo jeśli się wpadnie "źle" między meble -poza mapę i z powrotem.
Przy wspinaniu na mebel można dostać permanentnego poślizgu.
Można wyjmować przedmioty ze skrzyń nie otwierając ich.

Nie spotkałeś, bo za mało grałeś może? To zrozumiałe że w T1/2 widziałeś wszystkie... objętościowo jeden Bank z T2 = dwa albo trzy Muzea z T3.
Co do ogłuszania siedzących to żaden bug to nie jest. Tak ma być (wiem, że to głupie). Z katapultowaniem to za bardzo nie rozumiem o co ci chodzi. Z meblami to może, ja zazwyczaj na stoły nie wskakuję więc za dużo wiedzy o tym nie mam. O skrzyniach pierwsze słyszę, może miałeś słabą wersję (ja mam z antologii), aczkolwiek tam gdzie trzeba uwolnić kruszaka to faktycznie mi się przypomniało, że można to od wewnątrz zrobić. Właściwie to więcej czasu przy DS spędziłem niż w obu poprzednich częściach razem wziętych (wiem, że brzmi nieprawdopodobnie, ale mam takie przeczucie).

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 27 października 2009, 16:24
autor: Colin
SPIDIvonMARDER pisze:Ludzie... nie mówcie, że nie skumaliście dowcipu :P
Domyślam się że chodzi o roztocza rdzy? Te takie robaczki, do których trzeba strzelać żeby się poprawiły nasze stosunki z Młotkami

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 27 października 2009, 17:01
autor: marek
Daweon pisze:Co do ogłuszania siedzących to żaden bug to nie jest. Tak ma być (wiem, że to głupie).
Ja wiem! Z tym katapultowaniem przy wchodzeniu na linę z T1 to też nie był błąd! :))
TDS niestety jest zabugowany, nawet pomijąc uproszczenia zasad gry (np. ślepota AI, albo zbyt łatwe zdobywanie sojuszy). Zabijanie się wzajemnie za pomocą mebli, ciągła rzeź w Stonemarket, atakowanie kotów/przechodniów/domowników przez strażników itd. Błędy kolizji obiektów to przy tym pikuś ;)
A robaczków nie trzeba atakować, aby młotki nas lubiły, wystarczy wybić trochę zombiaków.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 09 lutego 2010, 21:57
autor: SPIDIvonMARDER
Ostatnio za Chiny Garciu nie chciał się liny złapać. Wyglądało to doprawdy żałośnie... Mistrz Złodziei skacze ponad ulicą... i JEB W ŁEB o mur i spada. Słyszę AAAA!!!
Load
Od nowa, stzrała w innym miejscu... skooooooooook... JEB!
Load...
Jeszcze gdzie indziej...
► Pokaż Spoiler
...
► Pokaż Spoiler
!
WTF?
W końcu za 8 razem wyszło... ale doprawdy rozbawiły mnie te okrzyki umierającego Garretta... jeden za drugim. Może by filmik zrobić?

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 10 lutego 2010, 11:57
autor: Mjodek
Grałem sobie ostatnio w T: DS, u wdowy Moiry. W jednym z pomieszczeń był kot, który na mój widok wbiegł gdzieś (nie wiem czy w kominek, czy w stojak obok niego) i zginął w kałuży krwi. Nie wiem czy przez ogień, czy przez przewracający się na kota pogrzebacz...

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 10 lutego 2010, 18:06
autor: Spidey
@SPIDI: Być może chwytając się liny patrzyłeś zbyt wysoko do góry tudzież na dół. Wtedy zazwyczaj Garcio odbija się od liny zamiast ją złapać.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 26 marca 2010, 23:13
autor: Clive
Co do tego Garretta zacinającego się w jednej pozycji przy wspinaniu na przedmioty itp. to wystarczy naciągnąc łuk albo z wyższego poziomu spaść na niższy czyli np. jeśli jest to na murku jakimś...

A co do bugów to w Thief DS mialem różne i dziwne i śmieszne
tu jest strona z filmikami z TDS w moim profilu x-fire(a no i są tam nie tylko bugi;)):
http://www.xfire.com/profile/kaleesh88/videos/tds/

HF xd

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 27 marca 2010, 01:16
autor: Marzec
LOL :) Na jednym filmiku poganin trzyma light sabera :-D Te filmiki trochę mi się przycinają. Może to sprawa włączonego Dromeda? :P

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 27 marca 2010, 09:00
autor: Clive
Tego nie wiem, ale jeśli neta masz dobrego to pewnie tak bo innym to płynnie chodzi mi zresztą tak samo :P no chyba, że coś tam ściągasz...

Co do poganina to on stał (w fan misji) http://screenshot.xfire.com/s/90026409-4.jpg obok żelaznej wieżyczki z dźwignią w środku jak ją pociągnąłem to za poganinem powinno wyłączyć się takie elektryczne zabezpieczenie(jak w orginalnej misji w muzeum było)
tyle że coś się skopsało bo ta "błyskawica" zamiast zniknąć to weszła w tego poganina jakimś dziwnym cudem... < to tak jeśli kogoś interesuje jak to się stało... :P

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 03 października 2017, 07:54
autor: bob
Taki oto bug jest związany z darmowym namnażaniem pieniędzy w nieskończoność w Thiefie 1 i w skończoność w Thiefie 2, opis skopiowany z forum TTLG:

1. In Cragscleft, save the game while you're still in the objectives screen, before the mission has even started or you've entered the shop.
2. Collect all the loot in the Thieves' Guild and click "continue" until you're in the pre-mission shop for The Sword.
3. From the shop, load the Cragscleft savegame and click "continue".
4. You should now be in the Cragscleft pre-mission shop with all the loot from the Thieves' Guild, as much as 2716, even though from Bafford's you could only get 1429.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 18 października 2017, 11:06
autor: bob
W tak dziwny sposób działa Dark Engine, że z Thiefem the Dark Project v1.33 jak się w posiadłości Lorda Bafforda ogłuszy na samym początku dwóch strażników i pozostawi jednego łucznika to należy zmusić go do wbicia około 200 strzał w ścianę (łucznik musi dotykać ściany), gra będzie się zacinać, w którymś momencie łucznik nie będzie potrafić strzelać z łuku zapewne z powodu jakiegoś skryptu który popsuł się z powodu ilości strzał na mapie. Jak tak będzie to możliwe jest wywołanie SHAS-a o dowolną powierzchnię na mapie poprzez poruszanie się do przodu i skakanie, dziwne jak dla mnie.

Re: Najdziwniejsze bugi Thiefów

: 22 października 2017, 22:53
autor: SPIDIvonMARDER
A z 666 strzałami próbowałeś? :twisted: