T1 - katakumby

Wstąp tutaj, jeśli utknąłeś w którejś misji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się przemyśleniami na temat OMs z poszczególnych części Thiefa: 1, Gold, 2, T:DS oraz 4.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
Crusader
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2005, 12:15
Lokalizacja: Piła

T1 - katakumby

Post autor: Crusader »

co mam zrobic w tych katakumbach? jak znalezc tan rog? jestem w salach powracajacych wytchnien i utknalem...
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Pablo »

Pierwsza wskazówka:
► Pokaż Spoiler
Pablo
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: T1 - katakumby

Post autor: Bandit »

:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Crusader
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2005, 12:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Crusader »

co za poryta misja :/
powiedzcie o co chodzi z tym pomieszczeniem z 4 kwadratami na podlodze?
czy te zlote kosci beda po cos potrzebne?
czy jakies znaczenie maja te slupki strzelajace czyms fioletowym?

PS. o co chodzi z tymi strzalami sznurowymi? jak sie je uzywa? ja jeszcze ani razu nie widzialem zeby jakis sznur za nia lecial...
Awatar użytkownika
Gregorius
Egzekutor
Posty: 1716
Rejestracja: 28 maja 2003, 08:47
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Kontakt:

Re: T1 - katakumby

Post autor: Gregorius »

Misja poryta... przez Burricki

Kwadraty na podłodze? Nie pamiętam

Komplet złotych kości (5 sztuk) służy do zaliczenia bonusa.

Słupki strzelające czymś fioletowym mają znaczenie: trzeba uważać żeby Cię nie trafiło bo zginiesz ;)

Strzały sznurowe - sznur się pojawi gdy strzała wbije się w coś. A wbija się tylko w drewno.
Brothers in arms & beer...
Awatar użytkownika
Crusader
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2005, 12:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Crusader »

Gregorius THX. troche mi wyjasniles niescislosci :)
A te kwadraty sa metalowe i wyglada na to ze trzeba je chyba poprzesuwac...? w tym samym pomieszczeniu sa 4 pary zamknietych drzwi...
No i nie wiem kurde gdzie isc, siedze juz nad ta misja od rana...
Awatar użytkownika
Crusader
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2005, 12:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Crusader »

Yessssss. wreszcie mam upragniony rog :) od rana sie meczylem heh.

Ale jeszcze zostal mi do zebrania jakis klenot Duszy Mistyka. Where is it? zdaje mi sie ze juz chyba wszedzie powchodzielm...
Awatar użytkownika
Bandit
Strażnik Glifów
Posty: 4357
Rejestracja: 08 października 2002, 18:23
Lokalizacja: Szczytno

Re: T1 - katakumby

Post autor: Bandit »

► Pokaż Spoiler
8-) :wink:
:chase: :shoot: :guard:
Awatar użytkownika
Crusader
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2005, 12:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Crusader »

Dzieki bardzo :) ta misja z najgorszej stala sie jak dotychczas najlepsza ;) Ten piekny odglos rogu ;)

Dobra ide sledzisc tych oprychow co zamierzali mnie zabic ;)
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T1 - katakumby

Post autor: Jacek »

Dzieki bardzo ta misja z najgorszej stala sie jak dotychczas najlepsza
No, wreszcie poczułeś klimat tej wspaniałej gry :ok
Awatar użytkownika
Crusader
Bełkotliwiec
Posty: 21
Rejestracja: 14 marca 2005, 12:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Crusader »

Hehe, stary sie wie ;)
I ten glos Garreta...
Aen
Mechanista
Posty: 423
Rejestracja: 01 listopada 2002, 12:43
Lokalizacja: Elbląg

Re: T1 - katakumby

Post autor: Aen »

HaHaHa, w Bonehoard najpiękniejsze jest dostanie się w końcu do grobów, wejście na obmurowanie baseniku i poskakanie trochę - Wszystkie chodzące truchła przyjdą i, nie mogąc Ci nic zrobić, gapią się na Ciebie. Idealny sposób na wyszlachtowanie. Ale jeśli je dalej prowokujesz (schodzisz na kilka sekund, biegasz po murku) to, przynajmniej u mnie, nagle wszystkie zombie odwracają się i zwartą grupą idą gdzieś, dość szybko :? Co za brak szacunku i okazywanie fochów. Najlepsze jest to, że można je spotkać np. na najwyższych rampach :shock: :o :-D Rewelka :-)
Kobiety są jak szanse - niewykorzystane, mszczą się okrutnie!
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: T1 - katakumby

Post autor: Paweuek »

Gregorius pisze:Strzały sznurowe - sznur się pojawi gdy strzała wbije się w coś. A wbija się tylko w drewno.
Bullshit ;) Strzały z liną można też wbić w teksturę trawy, ziemi i drzew oraz w niektóre drewniane obiekty typu stół lub krzak :) Jesteś informatykiem a nie rozpatrzyłeś wszystkich możliwości? ;)
Obrazek
Aen
Mechanista
Posty: 423
Rejestracja: 01 listopada 2002, 12:43
Lokalizacja: Elbląg

