Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Wstąp tutaj, jeśli utknąłeś w którejś misji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się przemyśleniami na temat OMs z poszczególnych części Thiefa: 1, Gold, 2, T:DS oraz 4.

Moderator: Bruce

Awatar użytkownika
BodomChild
Złodziej
Posty: 2419
Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
Lokalizacja: Pabianice

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: BodomChild »

ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Hadrian »

Chodzi wam o filmiki między misjami? Może były gorsze od tych z T1 oraz T3, ale nie do bani... ;)
Awatar użytkownika
dario
Arcykapłan
Posty: 1412
Rejestracja: 08 lutego 2007, 09:15
Lokalizacja: Tychy

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: dario »

BodomChild pisze:
ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).
Co wy to gadacie :P Macie na myśli filmiki (do) między misjami? To jeden z najlepszych elementów w T3. Intro do Katedry św. Edgara, Sanktuarium Pogan czy uwolnienie Lauryl dla mnie to jest właśnie podkręcenie klimatu w grze.
Alla Juventus vincere non è importante. E’ l’unica cosa che conta
Awatar użytkownika
Mjodek
Poganin
Posty: 707
Rejestracja: 12 kwietnia 2008, 16:25
Lokalizacja: Zadupie

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Mjodek »

ERH+ pisze:Były dialogi odgrywane przez duchy w wiosce pogan w T2, i to jest optymalne rozwiązanie ( i nie kojarzę takiego w innych tytułach).
a Bioshock?
I podobno w System Shocku 2 też takie coś jest, ale póki co grałem tylko w sam początek gry, więc nie wiem
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 5184
Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Płeć:
Kontakt:

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: SPIDIvonMARDER »

darioSS pisze:
BodomChild pisze:
ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).
Co wy to gadacie :P Macie na myśli filmiki (do) między misjami? To jeden z najlepszych elementów w T3. Intro do Katedry św. Edgara, Sanktuarium Pogan czy uwolnienie Lauryl dla mnie to jest właśnie podkręcenie klimatu w grze.
Akurat te filmiki które wymieniłeś nie były kręcone na silniku gry, a animowane. Mowa tutaj np. o pierwszym w TDS spotkaniu Garcia z Artemusem.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2423
Rejestracja: 08 stycznia 2009, 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Hadrian »

Filmiki w tym stylu na silniku gry (spotkanie Garretta z Artemusem) są dość słabe... Natomiast te drugie (po uwolnieniu Lauryl) są świetne, w podobnym stylu jak w T1 i T2.
Awatar użytkownika
ERH+
Kurszok
Posty: 530
Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: ERH+ »

darioSS pisze:
BodomChild pisze:
ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).
Co wy to gadacie :P Macie na myśli filmiki (do) między misjami? To jeden z najlepszych elementów w T3. Intro do Katedry św. Edgara, Sanktuarium Pogan czy uwolnienie Lauryl dla mnie to jest właśnie podkręcenie klimatu w grze.
Jasne że animacje są świetne, mówiłem o tych wszystkich potajemnych schadzkach ze Strażnikami. Może da się to zrobić dobrze (w Deus Ex, albo w widoku pierwszej osoby w Dark Messiah /Half Life2 nie zgrzytało), ale tutaj katapultuje do TPP gracza i od razu więź z postacią się zrywa.
Mjodek pisze:
ERH+ pisze:Były dialogi odgrywane przez duchy w wiosce pogan w T2, i to jest optymalne rozwiązanie ( i nie kojarzę takiego w innych tytułach).
a Bioshock?
I podobno w System Shocku 2 też takie coś jest, ale póki co grałem tylko w sam początek gry, więc nie wiem
Co do Bioshock grałem tylko w demo, System Shock2 też tylko powąchałem. Ale w obu maczali palce twórcy Thiefa, więc nie zdziwiłyby mnie podobne rozwiązania.
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Awatar użytkownika
Mjodek
Poganin
Posty: 707
Rejestracja: 12 kwietnia 2008, 16:25
Lokalizacja: Zadupie

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Mjodek »

ERH+ pisze:Co do Bioshock grałem tylko w demo, System Shock2 też tylko powąchałem. Ale w obu maczali palce twórcy Thiefa, więc nie zdziwiłyby mnie podobne rozwiązania.
Racja. Mają talent do robienia świetnych gier : )
Awatar użytkownika
Matis
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 17 października 2010, 18:33

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Matis »

Ja bym całkowicie wywalił przeciwników w tej misji bo gorszy jest trach psychiczny np. hałasy itp. a nie fizyczny czyli w tym przypadku puppety :)

Coś w stylu Silent hill bo bałem się bardziej niż np. Resident Evil ,o
albo Blair Witch .Grałem w jedynkę i myślałem że się posikam jak nagle na
radarze który wyszukuje zjawy widzę coś a tu nic :prze
Awatar użytkownika
Daweon
Arcykapłan
Posty: 1344
Rejestracja: 06 lipca 2009, 19:15
Lokalizacja: Tarnów

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Daweon »

Może za pierwszym razem brak przeciwników wywołałby ogromną niepewność, ale za drugim poziom byłby niesamowicie prosty i o wiele mniej straszny, bo wiesz, że ci nic nie grozi.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Awatar użytkownika
Matis
Bełkotliwiec
Posty: 15
Rejestracja: 17 października 2010, 18:33

Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?

Post autor: Matis »

Ok tylko np. coś miotało by w nas przedmiotami ,albo jakieś pułapki które się same otwierają itp.
A pułapki nie zawsze by się włączały w tym samym czasie co przedtem.
ODPOWIEDZ