Smuggler's Request
Moderator: Mixthoor
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 31
- Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
- Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie
Smuggler's Request
Gram na hardzie i mam problem ze znalezieniem sekretnego przejścia do evidence room. Przełącznik znajduję się pewnie gdzieś w sypialni strażników ale nie mogę go znaleźć. Szukałem na starym forum ale ostatecznie rozwiazanie nie padło. :lol: Zatem PiotrzeS i Paweuek-pomocy!!!
Re: Smuggler's Request
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 31
- Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
- Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie
Re: Smuggler's Request
Dzięki Piotrze za pomoc!
Idąc obrabować sejf Asha za bardzo byłem ciekaw co kryje sie za ukrytą ścianą i mojej uwadze umknął ten korytarz z tyłu. W tej misji (i w ogóle w Thiefie) trzeba być ciagle czujnym jak... czujnik
Jeszcze raz dzięki!
Ta misja jest po prostu czaderska.
Idąc obrabować sejf Asha za bardzo byłem ciekaw co kryje sie za ukrytą ścianą i mojej uwadze umknął ten korytarz z tyłu. W tej misji (i w ogóle w Thiefie) trzeba być ciagle czujnym jak... czujnik
Jeszcze raz dzięki!
Ta misja jest po prostu czaderska.
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 31
- Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
- Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie
Re: Smuggler's Request
No dobra Piotrze, tylko się nie śmiej! Jak otworzyć 5 stalowych kurtyn kryjacych przyciski na statku? Znalazłem Nawigations Log :lol: i przycisk w kajucie kapitana ale wciskanie go nic nie zmienia. Co robić???
Re: Smuggler's Request
Wcale się nie śmieje, ten korytarz też umknął mi uwadze a na statku spędziłem kilka dni
O co chodzi, jak dobrze pamiętam, na statku masz te 5 przycisków w skrytkach, przyciśnięcie jednego powoduje otwarcie skrytki i udostępnienie następnego przycisku, ale tu jest najciekawsze musisz to zrobić w krótkim czasie, bo skrytka się zamyka i nie masz przycisku. Najpierw musisz znaleźć skrytki, to już masz, później odgadnąć kolejność otwierania skrytek, zwróć uwagę na dźwięk, po przyciśnięciu przycisku słychać gdzieś na statku otwieranie a za kilkanaście sekund zamykanie. Zapewniam Cię, że to nie jest łatwe, ja kilka razy rezygnowałem, ale jak sam napisałeś misja jest tego warta, u mnie w pierwszej dziesiątce. Gdzie są przyciski: grałem w nią w połowie 2001.
O co chodzi, jak dobrze pamiętam, na statku masz te 5 przycisków w skrytkach, przyciśnięcie jednego powoduje otwarcie skrytki i udostępnienie następnego przycisku, ale tu jest najciekawsze musisz to zrobić w krótkim czasie, bo skrytka się zamyka i nie masz przycisku. Najpierw musisz znaleźć skrytki, to już masz, później odgadnąć kolejność otwierania skrytek, zwróć uwagę na dźwięk, po przyciśnięciu przycisku słychać gdzieś na statku otwieranie a za kilkanaście sekund zamykanie. Zapewniam Cię, że to nie jest łatwe, ja kilka razy rezygnowałem, ale jak sam napisałeś misja jest tego warta, u mnie w pierwszej dziesiątce. Gdzie są przyciski:
► Pokaż Spoiler
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 31
- Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
- Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie
Re: Smuggler's Request
Dopiero wczoraj wróciłem i miałem sposobność nasycić się zawartością tajnego schowka. Choć na mój gust oprócz rogu Quintusa było troszeczkę za mało towaru jak na nagrodę. :lol:
Uff! Podobnie emocjonująca była dla mnie ostatnio misja "The Search of Crom`s Blade" .
Uff! Podobnie emocjonująca była dla mnie ostatnio misja "The Search of Crom`s Blade" .
T2 : A Smugglers Request
Spory kawał czasu temu grałem w tę misję, nie ukończyłem jej jednak. Ostatnio zabrałem się za nią po raz drugi, oczywiście utknąłem. Z tego co sobie przypominam - za pierwszym razem doszedłem o wiele dalej, ale nie pamiętam już szczegółów.
