Zaloguj | Zarejestruj








Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 mar 2014 19:06 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
Po długiej walce i pomocy życzliwego użytkownika udało mi się odpalić grę i po latach znów mogę nakraść trochę przyjemności z gry temu mrocznemu światkowi.
Pytanie odnośnie misji ale nie tylko. Chodzi mi o poziom trudności.
Rozumiem podstawowe różnice. Tj jakieś tam kwoty więcej zadań i brak możliwości cięcia mieczem wszystkiego co się rusza. Moje pytania są więc następujące.
1. Czy gra na expert zmienia np lokacje map? Gram obecnie w drugą misję i za chiny nie mogę znaleźć pomieszczenia z kapliczką by te Zombie które mi przeszkadzają po prostu wykończyć. Była tam też woda święcona w buteleczce. Czy coś uległo zmianie czy to patch tak zmienił mapę? A może oślepłem.
2. Czy ktoś ma doświadczenia w przechodzeniu gry na różnych poziomach trudności. Przeszedłem kiedyś Thiefa na normalu teraz chcę troszkę podnieść poziom trudności i tu pytanie czy Expert jest znośny? Tzn podejrzewam że daje więcej frajdy ale czy w niektórych misjach nie jest zbytnim wkurzającym dodatkiem/? Pytam z ciekawości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2014 19:37 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Graj tylko na ekspert. Więcej zadań, więcej nowych obszarów do zwiedzenia.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2014 06:52 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
Czasami wkurza z powodu lootów jeśli nie znasz ich lokacji. Co do kapliczki w drugiej misji, to ta obok windy była jedynie na normalu. Druga jest na najwyższym poziomie kopalni.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2014 11:59 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
A no właśnie. Dobrze wiedzieć że poziom trudności takie rzeczy koryguje. Bo żem latał jak głupi i szukałem tej kapliczki (a byłem pewny że tam była bo ze 2 dni wcześniej na normalu tą mapę przechodziłem u brata).
Tak samo mapa Bonehard. Już myślałem że jakiś błąd bo jej nie było. Aż musiałem to sprawdzić. Teraz będę spokojniejszy zresztą zaczynają się misje których nie pamiętam aż tak dobrze.
A tak nawiasem to nie wiedziałem że da się napuścić Zombie na Młotowców. Wyniku też kompletnie takiej potyczki się bym nie spodziewał :> : :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2014 21:50 
Garrett
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2008 21:32
Posty: 4493
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Thiefy 1-2 nie różnią się między sobą pod względem czujności przeciwników, jeśli zmieniamy poziom trudności. To my mamy mniej życia.

W Thiefie 3 PODOBNO przeciwników jest więcej i są czujniejsi. Nikt w to nie wierzył i kiedyś ktoś to chyba jednak udowodnił... Daweon? Tak, czy siak, różnica nie jest odczuwalna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 mar 2014 23:10 
Arcykapłan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 paź 2009 14:01
Posty: 1409
Lokalizacja: Miasto, Południowa Dzielnica (przy fontannie)
Trochę inaczej reagują, fakt. Możliwe jest nieco inne nastawienie w poszczególnych misjach. W FM-kach mapperzy jakoś to ustawiają, jest też hack BCK (Benny-Cię-Kocha). Czasem używamy go do testów spolszczeń.

_________________
"(...) Garrett had the humbling realisation that he'd smothered more girls than he'd kissed. A good deal more. An embarrassingly good deal." - RedNightmare, "Half-Full"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014 18:03 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
Dobra mam pytanie. Misja 5 informacje na temat Konstantyny rogatej skurwy... :D
Jestem już na samej górze mogę ukraść miecz. Nie wydaje mi się abym coś ominął. Mam 2 papirusy a cel nie został osiągnięty. Może mała podpowiedź?
Spróbuję poszukać ale może się nie udać w tym gąszczu znaleźć jeszcze miejsce w którym nie byłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014 18:17 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08 sty 2009 13:38
Posty: 2329
Lokalizacja: Archiwa Miejskie
Cytuj:
Q: Where is the 'incriminating evidence'?
A: Go east from the big tree in the garden to the last hall on your right. Pass a utility closet on the right and turn into the last nursury on the left. In the back corner of this room in the door to a small area containing the evidence. It is under the table in the middle of the area.