Re: T1 - katakumby

Post autor: Aen »

Paweuek- A drewno to nie stół, krzak? A co do trawy i ziemi - gdzie w grze można znaleść takie tekstury przydatne do wbicia w nie strzałę? Trochę zbyt szczegółowo podchodzisz, Gregoriusowi nie chodziło o " TYLKO w drewno, w nic innego", ale o "tylko w drewno celuj, synu, i nie zadawaj głupich pytań"
Kobiety są jak szanse - niewykorzystane, mszczą się okrutnie!
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: T1 - katakumby

Post autor: Paweuek »

Czepiasz się :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Master Garret
Akolita
Posty: 169
Rejestracja: 12 grudnia 2004, 21:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: T1 - katakumby

Post autor: Master Garret »

► Pokaż Spoiler
Aen
Mechanista
Posty: 423
Rejestracja: 01 listopada 2002, 12:43
Lokalizacja: Elbląg

Re: T1 - katakumby

Post autor: Aen »

Master - Oż Ty! 8-) :lol: :twisted: Mam Cię na czarnej liście!

PS: Sanktuarianin widzę? Jedziesz na Mystic? :ok
Kobiety są jak szanse - niewykorzystane, mszczą się okrutnie!
Awatar użytkownika
Master Garret
Akolita
Posty: 169
Rejestracja: 12 grudnia 2004, 21:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: T1 - katakumby

Post autor: Master Garret »

hehe:P nie... jade na Green Daya :P:P a Ironi przyjada do mnie :P
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: T1 - katakumby

Post autor: Paweuek »

Master Garret pisze:...wstawiam sie za Paweuek'iem ;)
Masz u mnie browara 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
Master Garret
Akolita
Posty: 169
Rejestracja: 12 grudnia 2004, 21:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: T1 - katakumby

Post autor: Master Garret »

Paweuek pisze:
Master Garret pisze:...wstawiam sie za Paweuek'iem ;)
Masz u mnie browara 8-)
dzięki stary 8-)
Awatar użytkownika
ShadowG
Paser
Posty: 214
Rejestracja: 16 kwietnia 2006, 21:13

Re: T1 - katakumby

Post autor: ShadowG »

Wie ktoś, jak zdobyć kielich za 15g, który znajduje się w miejscu rozpoczęcia misji? Problem polega na tym, że wykonałem wszystkie cele i nie mogę się tam dostać, bo od razu, po wyjściu na powierzchnię misja się kończy... :evil: Istnieje może jakaś alternatywna droga?
Obrazek
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - katakumby

Post autor: Henry »

Tak, zacznij od nowa misję.
nefferetiti
Bełkotliwiec
Posty: 1
Rejestracja: 18 sierpnia 2007, 16:49
Lokalizacja: Gdansk

Thif1 ,misja 3

Post autor: nefferetiti »

Witam wszystkich.
Mam problem z przedostaniem się w misji trzeciej,stopień trudności-normalny z pomieszczenia górnych krypt północnych,do grobowca młotodzierżców.Obeszłam wszystko,dinozaury też udało mi się zwalczyć,umarlaków załatwiłm,pływałam kanałami,ale nie mogę znaleść przejścia do tego głównego grobowca.
Czy ktoś mógłby mi pomóc?To bardzo interesująca gra,ale pełna niespodzianek.
Proszę o pomoc i wszystkich pozdrawiam.Dzięki z góry.
Temat przeniosłem. I na miłość boską pisz poprawnie. Thif? Co to za wyraz? I ta interpunkcja. Wysyp dzieci neo jest coraz większy->Bruce
Ostatnio zmieniony 20 grudnia 2007, 21:33 przez nefferetiti, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: T1 - katakumby

Post autor: Edversion »

Nie pamiętam dokładnie gdzie się znajduje główne wejście, ale mogę ci poradzić inne (można powiedzieć sekretne ;) ). W jednej z okrągłych sal (tam, gdzie niżej znajduje się zalana wodą część katakumb, jak ty to nazwałeś? - kanały), tej z nakładką pośrodku pomieszczenia (gdzie znajduje się pułapka wejdź po drabince i wskocz na najwyżej ułożoną kryptę po lewej stronie od wejścia. Porozglądaj się po ścianach. Gdy znajdziesz w pewnym miejscu dziurę, to tam właśnie jest te drugie wejście do katakumb. Teraz musisz tam tylko wskoczyć. Uwaga! To może cię kosztować wiele loadów!
Awatar użytkownika
Rupik
Bełkotliwiec
Posty: 16
Rejestracja: 12 stycznia 2008, 14:45
Lokalizacja: Gdańsk

Re: T1 - katakumby

Post autor: Rupik »

a dźwięki w tej grze są potrzebne w którejś misji ?? bo nie wiem dlaczego w misjach nie ma w ogóle dźwięków (w menu głównym i filmikach jest )
Obrazek
ODPOWIEDZ