Solucja do T2 - Metal Age

Wstąp tutaj, jeśli utknąłeś w którejś misji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się przemyśleniami na temat OMs z poszczególnych części Thiefa: 1, Gold, 2, T:DS oraz 4.

Moderator: Bruce

jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Witam, ma ktoś może solucję do 2 i mógłby podesłać ?
Dzięki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Jeśli jesteś dobry z angielskiego to możesz używać solucji z tej strony:
http://www.thief-thecircle.com/guides/k ... t2main.asp

Jeśli nie, no to skorzystaj z tej strony:
http://thief.cenega.net/?a=misje2

Tyle, że granie z solucją odbiera całą przyjemność grania :wink:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Tak naprawdę to grę mam dopiero od wczoraj i nie za bardzo wiem co i jak także chociaz na początek chcę się wczytac troszkę bo nie za bardzo wiem co robic w pierwszej misji :oops: Mam się spotkać z kimś i użyć piszczałki, ale jest ciemno jak w d... .
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Pablo »

jackuc pisze:...ale jest ciemno jak w d... .
Bo Thief jest ciemny, co nie znaczy, że nie można troszkę rozjaśnić monitora :wink: . Z tym rozjaśnianiej jednak bym nie przesadzał :) .
Pablo
Awatar użytkownika
Wojciech
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Wojciech »

W pierwszej misji masz iść trasą zaznaczoną na mapie pod drzwi Jennifer (czy jakjej tam) i użyć piszczałki :-). Proponuję jednak obejść wszystkie pomieszczenia wokoło, bo potem nie dasz sobie rady :-)
Co do ciemności ekranu ja sobie zawsze nieco rozjaśniam, bo faktycznie, czasem nic nie widać. Spróbuj sobie natomiast zagrać raz, wieczorem, przy całkowicie wyłączonych światłach w pokoju z komputerem - poczuj ten klimat :D
Where are your, where are you, little Miss Ann?
I'm in the boiling pot, with Seamus and Sam.
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Dziarsky »

http://thief.cenega.net oprucz solucji ma opis wszystkich elementow gry więc polecam strone :ok

ps. jeśli będzie się za wolno ładować pobierz strone w całości programem "teleportpro"
Obrazek
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Wojciech pisze:W pierwszej misji masz iść trasą zaznaczoną na mapie pod drzwi Jennifer (czy jakjej tam) i użyć piszczałki :-). Proponuję jednak obejść wszystkie pomieszczenia wokoło, bo potem nie dasz sobie rady :-)
Co do ciemności ekranu ja sobie zawsze nieco rozjaśniam, bo faktycznie, czasem nic nie widać. Spróbuj sobie natomiast zagrać raz, wieczorem, przy całkowicie wyłączonych światłach w pokoju z komputerem - poczuj ten klimat :D
No jak włączyłem to widziałem tylko kratę, jakis tunel za plecami z zamkniętymi drzwiami i księżyc i to wszystko. Będę próbowął w każdym bądź razie. Dzięki za podpowiedzi
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Jaki tunel? Po prostu musisz wejść do rezydencji drzwiami po prawej i dokładnie wszystko przeszukać. W piwnicy będą drzwi których nie da się otworzyć. To tam jest Jennifer. Potem wracasz do Basso i gwizdasz. Oczywiście najlepiej by było, zanim zagwiżdzesz na Basso najpierw ogłuszył wszsytkich strażników :wink:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Pablito »

Mówiąc prościej trzeba oczyścić wyznaczoną drogę
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Dokładnie :-D
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Pietrus
Mechanista
Posty: 441
Rejestracja: 20 maja 2004, 15:50
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Pietrus »

Ciemno jak w d....?? Pogrzeb w dark.cfg czy cuś takiego. Tam bedzie Gamma (lub Brightnes niepamiętam) i se ustaw 0.03 ii już :) u mnie dziala :)
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Mi ta ciemność nie przeszkadza. Dodaje klimatu :wink:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Dziarsky »

W T2 jasność w menu ustawione na 80% pozwala wszystko dojżeć i pozostawia barwy jeszcze naturalne (w T1 było już sztucznie).