EDIT: Masz jeszcze mapę - nr 17
http://www.thief-thecircle.com/guides/k ... garden.JPG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014 18:36 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
Wielkie dzięki za podpowiedź. Działanie szybsze niż pogotowie :D
Nie wiem ale chyba na początku nie mogłem tych drzwi otworzyć i o nich zapomniałem, czyżbym gdzieś wyżej znalazł klucz?
I jak możecie to prosiłbym jeszcze o poradę odnośnie zakupów przed misją Haunted Catedral. Nie pamiętam czy już tym razem gdy odwiedza się to miejsce łazi tam tyle umarlaków czy to dopiero problem misji powrót do katedry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014 19:07 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
To raczej powrót do katedry. Kupuj wszystko to, co działa na umarlaki, czyli: bomby błyskowe, woda święcona, ogniste strzały i miny.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2014 19:11 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1110
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Bruce napisał(a):
woda święcona


Tylko jedną, jeśli ktoś chce sobie ułatwić misję :rad

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2014 12:57 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
Właśnie przechodziłem sobie misję the Haunted Cathedral i mam pewne wątpliwości./
Z tego co pamiętam to "oczko" gdy dojdzie się do katedry mówi co i jak.
A teraz znalazłem pewne miejsce zwiazane z dwoma strzałami ognistymi i cele zostały mocno zmienione. I tu moje pytanie. Twórcy przewidzieli dwa rozwiązania? Szybsze i żmudniejsze? A może już nie pamiętam a zawsze tak właśnie było? Czy może się "pośpieszyłem" bo twórcy nie wiedzieli że będę taki ciekawski i znajdę te pomieszczenia? No już sam nie wiem. W sumie byłoby ciekawiej zbadać cały teren (tak też zamierzam uczynić)/
Pozdro :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 kwi 2014 13:23 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
Mam pytanie odnośnie misji escape. Czy odnajdę gdzieś dalej łupy z poprzedniej mapy (spotkałem się z taką informacją).
Kasa na kolejną misję by się przydała i nie chcę jej ominąć. Nie musicie koniecznie pisać gdzie jest (chyba że na pierwszym lvl) ale interesuje mnie to by jej całkowicie nie ominąć przechodząc mapę. Za ołtarzem na początku nie ma bo specjalnie wróciłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 kwi 2014 14:10 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
https://www.youtube.com/user/thiefportal/playlists
Odpowiadam z góry na kolejne pytanie. Solucja do TDS zawieszona.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 kwi 2014 16:10 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
Dzięki man ale właśnie dlatego pytam tu bo nie chcę czytać całej solucji czy oglądać całej mapy///
Na ile mogę chcę zachować ten aspekt niewiadomej. Po prostu jest kilka spraw które głupio by było przeoczyć stąd pytania.
A tak żeby dowiedzieć się po prostu czy tego złota nie ominę obejrzę i poznam całą mapę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 kwi 2014 16:31 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
Sakiewka znajduje się wyżej, na parterze posiadłości.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 07 kwi 2014 23:48 
Bełkotliwiec

Dołączył(a): 24 mar 2014 23:56
Posty: 29
No i udało się. Mogę "poszczycić się" że grę Thief Dark Project przeszedłem już 2 razy ;D
Tym razem na Expercie. Gra mimo tylu lat daje niesamowity fan ale i potrafi niemiłosiernie wkurzyć momentami.
Trochę nie udźwignęli moim zdaniem ostatniej misji ale cóż. Komuś może się wyjątkowo podobać/
W każdym bądź razie na tym nie zamierzam poprzestać. Na płytce top secret jest jeszcze kilka misji dodatkowych. Jedną już przeszedłem (wstyd się przyznać ale musiałem znów zerknąć w pewnym momencie co zrobić) i pykam sobie w inną.
Jestem myślę pod jej koniec i znów nie za bardzo mam pomysł co zrobić.
Było to pytanie na forum zadane ale osoba ta nie dostała odpowiedzi.
Chodzi o misję Lord Edmund. Problem to 3 zamek (już na dole po odesłania Edmunda? na tamten świat)
Wydaje mi się że byłem wszędzie. Tzn tak się zawsze człowiekowi wydaje. Pamięta ktoś może co mogłem ominąć?
Pozdrawiam

Dobra problem klucza rozwiązany. Przypomniałem coś sobie i poukładałem pewne fakty w głowie no i poszło.
Tak w ogóle to ciekawie pomyślane te dwie misje które przeszedłem z Fm.
Jak w ogóle autorowi się udało dołożyć głosy to już dla mnie magia. Ale i duży szacunek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 08 kwi 2014 09:25 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Cytuj:
wstyd się przyznać ale musiałem znów zerknąć w pewnym momencie co zrobić
To nie wstyd. Z misjami zapraszam do: viewforum.php?f=4

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2015 15:27 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1110
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Gdy startuje misję "Powrót do Katedry" to winda na samym początku nie działa z jakiegoś powodu (oba klawisze nie działają). Dlaczego tak jest?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2015 17:30 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
Bo trzeba włączyć zasianie.

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 mar 2015 16:43 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1110
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Bruce napisał(a):
zasianie


Według mapy z tej misji ogród jest nieco na południe od "Św. Yora". Tam mam się udać?

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 mar 2015 16:03 
Strażnik Glifów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 maja 2003 16:58
Posty: 3732
Lokalizacja: Lublin
Mój błąd. Zasilanie powinno być :-D

_________________
Tomorrow comes tomorrow goes
But the cloud remains the same
Wonder why he’s feeling down
Tears of a clown
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2015 09:44 
Szaman

Dołączył(a): 22 kwi 2009 09:44
Posty: 1110
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Już działa - użyłem wajchę (jak dla mnie lokalizacja tej wajchy jest najniższym możliwym poziomem katedry).

EDIT: Tam gdzie jest katedrowa odlewnia (na mapie św. Tennor) to można odlać dwie przydatne rzeczy - klucz do pomieszczenia z ciałem brata Renault (najniższy poziom katedry) oraz święty symbol młotka (którego się błogosławi wrzucając do wody).

Do wytworzenia dowolnej ilości obiektów by wytworzyć podest z którejś z 6 form odlewniczych najlepszą jest uchwyt dźwigni (lepiej się sprawuje niż zębatka do układania na siebie tych obiektów bo uchwyt dźwigni wyżej uniesie gracza). Na przykład taki klucz do piwnicy wykonany w odlewni w ogóle nie będzie unosić gracza, więc do tego to rozwiązanie odpada.

_________________
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm

Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 01 paź 2016 15:15 
Bruce Dickinson
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 kwi 2003 11:07
Posty: 4489
Lokalizacja: Radlin
Nie ma chyba tematu odpowiedniego, to tutaj zadam pytania odnośnie tłumaczenia T2. Będzie fest łopata, ale jakoś nie daje mi to spokoju ;)

1. Niedawno postanowiłem sobie odświeżyć cutscenki z T2, więc wszedłem na YT i znalazłem takie z tłumaczeniami. Zwróciłem uwagę na tłumaczenie przepowiedni Caduki z TEGO filmiku, bo tam w oryginale leci coś takiego:

Cytuj:
Suffer me in a red patina
swept along in a molten flow
to a sad eternity.


Co zostało przetłumaczone na:

Cytuj:
Cierpię męki w czerwonej patynie
Unosząc się w stopionym strumieniu
Ku wieczności smutku


Dziwne, zważywszy na to, że "suffer me" znaczy tyle co "allow me". Wiem, że to angielska gra słów, więc tak się zastanawiam czy to jest dobrze przetłumaczone. Filologiem nie jestem, jednak zawsze ten fragment tłumaczyłem sobie jakoś tak:

Cytuj:
Pozwól mi w czerwonej patynie
Spłynąć stopionym strumieniem
Ku wieczności smutku.


Dodam, że filmik na YT pochodzi z tłumaczenia w antologii.

2. Były jakieś inne tłumaczenia T2 zawierające przetłumaczone także cutscenki?

_________________
SZKICE UMYSŁU - reaktywacja
Wherever You Go, There You Are...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 06 paź 2016 21:21 
Złodziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lis 2007 13:15
Posty: 2249
Lokalizacja: Deutschland
Nic mi o tym nie wiadomo. Mamy jedynie spolszczone T2X, TG po polsku z Antologii + drobne korekty + tłumaczenia dialogów, przy których pomogło kilku łacherów.

Z TMA nikt z nas chyba się nie bawił.

_________________
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ] 

Teraz jest 22 cze 2017 19:34


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj: