Smuggler's Request

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Martin
Bełkotliwiec
Posty: 31
Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie

Smuggler's Request

Post autor: Martin »

Gram na hardzie i mam problem ze znalezieniem sekretnego przejścia do evidence room. Przełącznik znajduję się pewnie gdzieś w sypialni strażników ale nie mogę go znaleźć. Szukałem na starym forum ale ostatecznie rozwiazanie nie padło. :lol: Zatem PiotrzeS i Paweuek-pomocy!!!
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Smuggler's Request

Post autor: PiotrS »

Czytałeś to http://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/1287358/
► Pokaż Spoiler
Pozdrawiam
PiotrS
Martin
Bełkotliwiec
Posty: 31
Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie

Re: Smuggler's Request

Post autor: Martin »

Dzięki Piotrze za pomoc!
Idąc obrabować sejf Asha za bardzo byłem ciekaw co kryje sie za ukrytą ścianą i mojej uwadze umknął ten korytarz z tyłu. W tej misji (i w ogóle w Thiefie) trzeba być ciagle czujnym jak... czujnik :wink:
Jeszcze raz dzięki!
Ta misja jest po prostu czaderska.
Martin
Bełkotliwiec
Posty: 31
Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie

Re: Smuggler's Request

Post autor: Martin »

No dobra Piotrze, tylko się nie śmiej! Jak otworzyć 5 stalowych kurtyn kryjacych przyciski na statku? :oops: Znalazłem Nawigations Log :lol: i przycisk w kajucie kapitana ale wciskanie go nic nie zmienia. Co robić??? :cry:
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Smuggler's Request

Post autor: PiotrS »

Wcale się nie śmieje, ten korytarz też umknął mi uwadze a na statku spędziłem kilka dni
O co chodzi, jak dobrze pamiętam, na statku masz te 5 przycisków w skrytkach, przyciśnięcie jednego powoduje otwarcie skrytki i udostępnienie następnego przycisku, ale tu jest najciekawsze musisz to zrobić w krótkim czasie, bo skrytka się zamyka i nie masz przycisku. Najpierw musisz znaleźć skrytki, to już masz, później odgadnąć kolejność otwierania skrytek, zwróć uwagę na dźwięk, po przyciśnięciu przycisku słychać gdzieś na statku otwieranie a za kilkanaście sekund zamykanie. Zapewniam Cię, że to nie jest łatwe, ja kilka razy rezygnowałem, ale jak sam napisałeś misja jest tego warta, u mnie w pierwszej dziesiątce. Gdzie są przyciski:
► Pokaż Spoiler
grałem w nią w połowie 2001.
Pozdrawiam
PiotrS
Martin
Bełkotliwiec
Posty: 31
Rejestracja: 22 sierpnia 2002, 09:20
Lokalizacja: Tuchola, kujawsko-pomorskie

Re: Smuggler's Request

Post autor: Martin »

Dopiero wczoraj wróciłem i miałem sposobność nasycić się zawartością tajnego schowka. Choć na mój gust oprócz rogu Quintusa było troszeczkę za mało towaru jak na nagrodę. :lol:
Uff! Podobnie emocjonująca była dla mnie ostatnio misja "The Search of Crom`s Blade" .
Monsieur
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 05 stycznia 2006, 18:57

T2 : A Smugglers Request

Post autor: Monsieur »

Spory kawał czasu temu grałem w tę misję, nie ukończyłem jej jednak. Ostatnio zabrałem się za nią po raz drugi, oczywiście utknąłem. Z tego co sobie przypominam - za pierwszym razem doszedłem o wiele dalej, ale nie pamiętam już szczegółów.
Nie wykonałem jeszcze żadnego objectiva, za to jeden (pierwszy) odznaczył się na czerwono i przybył nowy.Dostałem się do budynku Straży, nie mam żadnego klucza do rozlicznych drzwi, za to dostałem się po gzymsie i przez okienko do pomieszczenia kontrolnego kamer. Wyłączyłem kamery ale nie wiem jak uruchomić mechanizm kraty do Evidence Room (na górze w areszcie). Pomóżcie, chciałbym wreszcie "zaliczyć" tą misyjkę bo mi się podoba.
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Smuggler's Request

Post autor: Henry »

► Pokaż Spoiler
Monsieur
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 05 stycznia 2006, 18:57

