"Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

"Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Bukary »

Być może na zakończenie konkursu Komaga przygotuję wersję Deluxe tej misji... Co chcielibyście w niej zobaczyć? Co powinienem zmienić? Więcej kosztowności? Dobrze schowany obuch? Jakieś dodatkowe elementy rozgrywki? Gdzie? Jak?
Zmiany mogą dotyczyć wszystkiego poza zwiększeniem obszaru gry i modyfikacją architektury. Te elementy muszą pozostać bez zmian.

Proszę o wszelkie propozycje... :idea:
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: timon »

Będe upierdliwy, przygotuj wersję polskojęzyczną :P:
Awatar użytkownika
mabrus
Mechanista
Posty: 420
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:48
Lokalizacja: z cienia tawerny

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: mabrus »

Nie będę upierdliwy. Przygotuj polską wersje!
Koment napisz po "naszemu" - nie można się do niego ustosunkować, że tak powiem. :P:
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Bukary »

Panowie, jak mi podsuniecie jakieś ciekawe pomysły na OCOD DELUXE, to zrobię polską wersję tej misji... :P:
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Vk »

A mój pomysł wygląda tak - zrób śnieg z deszczem! :) Da sie tak? A jak nie, to dorób skromną mgłę i błyskawice, oświetlające jakieś ciekawe miejsca.
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Bukary »

Błyskawica+śnieg=? Brak takiego zjawiska na Ziemi... :smut1:
Śniegu nie da się również połaczyć z deszczem. I również nie ma takiego zjawiska na Ziemi. Śniegu natomiast na samą burzę z deszczem nie zamienię, bo musiałbym zmieniać porę roku w misji (czyli zmieniać WSZYSTKO).
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Vk »

Oj Bukary, co do błyskawic + śnieg to się zgodzę, że takiego czegoś nie ma, ale deszcz ze śniegiem to jest! Świat to nie dromed, pogoda może wygenerować dwie teksturki naraz :) Ba! każdy płatek śniegu ma inną teksturkę, wielkość, kształt. Serio Ci mówie!. W zimę postaram Ci to udowodnić w prognozie pogody :P
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: timon »

Zgadzam się z VK śnieg z deszczem występuje, ostatnio nawet za często. Z najcieplejszego miasta ( średniorocznie ) w Polsce informacje przesyła wasz dyżurny meterolog
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: PiotrS »

Zwiększyć czułość strażników, zamknąć właz, herszta postawić przodem... :P:
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: brzeszczot »

Pół żartem - pół serio zapytuje : "Czy można sprawić by Garrett zostawiał za sobą ślady na śniegu, czy można stworzyć kre na wodzie ?" - to pytania właściwie o możliwości Dromeda, hmm...
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Vk »

Brzeszczot, na jedno Ci mogę odpowiedzieć - da się zrobić krę na wodzie. Wystarczy przecież zrobić zwykły solid brush i nałożyć na niego teskturę lodu, ale takowych chyba nie ma w dromie :) Ale od czego są umiejętności Bukarego? :wink:
Awatar użytkownika
brzeszczot
Młotodzierżca
Posty: 817
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
Lokalizacja: Wrocław

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: brzeszczot »

Taaa... ale np zeby zrobić przerębel pałką/rozbić kre trzebaby chyba nadać temu elementowi cechy szyby :roll: - ot to takie luźne rozważania laika...
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Vk »

Według mnie, żeby zrobić takie coś, wystarczyło by użyć obiekty sopla lodu i "ucharakteryzować" go jako krę, czyli jakoś rozciągnąć czy cuś, żeby wyglądał jak kra i wtedy mógłbyś walnąć w niego mieczem i rozbić :P
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: PiotrS »

Pękająca kra jest w FM..., zapomniałem :cry: Bukary nam zaraz napisze :P
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Paweuek
Gniew-Amon
Posty: 1879
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 12:25
Lokalizacja: Cytadela

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Paweuek »

Sopel jako kra? A nie lepiej by było powiększyć znacznie kawałek szkła?
Obrazek
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Vk »

Paweuek, ale szkło jest przezroczyste zazwyczaj, a kry są takie grube ze nic przez nie nie widać, więc chyba już lepszy ten sopel lodu :wink:
Sniper
Akolita
Posty: 150
Rejestracja: 23 sierpnia 2002, 23:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Sniper »

Na początek ponieważ mnie trochę nie było i nie wiedziałem o tym gratuluję Bukaremu odniesionego sukcesu w konkursie KoMaG. Debiut i odrazu first place to się nie zdarza przypadkiem :-) Wiemy już zatem kto wygra kolejny konkurs ;-) Teraz o wersji Deluxe. Jak dla mnie to nic tam nie trzeba zmieniać ale skoro już chcecie to możnaby dać jakiegoś szczura, jakieś kości w celach, pajęczyny, więcej krwi na ścianach, straszniejsze i dobitniejsze odgłosy duchów tak żeby misja straszyła gracza :-) badziej czułych strażników nie ma co robić bo misja jest za mała można jeszcze dorzucić jakąś pułapkę przy kluczu albo klucz jeszcze bardziej ukryć ;-) W każdym razie pomysłów mam mnóstwo.
GG: 1432377

Sniper
tokaj
Skryba
Posty: 311
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 23:24
Lokalizacja: Czaniec

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: tokaj »

Właśnie zagrałem po raz kolejny i nasunęły mi się dwa pytania : dlaczego można przenikać beczki (to bolączka wielu FM) - niby szczegół ale można by go poprawić (?), i druga rzecz - czy można zrobić tak, że gdy zabieram klucz strażnikowi to biedak nie mógłby się dostać do środka (bo to JA mam jego klucz :D ).
Gość

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: Gość »

2. BREAK FROM CRAGSCLEFT PRISON
Najtrudniej jest przy stróżówkach, gdzie trzeba otworzyć cele. Wypracowałem tu pewien sposób. Wywabiałem gostka na zewnątrz. Gdy był poza stróżówką, że tak pięknie określę, zabierałem mu klucz i baran już nie wchodzi do środka. Przyrząd do sprowadzania wizji sennych w rękę, pyk... i droga wolna. Czy to nie jest wspaniałe?
Już w tej misji, konieczność skakania po wąskich występach może niedoświadczonego "badacza" przyprawić o zawrót głowy a mag przy wejściu do koszar, może solidnie zdenerwować.

--> tokaj
Czy o to chodzi?
tokaj
Skryba
Posty: 311
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 23:24
Lokalizacja: Czaniec

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: tokaj »

Prawdę mówiąc chodziło mi o misję OCOD - wersja deluxe, o ile Szanowny Gościu :wink: jeszcze pracujesz nad ulepszoną wersją.
gość

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: gość »

Czy ktoś może mnie poinstruować co zrobić jak się jest już w składzie z materiałami wybuchowymi? :(
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: timon »

uruchom włącznik, jeżeli się nic nie dzieje to znaczy, że nie masz patcha zainstalowanego. Bez niego ten fragment misji nie działa.
obiwan

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: obiwan »

No dobra uruchomulem ten wylacznik.... jeb.... o po prawo.Po lewo huknalem kamieniem pozostalym po wybuchu.Je.....o po lewo.I nic :cry: :( Co teraz? Tez potrzebny patch? :?
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: timon »

właź w dziurę w ścianie
gość

Re: "Old comrades, old debts" - wersja DELUXE?

Post autor: gość »

faktycznie potrzebny ten patch, jak sie go zainstaluje to nawet kamieniem nie trzeba rzucać :D
ODPOWIEDZ