Nie wykonałem jeszcze żadnego objectiva, za to jeden (pierwszy) odznaczył się na czerwono i przybył nowy.Dostałem się do budynku Straży, nie mam żadnego klucza do rozlicznych drzwi, za to dostałem się po gzymsie i przez okienko do pomieszczenia kontrolnego kamer. Wyłączyłem kamery ale nie wiem jak uruchomić mechanizm kraty do Evidence Room (na górze w areszcie). Pomóżcie, chciałbym wreszcie "zaliczyć" tą misyjkę bo mi się podoba.
Nie wykonałem jeszcze żadnego objectiva, za to jeden (pierwszy) odznaczył się na czerwono i przybył nowy.Dostałem się do budynku Straży, nie mam żadnego klucza do rozlicznych drzwi, za to dostałem się po gzymsie i przez okienko do pomieszczenia kontrolnego kamer. Wyłączyłem kamery ale nie wiem jak uruchomić mechanizm kraty do Evidence Room (na górze w areszcie). Pomóżcie, chciałbym wreszcie "zaliczyć" tą misyjkę bo mi się podoba.
Re: Smuggler's Request
► Pokaż Spoiler
Re: Smuggler's Request
Dzięki, rozumiem, że wizyta w tym mieszkanku z balkonem załatwia też sprawę otwarcia zbrojowni ? Narobiłem bałaganu i ormowcy z mieszkanka są zaalarmowani i wściekli, przydałaby się fleszbomba
Re: Smuggler's Request
Nie fleszbomba, tylk strzała mchowa i cierpliwość
Re: Smuggler's Request
Zgadza się Henry, to co piszesz jest jak najbardziej ideowo słuszne , chodzi jednak o to, że włączony jest tam alarm i za cholerę nie chce się zamknąć, ormowcy cały czas chodzili wpienieni jakby mnie cały czas widzieli ... a nie widzieli .Henry pisze:Nie fleszbomba, tylk strzała mchowa i cierpliwość Smile
Poradziłem już sobie z nimi dawno a alarm jak wył tak wyje
Re: Smuggler's Request
Powiedzcie mi, czy tę misję opłaca się ściagnać?? Ciekawy jestem..
Najlepiej zapodajcie kilka screenów.
Najlepiej zapodajcie kilka screenów.
Re: Smuggler's Request
Opłaca się Ed, polecam tą misję. Warto zagrać, naprawdę. Dużo wody, uliczki, budynki, sekrety.
PS. Nie wiem jak się robi zrzuty w thiefie Próbowałem zrobić klasyczną metodą ale nic z tego nie wyszło.
PS. Nie wiem jak się robi zrzuty w thiefie Próbowałem zrobić klasyczną metodą ale nic z tego nie wyszło.
Re: Smuggler's Request
Nie wiem o jakim alarmie mówisz, ja otworzyłem skrytkę po cichu, tylko faktycznie, kiedyś jak grałem, to kojarzę nerwowych strażników, a dziś nawet w korytarzu do biblioteki ich nie było, a chyba powinni być?Monsieur pisze: Zgadza się Henry, to co piszesz jest jak najbardziej ideowo słuszne , chodzi jednak o to, że włączony jest tam alarm i za cholerę nie chce się zamknąć
Re: Smuggler's Request
Jak szedłem po tym gzymsie do wiadomego okienka, wypatrzyły mnie kamery , rozległ się alarm na dziedzińcu i musiałem przemieszczać się pod gradem ognia artyleryjskiego (nie jak thief tylko ostatni patałach) Wyłączyłem kamerki, alarm na dziedzińcu ustał ale okazało się, że wyje jeszcze alarm w tym mieszkanku. Możliwe, że wypatrzyła mnie przez okno baba z tego mieszkanka i przez nią znęcili się właśnie ci strażnicy z korytarza do biblioteczki. Tak, że u mnie oni byli, teraz jak i kilka lat temu kiedy grałem w tą misję. Co do alarmu, to wył on bez przerwy przez cały czas, nawet gdy obaj strażnicy + baba i jeden cywil leżeli ogłuszeni. Był przycisk od alarmu ale nie działał.Henry pisze:w korytarzu do biblioteki ich nie było, a chyba powinni być?
Czy ten kapitan co go musimy porwać to ten oficer straży (facet w hełmie nieogłuszalnym) co rozmawia na ulicy z jakąś babką, czy też jest on gdzieś na statku ?
Re: Smuggler's Request
Po gzymsie przeszedłem bez wywoływania alarmu, a jeśli chodzi o kapitana, masz strzały gazowe.
-
- Skryba
- Posty: 317
- Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
- Lokalizacja: WROCLAW
Re: Smuggler's Request
jak wykonać pierwsze zadanie, a doładniej gdzie ???