Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 mar 2010 18:36 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 20 mar 2010 17:16
Posty: 3
Witam. Grałem już w Thiefa różnymi stylami - Lytha, ghostowanie...
a ostatnio w misji ostatniej T2 postanowiłem zniszczyć jak najwięcej mechanicznych robotów, kamer itp. Wcześniej wyczytałem że jest niemożliwe zniszczenie wszystkiego więc postanowiłem to sprawdzić a oto mój rezultat :

Obrazek

http://img155.imageshack.us/img155/1705 ... 017082.png

Ciekawe czy są tu na forum gracze hardcoorowi którzy pobiją mój wyczyn :jez


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2010 11:53 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1329
Lokalizacja: Tarnów
Rozwalić się faktycznie nie da, bo robotów jest w cholerę, a strzał z 20. Chyba, że jakoś tymi bombami jednego na drugiego napuścić, ale to lata pracy. W sumie to fajną "dyscyplinę" wymyśliłeś. Wynik dobry jeżeli chodzi o tą misję, ale w całej grze to raczej średnio.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2010 12:34 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Rozwalić je można nawet mieczem... choć to trudne. Jednakże są sposoby, np. podpuścić je po wieżyczki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2010 13:27 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 lip 2009 18:15
Posty: 1329
Lokalizacja: Tarnów
Niby masz rację, ale w takim bloku D jest ze 4 roboty i zanim jednego rozwalisz to cię drugi załatwi, a wieżyczek nie ma.

_________________
Człowiek żyje by być szczęśliwy
Szczęście zaś to tylko chęć życia
Jesteśmy więc po to by chcieć tu być
Bo oprócz trwania nie mamy nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 mar 2010 13:50 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 gru 2003 08:52
Posty: 4767
Lokalizacja: Poznań
Samych min można zrobić kilkanaście, więc spokojnie ;)
A samotne roboty można rozwalić mieczem (nawet pałką jeśli chodzi o te małe), lub prowokować do strzelania w drzwiach. Mnie by się nie chciało ;)

_________________
ObrazekObrazek
"No one reads books these days"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2010 02:46 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 20 mar 2010 17:16
Posty: 3
Wieżyczek nie używałem bo nie zaliczają one wtedy się do statsów, tak samo nie zalicza zabicia jeśli robot sam się rozwali bombami w drzwiach. Ewentualnie można pozwolić aby ten robot raz strzelił sam do siebie a potem dokończyć go pałką. Wszystkie roboty i pająki rozwaliłem pałką a jest ich ponad 50. Sposób jest bardzo prosty i nie wiem czemu jeszcze nie spotkałem się z tym rozwiązaniem. Otóż wiadomo że można rozwalić każdego robota pałką - jest to trudne ale czasami robot się zablokuje i można go wtedy trzaskać a on się nie odwróci. Wiedzą o tym wszyscy ale nikt nie powiedział kiedy się taki robot blokuje. Otóż wystarczy zwabić takiego robota w ciemne miejsce i tam podejść od tyłu i wówczas prawie zawsze da się go klepać pałką a on się nie odwróci. Te małe roboty i pająki po jakimś czasie uciekają ale można je spokojnie dogonić i rozwalić.
Miny zostały użute do zniszczenia wszystkich turrentów i większości kamer.

BTW. A propo że ogólnie słabo to chodzi o czas przejścia czy to że zadawałem obrażenia? Bo tym razem grałem rozwalając (jak już wszyscy strażnicy byli knock out) kamery albo i roboty które wcześniej wyłączałem wodą. No i długo łaziłem żeby wyszukiwać różne poukrywane przedmioty (bo loot zebrałem cały). No i tylko 5 obrażeń w całej kampanii. Zresztą tym razem nie grałem na speed ani na ghost


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2013 11:12 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 20 mar 2010 17:16
Posty: 3
Próbował ktoś rozwalić więcej robotów/kamer na tej mapie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 sie 2013 12:37 
Miastolud

Dołączył(a): 04 lip 2011 23:41
Posty: 54
Lokalizacja: Nawiedzona katedra, Stara Dzielnica ( Zamurze )
Tam jest jeden taki nadajnik, do którego trzeba się dostać przez pomieszczenie w którym jest pełno armatek strzelających bombami, strzałami i szrapnelem. Wejście do windy jest zamknięte na kratę, przełącznik kraty jest przy wyjściu z tunelu obok. Tam ciężko jest rozwalić choćby połowę armat, zwłaszcza że trzeba dużo strzał ognistych. Są tam dwie bomby, te duże w które się strzela strzałą ognistą. Można rozwalić część tych armat, bo bez tego to nie sposób dojść do windy.
Ja jeszcze nie próbowałem rozwalić jak najwięcej robotów, ale udało mi się niezauważalnie zwiedzić praktycznie całe Soulforge i przełączyć wszystkie 8 nadajników. Najtrudniej było się dostać do tego o którym piszę.
Próbowałem czasami prowokować roboty do strzelania zza rogu w tym miejscu ze ściankami na wschód od pomieszczenia z dwoma wielkimi zbiornikami wodnymi. Mam na myśli to miejsce gdzie między takimi jakby "biblioteczkami" chodzą roboty, po bokach na górze są półki a na północy jest krata którą otwiera jeden przełącznik i tam jest winda do nadajnika. Parę razy nawet udawało mi się doprowadzić do zniszczenia tych wszystkich robotów, tak żeby same się bombami porozwalały.
BTW - a czy możliwe jest z tych rzeczy z magazynów robienie w maszynach min ?

