T1 - Zaginione miasto
Moderator: Bruce
Re: T1 - Zaginione miasto
Są dwa, sprawdziłem. Dzięki.
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: T1 - Zaginione miasto
Niemożliwe. W Goldzie każdemu z Talizmanów jest poświęcona odrębna misja. W nowym Zaginionym Mieście jest tylko Talizman Ognia.
Re: T1 - Zaginione miasto
Sorry, popieprzyło mi się z medalionami.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: T1 - Zaginione miasto
Co ciekawe, Ci magowie są tam dośc mocno z pupy i nie mamy np. dobrego wytłumaczenia fabularnego owego faktu.
- Hattori
- Młotodzierżca
- Posty: 939
- Rejestracja: 18 listopada 2011, 16:40
- Lokalizacja: The Keepers' Chapel (Zamurze)
- Kontakt:
Re: T1 - Zaginione miasto
Jeżeli dobrze kojarzę, jeszcze w Wieżach Magów była mowa o ekspedycjach mających na celu odnalezienie Talizmanów Żywiołów. Jutro jak będę miał czas poszukam źródła.
EDIT
W każdym razie to wszystko nie zmienia faktu, że Magowie dostali się do Karath-din mimo zapieczętowanego włazu z samego początku misji (ktoś wie, jak? Może magia ziemi użyta w innym miejscu?) oraz że burzą sekretną otoczkę Zaginionego Miasta, jaka istniała, kiedy grałem jeszcze w wersję z TDP.
PS. Czy przypadkiem nie potworzyło się trochę za dużo spojlerów w tym wątku?
EDIT
Ale bardziej dosadne jest to:Kpt. E. F. Regalio pisze:Zdobycie złotego medalionu św. Burringdena będzie dla mnie zadośćuczynieniem za
cały trud, jaki włożyłem w niekończące się poszukiwania tych przeklętych
talizmanów. Sprzedając medalion, z pewnością wyjdę na swoje. Przez wszystkie
lata mojej służby dla Dłoni nigdy nie widziałem, żeby trafili na tak ciężki
orzech do zgryzienia. Można by nawet przypuszczać, że to właśnie ktoś z Bractwa
zabrał i ukrył talizmany tak głęboko, że nawet arcymagowie nie mogą ich
odnaleźć...
Wynika z tego, że Magowie szukają Talizmanów w bardzo konkretnym celu. Pierwotnie myślałem, że chcą je pozyskać w celach, że tak powiem, badawczo-rozwojowych. Jednak z powyższej rozmowy wynika, że... chcą powstrzymać Szachraja! Jednocześnie zaskoczeniem jest dla mnie to, że tak jak Opiekunowie oni też mają jakąś swoją Przepowiednię.Magowie Ziemi w sali z talizmanem pisze:Mag 1: mg110400: To prawda, on powrócił. Musimy być gotowi. Niespokojne wody leżą przed nami.
Mag 2: mg210401: Wielu zginie. Musimy próbować zmienić nurt.
Mag 1: mg110402: Możemy próbować robić, co w naszej mocy, aby zdobyć Talizmany, Przepowiednia jest jak fale oceanu powracające na brzeg. Nie możemy wiele zdziałać, by je powstrzymać. Możemy tylko się przygotowywać do ich przybycia.
Mag 2: mg210403: Sucha i martwa jest znaczna część Miasta. Słońce znajdzie się na przeciwnym miejscu, a konflikt skończy się w płomieniach.
Mag 1: mg110404: Taka jest kolej rzeczy. Cywilizacje zwalą się w gruzy, by z ich popiołów mogły narodzić się nowe.
Mag 2: mg210405: Wiatry postępu zawsze wieją w kierunku grobu.
Mag 1: mg110406: Wkrótce, mój młody uczniu, pojmiesz tę prawdę.
W każdym razie to wszystko nie zmienia faktu, że Magowie dostali się do Karath-din mimo zapieczętowanego włazu z samego początku misji (ktoś wie, jak? Może magia ziemi użyta w innym miejscu?) oraz że burzą sekretną otoczkę Zaginionego Miasta, jaka istniała, kiedy grałem jeszcze w wersję z TDP.
PS. Czy przypadkiem nie potworzyło się trochę za dużo spojlerów w tym wątku?
- iyachtu.xvim
- Bełkotliwiec
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 października 2015, 15:06
Re: T1 - Zaginione miasto
Na Thiefa Gold z Kolekcji Klasyki nałożyłem TG_MMP_v1.5.2_Necro. No i jest klops. W tej misji pojawiają się dwa talizmany do zdobycia, ponadto brak magów, są za to klekoczące raki. Czyli jest tak, jakbym grał w misję z Thief - The Dark Project. Rzecz do przełknięcia.
Problemem jest jednak to, że zdobycie talizmanu wody nie powoduje zaliczenia celu w założeniach misji (ale przywołuje na mapę klekoczące stwory). Taki stan rzeczy powoduje, że misji nie można ukończyć. Co robić, jak żyć?
EDIT
Dobra, widzę, że jest już wersja 1.5.3, może tam nie ma tego babola.
Problemem jest jednak to, że zdobycie talizmanu wody nie powoduje zaliczenia celu w założeniach misji (ale przywołuje na mapę klekoczące stwory). Taki stan rzeczy powoduje, że misji nie można ukończyć. Co robić, jak żyć?
EDIT
Dobra, widzę, że jest już wersja 1.5.3, może tam nie ma tego babola.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
- iyachtu.xvim
- Bełkotliwiec
- Posty: 2
- Rejestracja: 08 października 2015, 15:06
Re: T1 - Zaginione miasto
[quote="SPIDIvonMARDER"]A kod na zaliczenie misji działa?
CTRL-ALT-SHIFT-END[/quote]
Działa, dzięki.
Niemniej jest to zagadkowe. Skąd w usprawnieniu do Thiefa Gold wzięły się pliki z pierwotnej wersji gry. Podobnie może być w misji W przebraniu, ale to dopiero zobaczy się.
CTRL-ALT-SHIFT-END[/quote]
Działa, dzięki.
Niemniej jest to zagadkowe. Skąd w usprawnieniu do Thiefa Gold wzięły się pliki z pierwotnej wersji gry. Podobnie może być w misji W przebraniu, ale to dopiero zobaczy się.
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: T1 - Zaginione miasto
Mixthoor widzę tego nie naprawił Oto Fix.
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown