T1 - katakumby

Wstąp tutaj, jeśli utknąłeś w którejś misji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się przemyśleniami na temat OMs z poszczególnych części Thiefa: 1, Gold, 2, T:DS oraz 4.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: T1 - katakumby

Post autor: Edversion »

Nie wiem dlaczego tak masz, ale dźwięki przydają się. Bez nich gra nie jest tym, czym jest. Nie wiesz naprzykład, czy strażnik cię usłyszał, nie będziesz wiedział w katakumbach czy idziesz właściwą drogą a przede wszystkim nie przestraszysz się zombie i hauntów. ;)

Popytaj w FAQ, co zrobić z tymi dźwiękami. Ja ci nie pomogę. Najwyżej podpowiem, abyś sprawdził w menu, czy masz je włączone (dźwięki).
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: SPIDIvonMARDER »

W jednym z dzienników, jakie możemy znaleźć u kumpli Felixa jest wzmianka, że "Adolfo uważał, że pod tunelami Bełkotliwców jest coś cennego". Przyznam, że nie miałem 100% łupów i nie zwiedziłem całych tuneli. Naprawdę tam coś jest, czy to tylko taki element tworzący klimat?
Obrazek
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: T1 - katakumby

Post autor: Leming »

SPIDIvonMARDER pisze:Przyznam, że nie miałem 100% łupów i nie zwiedziłem całych tuneli. Naprawdę tam coś jest, czy to tylko taki element tworzący klimat?
A grałeś na najwyższym poziomie trudności? Bo o ile pamiętam jest w nim zadanie, znalezienia czegoś co jest w komnacie, do której dojdziesz przez te tunele.
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Garrett z Piły
Ożywieniec
Posty: 87
Rejestracja: 24 września 2007, 17:22
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Garrett z Piły »

Na dole znajduje się kilka ognistych strzał potrzebnych do zapalenia pochodni, które z kolei należy zapalić aby zdobyć jeden z kamieni :) duszę albo serce mistyka, nie pamiętam, choć grałem bardzo niedawno. poza ognistymi strzałami jest tam tez sakiewka z pieniędzmi, wiec warto zwiedzić to miejsce.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Mam kolejne pytanko.
Kiedyś przechodziłem Bonehaord z kumplem (był to Thief w wersji podstawowej). Zdaje mi się, że kumpel poszedł do Alarusa.
Kiedy grałem w Thiefa (Thief Gold) ponownie, to nie mogłem tam się dostać, gdyż przejście było zawalone kamieniami.
Oto pytanie: czy da się tam dostać, czy po prostu się zbyt szybko zniechęciłem widząc zawaloną ścianę?
A może to jedna z różnic pomiędzy T1, a Thief Gold. :?:
Obrazek
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T1 - katakumby

Post autor: Jacek »

To zależy od poziomu na którym grasz.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Ale w jakim sensie? Czy np. na expercie nie da się tam przedostać, czy po prostu tego nie ma?
Obrazek
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T1 - katakumby

Post autor: Jacek »

Nie ma czy nie da się dostać, na jedno wychodzi, na niższych poziomach jest mniej lokacji.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Aha, czyli lepiej grać na expercie, jak rozumiem. Wielki dzięki, pozdro ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Bruce »

SPIDIvonMARDER pisze:czyli lepiej grać na expercie
Więcej zadań, więcej lokacji do zwiedzenia i większy poziom trudności.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Kurak
Mechanista
Posty: 359
Rejestracja: 10 marca 2007, 22:14
Lokalizacja: z Przyszłości
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Kurak »

po maturze wziąłem się w garść, zainstalowałem TG i przeszedłem misję 2. teraz jestem w Bonehoard, konkretnie przed takim pomieszczeniem z szachownicą, tam, gdzie zapala się pochodnie. w środku łazi sobie jakiś płonący ludzik, którego nie mogę w żaden sposób usunąć. strzały zwykłe i ogniste na niego nie działają, za to po kilku wodnych ucieka, ale później wraca. jest na niego jakiś sposób?
Wymyśliłem sobie na to sposób: będę udawał głuchoniemego.
J. D. Salinger, "Buszujący w zbożu"
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: T1 - katakumby

Post autor: Łucznik »

Gdzieś jest pomieszczenie z pułapką ( w kształłcie krzyża na podłodze jest obszar) i jak w nią duch wlezie to masz go na moment z głowya(le pewny nie jestem).
Awatar użytkownika
Kurak
Mechanista
Posty: 359
Rejestracja: 10 marca 2007, 22:14
Lokalizacja: z Przyszłości
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Kurak »

wiesz, na chwilę to mogę się go pozbyć strzałami wodnymi - a na stałe?
Wymyśliłem sobie na to sposób: będę udawał głuchoniemego.
J. D. Salinger, "Buszujący w zbożu"
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Bruce »