_________________
"Skóra i dżinsy, to my - źli metale !"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 sie 2013 14:04 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4494
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Chyba jest. Swoją drogą zupełnie nie opyla się bawić w niszczenie tych wieżyczek. Jest możliwość po prostu przebiegnięcia przez to wszystko, o ile pamiętam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 sie 2013 13:01 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Tak, jak całkowicie przechodziłem T2 za pierwszym razem, to miałem problem z tym miejscem, ale udało się. Na górze są takie przejścia pozwalające szybko przejść od osłony do osłony. Z tego co pamiętam, tylko niektóre trzeba zniszczyć, aby nie stracić hpków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sie 2013 11:38 
Miastolud

Dołączył(a): 04 lip 2011 23:41
Posty: 54
Lokalizacja: Nawiedzona katedra, Stara Dzielnica ( Zamurze )
Właśnie w jednym pokoju przy tych górnych przejściach jest bomba + jedna leży na dole w pobliżu jednej armaty i wystarczy w tą bombę strzelić.
Z początku próbowałem przedostać się tam nie rozwalając żadnej, ale to prawie zawsze albo mnie zabiło, albo doszedłem w opłakanym stanie do windy, ale już szans nie było na powrót w jednym kawałku. Dopiero jak część rozwaliłem to jakoś się udało.
Są na górze przejścia, ale na końcu nie ma żadnej drabiny a to jest tak wysoko że trzeba użyć slow fall potion, żeby się poważnie nie zranić przy upadku.
PS: A w Soulforge można też znaleźć centrum dowodzenia w którym łazi Karras, nie można tam wejść ale jest wielkie okno, a Karras zdaje się nie widzieć, nawet jak podejdzie się maksymalnie do szyby.
PS2: A czy komuś się zdarzyło że Karras dowiedział się o planie i wysadził służących, albo zamknął katedrę, zanim zdążył z niej wyjść ? To pewnie jest możliwe, gdy głowy alarmowe będą cię często wykrywać i Karras będzie miał rozeznanie gdzie się przemieszczasz po katedrze i co zamierzasz.

_________________
"Skóra i dżinsy, to my - źli metale !"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sie 2013 12:08 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3735
Lokalizacja: Lublin
Thrashmetalowiec napisał(a):
Właśnie w jednym pokoju przy tych górnych przejściach jest bomba + jedna leży na dole w pobliżu jednej armaty i wystarczy w tą bombę strzelić.
Z początku próbowałem przedostać się tam nie rozwalając żadnej, ale to prawie zawsze albo mnie zabiło, albo doszedłem w opłakanym stanie do windy, ale już szans nie było na powrót w jednym kawałku. Dopiero jak część rozwaliłem to jakoś się udało.
Są na górze przejścia, ale na końcu nie ma żadnej drabiny a to jest tak wysoko że trzeba użyć slow fall potion, żeby się poważnie nie zranić przy upadku.

Nie wiem o jakim miejscu mówisz, ale to nieważne. Generalnie wszędzie da się wejść i zejść bez uszczerbku na zdrowiu.

Thrashmetalowiec napisał(a):
PS: A w Soulforge można też znaleźć centrum dowodzenia w którym łazi Karras, nie można tam wejść ale jest wielkie okno, a Karras zdaje się nie widzieć, nawet jak podejdzie się maksymalnie do szyby.

Obrazek

Thrashmetalowiec napisał(a):
PS2: A czy komuś się zdarzyło że Karras dowiedział się o planie i wysadził służących, albo zamknął katedrę, zanim zdążył z niej wyjść ? To pewnie jest możliwe, gdy głowy alarmowe będą cię często wykrywać i Karras będzie miał rozeznanie gdzie się przemieszczasz po katedrze i co zamierzasz.

Nie. To jest niemożliwe. Poza tym Karras od samego początku wie o grasującym złodzieju.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 sie 2013 13:03 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Za każdym razem jak kamerki nas zauważą, Karras wygłasza coraz to bardziej chore monologi. Z nich pochodzi kultowe "Praiiiiise to Karras! (przerwa) ...and the Builder..." ;) Jak będziemy wystarczająco długo obserwować go w komorze, aż w końcu staniemy w nim twarzą w twarz (a co tam, że przez kuloodporną szybę!), to też skomentuje naszą obecność. Ten aspekt uważam za genialny :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 03 gru 2016 20:16 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1128
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Wieża sygnalizacyjna obok pomieszczenia z wieżyczkami zła jest ale nie najgorsza, najgorsza wieża sygnalizacyjna dla mnie to ta z kratą trwale blokującą po alarmie, ogólnie tego unikam.

SPIDIvonMARDER napisał(a):
Chyba jest. Swoją drogą zupełnie nie opyla się bawić w niszczenie tych wieżyczek. Jest możliwość po prostu przebiegnięcia przez to wszystko, o ile pamiętam.


To jest możliwe a nawet zalecane, trzymanie blokowania pałki skierowanej do dołu gdy się kuca gwarantuje zaś że żaden pocisk nie wystrzeli.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Teraz jest 26 wrz 2017 19:03


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: