"Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Moderator: Mixthoor
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
"Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Być może na zakończenie konkursu Komaga przygotuję wersję Deluxe tej misji... Co chcielibyście w niej zobaczyć? Co powinienem zmienić? Więcej kosztowności? Dobrze schowany obuch? Jakieś dodatkowe elementy rozgrywki? Gdzie? Jak?
Zmiany mogą dotyczyć wszystkiego poza zwiększeniem obszaru gry i modyfikacją architektury. Te elementy muszą pozostać bez zmian.
Proszę o wszelkie propozycje...
Zmiany mogą dotyczyć wszystkiego poza zwiększeniem obszaru gry i modyfikacją architektury. Te elementy muszą pozostać bez zmian.
Proszę o wszelkie propozycje...
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Będe upierdliwy, przygotuj wersję polskojęzyczną
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Nie będę upierdliwy. Przygotuj polską wersje!
Koment napisz po "naszemu" - nie można się do niego ustosunkować, że tak powiem.
Koment napisz po "naszemu" - nie można się do niego ustosunkować, że tak powiem.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Panowie, jak mi podsuniecie jakieś ciekawe pomysły na OCOD DELUXE, to zrobię polską wersję tej misji...
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
A mój pomysł wygląda tak - zrób śnieg z deszczem! Da sie tak? A jak nie, to dorób skromną mgłę i błyskawice, oświetlające jakieś ciekawe miejsca.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Błyskawica+śnieg=? Brak takiego zjawiska na Ziemi... :smut1:
Śniegu nie da się również połaczyć z deszczem. I również nie ma takiego zjawiska na Ziemi. Śniegu natomiast na samą burzę z deszczem nie zamienię, bo musiałbym zmieniać porę roku w misji (czyli zmieniać WSZYSTKO).
Śniegu nie da się również połaczyć z deszczem. I również nie ma takiego zjawiska na Ziemi. Śniegu natomiast na samą burzę z deszczem nie zamienię, bo musiałbym zmieniać porę roku w misji (czyli zmieniać WSZYSTKO).
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Oj Bukary, co do błyskawic + śnieg to się zgodzę, że takiego czegoś nie ma, ale deszcz ze śniegiem to jest! Świat to nie dromed, pogoda może wygenerować dwie teksturki naraz Ba! każdy płatek śniegu ma inną teksturkę, wielkość, kształt. Serio Ci mówie!. W zimę postaram Ci to udowodnić w prognozie pogody
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Zgadzam się z VK śnieg z deszczem występuje, ostatnio nawet za często. Z najcieplejszego miasta ( średniorocznie ) w Polsce informacje przesyła wasz dyżurny meterolog
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Zwiększyć czułość strażników, zamknąć właz, herszta postawić przodem...
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
- brzeszczot
- Młotodzierżca
- Posty: 817
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Pół żartem - pół serio zapytuje : "Czy można sprawić by Garrett zostawiał za sobą ślady na śniegu, czy można stworzyć kre na wodzie ?" - to pytania właściwie o możliwości Dromeda, hmm...
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Brzeszczot, na jedno Ci mogę odpowiedzieć - da się zrobić krę na wodzie. Wystarczy przecież zrobić zwykły solid brush i nałożyć na niego teskturę lodu, ale takowych chyba nie ma w dromie Ale od czego są umiejętności Bukarego?
- brzeszczot
- Młotodzierżca
- Posty: 817
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Taaa... ale np zeby zrobić przerębel pałką/rozbić kre trzebaby chyba nadać temu elementowi cechy szyby - ot to takie luźne rozważania laika...
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Według mnie, żeby zrobić takie coś, wystarczyło by użyć obiekty sopla lodu i "ucharakteryzować" go jako krę, czyli jakoś rozciągnąć czy cuś, żeby wyglądał jak kra i wtedy mógłbyś walnąć w niego mieczem i rozbić
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Pękająca kra jest w FM..., zapomniałem Bukary nam zaraz napisze
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Sopel jako kra? A nie lepiej by było powiększyć znacznie kawałek szkła?
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Paweuek, ale szkło jest przezroczyste zazwyczaj, a kry są takie grube ze nic przez nie nie widać, więc chyba już lepszy ten sopel lodu
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Na początek ponieważ mnie trochę nie było i nie wiedziałem o tym gratuluję Bukaremu odniesionego sukcesu w konkursie KoMaG. Debiut i odrazu first place to się nie zdarza przypadkiem Wiemy już zatem kto wygra kolejny konkurs ;-) Teraz o wersji Deluxe. Jak dla mnie to nic tam nie trzeba zmieniać ale skoro już chcecie to możnaby dać jakiegoś szczura, jakieś kości w celach, pajęczyny, więcej krwi na ścianach, straszniejsze i dobitniejsze odgłosy duchów tak żeby misja straszyła gracza badziej czułych strażników nie ma co robić bo misja jest za mała można jeszcze dorzucić jakąś pułapkę przy kluczu albo klucz jeszcze bardziej ukryć ;-) W każdym razie pomysłów mam mnóstwo.
GG: 1432377
Sniper
Sniper
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Właśnie zagrałem po raz kolejny i nasunęły mi się dwa pytania : dlaczego można przenikać beczki (to bolączka wielu FM) - niby szczegół ale można by go poprawić (?), i druga rzecz - czy można zrobić tak, że gdy zabieram klucz strażnikowi to biedak nie mógłby się dostać do środka (bo to JA mam jego klucz :D ).
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
2. BREAK FROM CRAGSCLEFT PRISON
Najtrudniej jest przy stróżówkach, gdzie trzeba otworzyć cele. Wypracowałem tu pewien sposób. Wywabiałem gostka na zewnątrz. Gdy był poza stróżówką, że tak pięknie określę, zabierałem mu klucz i baran już nie wchodzi do środka. Przyrząd do sprowadzania wizji sennych w rękę, pyk... i droga wolna. Czy to nie jest wspaniałe?
Już w tej misji, konieczność skakania po wąskich występach może niedoświadczonego "badacza" przyprawić o zawrót głowy a mag przy wejściu do koszar, może solidnie zdenerwować.
--> tokaj
Czy o to chodzi?
Najtrudniej jest przy stróżówkach, gdzie trzeba otworzyć cele. Wypracowałem tu pewien sposób. Wywabiałem gostka na zewnątrz. Gdy był poza stróżówką, że tak pięknie określę, zabierałem mu klucz i baran już nie wchodzi do środka. Przyrząd do sprowadzania wizji sennych w rękę, pyk... i droga wolna. Czy to nie jest wspaniałe?
Już w tej misji, konieczność skakania po wąskich występach może niedoświadczonego "badacza" przyprawić o zawrót głowy a mag przy wejściu do koszar, może solidnie zdenerwować.
--> tokaj
Czy o to chodzi?
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Prawdę mówiąc chodziło mi o misję OCOD - wersja deluxe, o ile Szanowny Gościu jeszcze pracujesz nad ulepszoną wersją.
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
Czy ktoś może mnie poinstruować co zrobić jak się jest już w składzie z materiałami wybuchowymi?
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
uruchom włącznik, jeżeli się nic nie dzieje to znaczy, że nie masz patcha zainstalowanego. Bez niego ten fragment misji nie działa.
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
No dobra uruchomulem ten wylacznik.... jeb.... o po prawo.Po lewo huknalem kamieniem pozostalym po wybuchu.Je.....o po lewo.I nic Co teraz? Tez potrzebny patch?
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
właź w dziurę w ścianie
Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?
faktycznie potrzebny ten patch, jak sie go zainstaluje to nawet kamieniem nie trzeba rzucać :D