Kurak pisze:a na stałe?
Nie da się.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Łucznik
Arcykapłan
Posty: 1305
Rejestracja: 21 października 2006, 19:15

Re: T1 - katakumby

Post autor: Łucznik »

Ale za tą pułapkę chyba dostaniesz 1 strzałę ognistą za każde przepędzenie.
Awatar użytkownika
marek
Garrett
Posty: 4775
Rejestracja: 09 grudnia 2003, 08:52
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: marek »

jest sposób (ale to wykorzystanie buga):
trzeba go nieco sprowokować, wywabić go do jakiegoś miejsca, gdzie będzie wąskie przejście i tam go dokończyć. Efekt: będzie sie próbował przecisnąć i tak będzie truchtał w miejscu do końca misji. Jest to bardzo trudne, ale wykonalne.
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5183
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: SPIDIvonMARDER »

PS: strzałę ognistą się dostaję nie tylko za kombinowanie z tą pułapką, ale za każdorazowe przepędzenie, w dowolny sposób.
Obrazek
Awatar użytkownika
McLusky
Skryba
Posty: 320
Rejestracja: 12 maja 2006, 20:31
Lokalizacja: North Ashfield
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: McLusky »

Jak tylko wyszedłem z jaskiń bełkotliwców, wziąłem wodę święconą i tłukłem nieumarłych (naprawdę wielu). Po chwili przerwy, oni znowu się pojawiają. Respawnują się? Dać sobie spokój z ich wykańczaniem?

Gram na poziomie "trudnym".
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Bruce »

McLusky pisze:Po chwili przerwy, oni znowu się pojawiają. Respawnują się?
Nie. Po prostu jest ich dużo.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Katharsis13
Poganin
Posty: 706
Rejestracja: 09 listopada 2003, 15:03
Lokalizacja: Toruń

Re: T1 - katakumby

Post autor: Katharsis13 »

McLusky pisze:Po chwili przerwy, oni znowu się pojawiają. Respawnują się? Dać sobie spokój z ich wykańczaniem?
Po prostu ich jest bardzo dużo. Najlepiej strzelać do nich gdy są w gromadce, wtedy jedna strzała obejmuje swym zasięgiem kilku. A poza tym wykorzytując cały dostępny sprzęt chyba i tak nie da się wszystkich zlikwidować. I jest to niepotrzebne, bo nawet jak kilka zostanie to i tak jesteś od nich szybszy :-D
EDIT
No i Bruce był szybszy :-D
Sowy nie są tym czym się wydają...
Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: T1 - katakumby

Post autor: BodomChild »

A nie lepiej po prostu ich unikać kryjąc się w cieniu? Jest większa frajda jak pałęta się koło ciebie zgraja żywych trupów ;) .
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Katharsis13
Poganin
Posty: 706
Rejestracja: 09 listopada 2003, 15:03
Lokalizacja: Toruń

Re: T1 - katakumby

Post autor: Katharsis13 »

BodomChild pisze:Jest większa frajda jak pałęta się koło ciebie zgraja żywych trupów
Cóż...Ja tam wolę jak pałęta się tylko kilka :-D
Sowy nie są tym czym się wydają...
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: T1 - katakumby

Post autor: Leming »

Zawsze można ich zwabić na pułapkę strzelającą magicznym pociskiem. Pół godzinki zabawy i katakumby wyczyszczone z zombich. ;)
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Katharsis13
Poganin
Posty: 706
Rejestracja: 09 listopada 2003, 15:03
Lokalizacja: Toruń

Re: T1 - katakumby

Post autor: Katharsis13 »

Leming pisze:Zawsze można ich zwabić na pułapkę strzelającą magicznym pociskiem. Pół godzinki zabawy i katakumby wyczyszczone z zombich.
No widzisz McLusky, poczytaj trochę temat, a znajdziesz mnóstwo ciekawych pomysłów jak pozbyć się swoich wrogów :-D ;)
Sowy nie są tym czym się wydają...
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: T1 - katakumby

Post autor: Pablito »

jeszcze jeden sposób to zebranie wszystkich elementów złotego szkieletu i złożenie go w odpowiednim miejscu - wtedy pojawi się stosowny pomocnik i utłucze wszystkich nieumarłych które jeszcze "żyją" ;)
ODPOWIEDZ