Za pierwszym razem (zaczynałem od T2) też zająłem się ta bramą/kratą i przyciągnąłem strażników niż od razu pobiec w prawo i wejść do budynku.
Z czasem oswoisz się ze złodziejskim fachem 8-)
Obrazek
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Rozjaśniłem i wszystko widać :lol:
Teraz zaczynam się wczuwać jak grać. Ze dwa razy już mnie strażnicy zakilowali. Wybiegli zza szyby i kibel :shock:
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Rada na początek. Przeciw strażnikom nie używaj miecza, tylko ukryj się w cieniu i jak będzie przechodził obok ciebie, to go ogłusz pałką.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Ze dwa razy już mnie strażnicy zakilowali. Wybiegli zza szyby i kibel
Są 2 sposoby aby przejść obok tych strażników. Zgasić pochodnie obok strażniczki albo na początku pójść na górę trochę się poszwędać i potem zejść do kuchni. Jak trochę pobłądzisz to dojdziesz do tej strażniczki od strony koszar. I wtedy pałka w dłoń i do roboty :wink:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Bruce pisze:
Ze dwa razy już mnie strażnicy zakilowali. Wybiegli zza szyby i kibel
Są 2 sposoby aby przejść obok tych strażników. Zgasić pochodnie obok strażniczki albo na początku pójść na górę trochę się poszwędać i potem zejść do kuchni. Jak trochę pobłądzisz to dojdziesz do tej strażniczki od strony koszar. I wtedy pałka w dłoń i do roboty :wink:
Rzoumiem, że jak głuszę to chwilowo? Jak mnie gonią to mogę jescze się skryć w cieniu?
Aha no i czy liczba savów do bólu czy ograniczona?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3835
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Bruce »

Jak kogoś ogłuszysz to śpi do końca planszy. Możesz, pod warunkiem, że strażnicy nie są za twoimi plecami tylko nieco dalej za tobą. Wtedy strażnik będzie cię szukał, a nie gonił. Możesz go ogłuszyć ale to jest trochę trudne jak cię szuka. Wystarczy się pochylić do przodu i jak wejdzie w pole rażenia pałki to go ogłuszasz. Co do savów to możesz savować ile chcesz
(co trochę psuje rozgrywkę). Powodzenia :-D
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: timon »

Można sejwowac się ile dusza zapragnie, ale ilość istniejących sejwów jednocześnie jest ograniczona.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

timon pisze:Można sejwowac się ile dusza zapragnie, ale ilość istniejących sejwów jednocześnie jest ograniczona.
To i tak miodzio. Grałem w kilka gier gdzie było np 3 savy na planszy i czasem nawet godzinkę muisałem powtarzac rozgrywkę :cry:
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Dziarsky »

Jeśli oswoisz się ze strażnikami (pozansz jaki mają zasięg wzroku i jak reagują na hałas) będziesz skuteczniej ich ogłuszał. Musisz też oswoić się z krysztalem na dole.
Pamętaj że znienacka kazda broń (miecz, łuk) i pałka zada od razu skuteczny (śmiertelny) cios, a jeśli spłoszysz strażnika to pozostaje raczej uciekać (ewentualnie cały czas zachodzić go od tyłu i ogłuszać albo ciąć mieczem). Jesli uciekłes strażnikowi to polecam (jeśli już przestanie się rozglądac i zacznie wracać) skradać się za nim i wtedy go spokojnie ogłuszyć (podobnie ze noisearrows) -walka czy ogłuszenie go w jego "trybie szukania" jest bardzo ciężka.
Obrazek
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Czyli zakradam się z tylca i atak pałką? Jakieś specjalne klawisze ?\
A o jakie kryształy chodzi?
Awatar użytkownika
Pietrus
Mechanista
Posty: 441
Rejestracja: 20 maja 2004, 15:50
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Pietrus »

jackuc pisze:A o jakie kryształy chodzi?
Na dole ekranu masz kryształ. On wskazuje poziom twojej widoczności. Jak jest czarny to niezobacza cię. Jak jest taki szary też nie zobaczą. Jak jest jaśniejszy troche to mogącie zobaczyć ale z bliska. Jak jest prawie że biały to zobaczą cię.
aha! Jeszcze obok tego dużego kryształu jest taki mały kryształ. Tylko niepamiętam co on znacza :oops:
Awatar użytkownika
Dziarsky
Garrett
Posty: 4861
Rejestracja: 02 listopada 2003, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: Dziarsky »

To światełko przy krysztale z lewej to chyba wskażnik twojego poruszanie się. Czasami nawet w ciemnicy jak się skradasz to ono błyska i strażnik coś zaczyna podejżewać bo widzi ruch.
Najważniejsza jest cierpliwość:
-Lepiej jest czasami tkwić w dogodnym miejscu i czekać na strażnika (poruszają się zawsze po wytyczonej trasie i można przewidzieć dobre miejsce na atak) niż gonić go -wtedy usłyszy twoje kroki.
Inna rada:
O tym jak jesteś widzialny decyduje jaką masz aktualnie broń. Pałka jest całkowicie niewidoczna. Z mieczem w ruchu czasami się kryształ rozjaśnia. Z łukiem zawsze jesteś jaśniejszy
-miej to na uwadze :)
Obrazek
jackuc
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 23 czerwca 2004, 15:29

Re: Solucja do T2 - Metal Age

Post autor: jackuc »

Wczoraj chwilkę pociukałem i powoli się wdrażam. Faktycznie pochodnię można zgasić strzałą wodną. Nie znalazłem pałki (tylk flary i bomby błyskowe) takę na razie strażnika nie zgłuszyłem jeszcze :lol:
ODPOWIEDZ