Re: Smuggler's Request

Post autor: Monsieur »

Dzięki, rozumiem, że wizyta w tym mieszkanku z balkonem załatwia też sprawę otwarcia zbrojowni ? Narobiłem bałaganu i ormowcy z mieszkanka są zaalarmowani i wściekli, przydałaby się fleszbomba :?
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Smuggler's Request

Post autor: Henry »

Nie fleszbomba, tylk strzała mchowa i cierpliwość :)
Monsieur
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 05 stycznia 2006, 18:57

Re: Smuggler's Request

Post autor: Monsieur »

Henry pisze:Nie fleszbomba, tylk strzała mchowa i cierpliwość Smile
Zgadza się Henry, to co piszesz jest jak najbardziej ideowo słuszne ;) , chodzi jednak o to, że włączony jest tam alarm i za cholerę nie chce się zamknąć, ormowcy cały czas chodzili wpienieni jakby mnie cały czas widzieli ... a nie widzieli :roll: .
Poradziłem już sobie z nimi dawno a alarm jak wył tak wyje :?
Awatar użytkownika
Edversion
Arcykapłan
Posty: 1405
Rejestracja: 21 sierpnia 2006, 10:19
Lokalizacja: Zabrze

Re: Smuggler's Request

Post autor: Edversion »

Powiedzcie mi, czy tę misję opłaca się ściagnać?? Ciekawy jestem..

Najlepiej zapodajcie kilka screenów. :)
Monsieur
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 05 stycznia 2006, 18:57

Re: Smuggler's Request

Post autor: Monsieur »

Opłaca się Ed, polecam tą misję. Warto zagrać, naprawdę. Dużo wody, uliczki, budynki, sekrety.

PS. Nie wiem jak się robi zrzuty w thiefie :oops: Próbowałem zrobić klasyczną metodą ale nic z tego nie wyszło.
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Smuggler's Request

Post autor: Henry »

Monsieur pisze: Zgadza się Henry, to co piszesz jest jak najbardziej ideowo słuszne ;) , chodzi jednak o to, że włączony jest tam alarm i za cholerę nie chce się zamknąć
Nie wiem o jakim alarmie mówisz, ja otworzyłem skrytkę po cichu, tylko faktycznie, kiedyś jak grałem, to kojarzę nerwowych strażników, a dziś nawet w korytarzu do biblioteki ich nie było, a chyba powinni być?
Monsieur
Mechanista
Posty: 351
Rejestracja: 05 stycznia 2006, 18:57

Re: Smuggler's Request

Post autor: Monsieur »

Henry pisze:w korytarzu do biblioteki ich nie było, a chyba powinni być?
Jak szedłem po tym gzymsie do wiadomego okienka, wypatrzyły mnie kamery :? , rozległ się alarm na dziedzińcu i musiałem przemieszczać się pod gradem ognia artyleryjskiego (nie jak thief tylko ostatni patałach) :)) Wyłączyłem kamerki, alarm na dziedzińcu ustał ale okazało się, że wyje jeszcze alarm w tym mieszkanku. Możliwe, że wypatrzyła mnie przez okno baba z tego mieszkanka i przez nią znęcili się właśnie ci strażnicy z korytarza do biblioteczki. Tak, że u mnie oni byli, teraz jak i kilka lat temu kiedy grałem w tą misję. Co do alarmu, to wył on bez przerwy przez cały czas, nawet gdy obaj strażnicy + baba i jeden cywil leżeli ogłuszeni. Był przycisk od alarmu ale nie działał.

Czy ten kapitan co go musimy porwać to ten oficer straży (facet w hełmie nieogłuszalnym) co rozmawia na ulicy z jakąś babką, czy też jest on gdzieś na statku ?
Henry
Arcykapłan
Posty: 1420
Rejestracja: 10 października 2003, 22:15
Lokalizacja: Piła

Re: Smuggler's Request

Post autor: Henry »

Po gzymsie przeszedłem bez wywoływania alarmu, a jeśli chodzi o kapitana, masz strzały gazowe.
PROMETEUSZ
Skryba
Posty: 317
Rejestracja: 02 grudnia 2004, 22:40
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Smuggler's Request

Post autor: PROMETEUSZ »

jak wykonać pierwsze zadanie, a doładniej gdzie ???
ODPOWIEDZ