T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Wstąp tutaj, jeśli utknąłeś w którejś misji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się przemyśleniami na temat OMs z poszczególnych części Thiefa: 1, Gold, 2, T:DS oraz 4.

Moderator: Bruce

Bodzio
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 31 marca 2003, 20:45
Lokalizacja: Chojnów

T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bodzio »

Witam wszystkich stałych bywalców i forumowiczów i proszę o pomoc
1) Nie mogę ukończyć zadania zabicia wszystkich owadoczłeków znalazłem tylko czterech w orginale Destroy all of the insect-beasts czy ktoś może wie ilu ich jest i mniej wiecej gdzie?
2) Co jest z promem przy pomoście jest jakaś wajcha na brzegu i nic więcej, kładę kapłana na pomoście pociągam wajche i nic. Czy to może być problem wersji 1.14
Dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: PiotrS »

2. Musisz popłynąć promem, z kapłanem na plecach, wajchą uruchamiasz prom. Trochę to trudne - sam start. Kładziesz kapłana na pomoście, stajesz na promie, pociągasz za wajchę i szybko podnosisz kapłana.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Pablo »

Może którąś bestię tylko ogłuszyłeś albo zagazowałeś. Ja miałem podobny problem musiałem potem poprawiać robotę mieczem :wink:.
Pablo
Bodzio
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 31 marca 2003, 20:45
Lokalizacja: Chojnów

Misja 11 STRANGE BEDFELOWS POOOOMOCY

Post autor: Bodzio »

OK! Bestie trzeba dobić mieczem gdy są zagazowane, ale przy pomoście nie ma żadnego promu ?? :shock:
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Pablo »

To tak dawno było ale wydaje mi się, że jest przy pomoście. Z tego co ja pamiętam to bawiłem się wajchą i ją wcześniej puściłem a z braciszkiem popłynąłem w pław :?: :roll:, kurde skleroza nie boli :(. Kombinuj a znajdziesz :wink:.
Pablo
Bodzio
Bełkotliwiec
Posty: 8
Rejestracja: 31 marca 2003, 20:45
Lokalizacja: Chojnów

Misja 11 STRANGE BEDFELOWS POOOOMOCY

Post autor: Bodzio »

Dzięki za pomoc. Na poziomie expert nie ma tratwy :wink:
Bresso
Ożywieniec
Posty: 119
Rejestracja: 08 sierpnia 2004, 20:09

STRANGE BEDFELLOWS - mam problem!

Post autor: Bresso »

Mam problem z misją "Nieoczekiwani Sojusznicy". Gram na expercie i nie mogę zniszczyć wszystkich bestii.
Wykonałem jak narazie:
-ZBADAJ SYTUACJĘ I ZNAJDŹ ZAKONNIKÓW MŁOTA,
-ODNAJDŹ WYSOKIEGO KAPŁANA MŁÓTA,
-ODDAJ WYSOKIEGO KAPŁANA OBLĘŻONYM MŁOTOM,
-ODZYSKAJ TO "DŁUTO BUDOWNICZEGO", KTÓRE JEST TAK WAŻNE DLA
MŁOTÓW,

A nie mogę wykonać:
-ZNISZCZ WSZYSTKIE BESTIE(Czy ja mam zabić wszystkie chodzące potwory, czy tylko jakieś "specjalne"?),
-NIE ZABIJ ŻADNEGO MŁOTA(To pewnie zostanie zaznaczone, gdy wykonam reszte)

Liczę na pomoc doświadczonych graczy! Thiefa przechodzę już pewnie z rok(albo i więcej), ale nie dlatego, że każda misja zajmuje mi kilka miesięcy tylko dlatego, że jak ukończę misję to poprzestaje grać i zaczynam rozmyślać o niej(mówię serio). Od 6, czy 7 misji korzystam z porad forum. Nie wiem dlaczego, ale każda misja od chyba 7 sprawia mi ogromną trudnośc(zawsze jest coś co mnie blokuje). Czy ja jestem jakimś upośledzonym graczem? Ze mną jest tak jakbym chciał, a nie mógł. Z góry dziękuje za wysłuchanie mnie i pomoc!
Awatar użytkownika
Jacek
Strażnik Glifów
Posty: 3200
Rejestracja: 28 sierpnia 2003, 23:05
Lokalizacja: Zwoleń

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Jacek »

ale każda misja od chyba 7 sprawia mi ogromną trudnośc(zawsze jest coś co mnie blokuje).
Normalna sprawa, tez tak miałem, nawet wczesniej niż od 7, ale za to jaka frajda jak już przejdziesz!
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Henry »

► Pokaż Spoiler
Bresso
Ożywieniec
Posty: 119
Rejestracja: 08 sierpnia 2004, 20:09

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bresso »

Henry pisze:Musisz zabić wszystkie małpoludy, pająki itd. nie możesz tylko ogłuszyć , bo to się nie liczy
. Fajnie, tylko że zabiłem już wszystko co spotkałem i nie wiem co mam zrobić, aby zaliczyć to zadanie.
Może nie byłem jeszcze na jakimś obszarze w tej misji i dlatego, a co do małpoludów to żadnego nie spotkałem.
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Henry »

