Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Moderator: Bruce
- BodomChild
- Złodziej
- Posty: 2419
- Rejestracja: 15 maja 2006, 23:32
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
PAŃSTWO POLSKIE ODZYSKUJE GODNOŚĆ
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Chodzi wam o filmiki między misjami? Może były gorsze od tych z T1 oraz T3, ale nie do bani...
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Co wy to gadacie Macie na myśli filmiki (do) między misjami? To jeden z najlepszych elementów w T3. Intro do Katedry św. Edgara, Sanktuarium Pogan czy uwolnienie Lauryl dla mnie to jest właśnie podkręcenie klimatu w grze.BodomChild pisze:Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Alla Juventus vincere non è importante. E’ l’unica cosa che conta
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
a Bioshock?ERH+ pisze:Były dialogi odgrywane przez duchy w wiosce pogan w T2, i to jest optymalne rozwiązanie ( i nie kojarzę takiego w innych tytułach).
I podobno w System Shocku 2 też takie coś jest, ale póki co grałem tylko w sam początek gry, więc nie wiem
- SPIDIvonMARDER
- Garrett
- Posty: 5184
- Rejestracja: 29 stycznia 2008, 21:32
- Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Akurat te filmiki które wymieniłeś nie były kręcone na silniku gry, a animowane. Mowa tutaj np. o pierwszym w TDS spotkaniu Garcia z Artemusem.darioSS pisze:Co wy to gadacie Macie na myśli filmiki (do) między misjami? To jeden z najlepszych elementów w T3. Intro do Katedry św. Edgara, Sanktuarium Pogan czy uwolnienie Lauryl dla mnie to jest właśnie podkręcenie klimatu w grze.BodomChild pisze:Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Filmiki w tym stylu na silniku gry (spotkanie Garretta z Artemusem) są dość słabe... Natomiast te drugie (po uwolnieniu Lauryl) są świetne, w podobnym stylu jak w T1 i T2.
- ERH+
- Kurszok
- Posty: 530
- Rejestracja: 14 sierpnia 2009, 04:34
- Lokalizacja: Kadath... ...w okolicach poduszki przed trzecią w nocy
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Jasne że animacje są świetne, mówiłem o tych wszystkich potajemnych schadzkach ze Strażnikami. Może da się to zrobić dobrze (w Deus Ex, albo w widoku pierwszej osoby w Dark Messiah /Half Life2 nie zgrzytało), ale tutaj katapultuje do TPP gracza i od razu więź z postacią się zrywa.darioSS pisze:Co wy to gadacie Macie na myśli filmiki (do) między misjami? To jeden z najlepszych elementów w T3. Intro do Katedry św. Edgara, Sanktuarium Pogan czy uwolnienie Lauryl dla mnie to jest właśnie podkręcenie klimatu w grze.BodomChild pisze:Mało powiedziane, dla mnie to chyba najbardziej nieudany element T3 (psujący klimat).ERH+ pisze:W T3 były przecież filmiki na silniku gry i nie powalały klimatem.
Co do Bioshock grałem tylko w demo, System Shock2 też tylko powąchałem. Ale w obu maczali palce twórcy Thiefa, więc nie zdziwiłyby mnie podobne rozwiązania.Mjodek pisze:a Bioshock?ERH+ pisze:Były dialogi odgrywane przez duchy w wiosce pogan w T2, i to jest optymalne rozwiązanie ( i nie kojarzę takiego w innych tytułach).
I podobno w System Shocku 2 też takie coś jest, ale póki co grałem tylko w sam początek gry, więc nie wiem
Charakter człowieka jest jego przeznaczeniem.
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Racja. Mają talent do robienia świetnych gier : )ERH+ pisze:Co do Bioshock grałem tylko w demo, System Shock2 też tylko powąchałem. Ale w obu maczali palce twórcy Thiefa, więc nie zdziwiłyby mnie podobne rozwiązania.
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Ja bym całkowicie wywalił przeciwników w tej misji bo gorszy jest trach psychiczny np. hałasy itp. a nie fizyczny czyli w tym przypadku puppety
Coś w stylu Silent hill bo bałem się bardziej niż np. Resident Evil ,o
albo Blair Witch .Grałem w jedynkę i myślałem że się posikam jak nagle na
radarze który wyszukuje zjawy widzę coś a tu nic
Coś w stylu Silent hill bo bałem się bardziej niż np. Resident Evil ,o
albo Blair Witch .Grałem w jedynkę i myślałem że się posikam jak nagle na
radarze który wyszukuje zjawy widzę coś a tu nic
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Może za pierwszym razem brak przeciwników wywołałby ogromną niepewność, ale za drugim poziom byłby niesamowicie prosty i o wiele mniej straszny, bo wiesz, że ci nic nie grozi.
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego
Re: Co zmieniłbyś w Przytulisku aby wywołać zawał u gracza?
Ok tylko np. coś miotało by w nas przedmiotami ,albo jakieś pułapki które się same otwierają itp.
A pułapki nie zawsze by się włączały w tym samym czasie co przedtem.
A pułapki nie zawsze by się włączały w tym samym czasie co przedtem.