Małpoludami nazywam te koczkodany stworzone przez Constantina, jak odstawiłeś arcykapłana Młotkom, to raczej byłeś wszędzie. Jak pamiętam to w tej misji z potworów były modliszki, wybuchowe żabki, pająki i małpoludy, wszystkie trzeba zabić, dla pewności każdego potraktuj mieczem.
Ostatnio zmieniony 19 lutego 2005, 19:25 przez Henry, łącznie zmieniany 1 raz.
Bresso
Ożywieniec
Posty: 119
Rejestracja: 08 sierpnia 2004, 20:09

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bresso »

Henry pisze: wszystkie trzeba zabić, dla pewności każdego potraktuj mieczem
Tak zrobiłem, przy każdym trupie, którego da się podnieść jest napisane ciało, czyli znaczy, że jest on zabity. A czy możliwe jest, żeby ciała znikały tzn. na początku gry jak przystało na złodzieja nikogo nie zabijałem, czasami tylko ogłuszałem i aby wykonać cele misji łaziłem, szukałem ciał i dobijałem je mieczem. Możliwe jest, żeby jakieś ciało zniknęło. Chyba nie. W Thiefie ciała nie znikają.
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Henry »

Ciała napewno nie znikają, sprawdż jeszcze raz na górnym poziomie, w ciemnościach może kogoś zostawiłeś ogłuszonego.
Awatar użytkownika
Pablito
Kurszok
Posty: 509
Rejestracja: 15 lutego 2004, 20:40
Lokalizacja: Z tamtąd

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Pablito »

Raczej nie ma możliwości by ciało zniknęło

A to byli Ratmani a nie małpoludy
Bresso
Ożywieniec
Posty: 119
Rejestracja: 08 sierpnia 2004, 20:09

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bresso »

Sprawdzę jeszcze raz, ale nie wiem, który to już będzie!
Bresso
Ożywieniec
Posty: 119
Rejestracja: 08 sierpnia 2004, 20:09

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bresso »

Ludzie, jesteście wielcy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Udało się!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bresso pisze:Sprawdzę jeszcze raz, ale nie wiem, który to już będzie!
Sprawdziłem i ukończyłem! Okazało się, że takie potworki, które zieją tzn. z mordy wylatują im muchy, ja uznałem je za martwe. A ich ciał nie da się podnieść. Ale myślę sobie, zaczne je nawalać mieczem. Patrze - zdziwienie - one żyją!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od razu pojawił się chory uśmiech na mojej twarzy. Mogę grać dalej.
Życzcie mi szczęścia w następnej misji - W Paszczy Chaosu. Może nie będe już musiał korzystać z WASZEJ POMOCY. Dzięki wielkie!
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Henry »

Muchoplujki załatwiałeś pewnie strzałą gazową i dlatego nie liczyły się jako zabite.
Awatar użytkownika
Pablo
Arcykapłan
Posty: 1398
Rejestracja: 13 sierpnia 2002, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Pablo »

W tej misji trzeba ZABIĆ tylko te zielone bestie przypominające modliszki.
Pablo
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bruce »

Ja tam zabijam wszystkie stwory Konstantyna. Tak w ramach zemsty :twisted:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Master Garret
Akolita
Posty: 169
Rejestracja: 12 grudnia 2004, 21:47
Lokalizacja: Wrocław

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Master Garret »

Bić wszystko co się rusza:):)
Awatar użytkownika
Lord_N
Mechanista
Posty: 380
Rejestracja: 06 maja 2004, 11:21
Lokalizacja: Chorzów

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Lord_N »

A jak się nie rusza, to sieknąć raz czy dwa- tak dla pewności :bj:
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3879
Rejestracja: 21 października 2004, 15:55

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: eLPeeS »

A potem jeszcze kopa i kopa!! :twisted: :-D
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
Bruce
Strażnik Glifów
Posty: 3834
Rejestracja: 06 maja 2003, 17:58
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Bruce »

Nie żałować im ostrza swojego miecza. Zabić wszystko co się rusza :twisted:
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek
Awatar użytkownika
Thrashmazur
Ożywieniec
Posty: 111
Rejestracja: 14 lutego 2005, 19:28
Lokalizacja: Wrocław

Re: T1 - Misja "Nieoczekiwani Sojusznicy"

Post autor: Thrashmazur »

KILL'EM AAAAAAALLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!
Come to shadow....
Awatar użytkownika
ShadowG
Paser
Posty: 214
Rejestracja: 16 kwietnia 2006, 21:13

Thief: The Dark Project misja11( nieoczekiwani sojusznicy)

Post autor: ShadowG »

Mam problem z tą misją. Kiedy dostałem się do dziury w ścianie, za którą spacerują Hammeryci, żaden z nich do mnie nie podchodzi. Czytałem, że jeden z nich powinien dać mi mapę i klucz, ale tak nie jest.
ODPOWIEDZ