UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: Bukary »

Timon namówił mnie do udostępnienia grywalnego (DL-ready) demka, przy pomocy którego testowałem niektóre efekty mające się znaleźć w "Old Comrades, Old Debts" oraz w "The Cartographer's Note".

Oto wyimek z pliku tekstowego dema:

Kod: Zaznacz cały

U-W-A-G-A ! 
PLIK MOŻE BYĆ ROZPOWSZECHNIANY WYŁĄCZNIE WŚRÓD CZŁONKÓW "THE MASTER TEAM"!

===============================================
16/05/2002
===============================================
Title		 : MISTRZ: Efekty Specjalne
Filename	 : MistrzFX.zip
Author		 : Bukary (Paweł Wrzesień)
Contact info	 : bukary@poczta.onet.pl
Homepage	 : http://www.free.of.pl/m/mistrzfm (strona domowa projektu "THE MASTER")
Date of release	 : 16 maj 2002
Version		 : 1.0 BETA

Description	 : 
To misja-demo, przedstawiająca kilka efektów specjalnych, które znajdą się w "MISTRZU". Finalnej (publicznej) wersji dema (ukaże się tuż po wydaniu "MISTRZA") towarzyszyć będą zapewne poradniki.
Efekty specjalne powstały głownie w oparciu o Traps & Triggers (m.in. Relay, Destroy, QuestVar, RoomPlayer, TimedRelay, Inventer, Reverse, Bounds, VOTrap), Sources & Receptrons (FireStim, HolyWaterStim), SFX (FireFX, GasFX), jak też poprzez modyfikację niektórych właściwości przedmiotów, AIs (np. Tweq, Renderer, Physics, AI Ability Settings, Light, Door), dodanie/odjęcie skryptów (TrigDoorOpen, StdDoor, StdElevator, StopAtWaypoints etc.) lub wykorzystanie konwersacji (TrapConverse) i custom textures (Blk). Pewne efekty wymagały dokonania zmian w hierarchii obiektów (podkategorie w M-PosedCorpse>CorpseObject, Tulz>Grenadz>CamFlashbombs, SFX>FlashFX>RenderFlash, Debris>Flinders>CrateFlinders), a co za tym idzie - zachowania GAMESYS.

	"Tej nocy Garrett zapomniał zabrać ze swojej chaty Złotego Wytrycha. Musi po niego wrócić."
===============================================
* Play Information *

Game			 : Thief: The Metal Age
Level Names		 : MISTRZ: Efekty Specjalne
Mission file		 : miss20.mis
Custom Gamesys file      : intro.gam
Difficulty Settings	 : Nie (Demo)
Equipment store		 : Nie
Map/Automap		 : Tak (pusta)
New graphics		 : Nie
New sounds		 : Tak
New conversations	 : Nie
New models		 : Nie
EAX Support		 : Nie
Multi language support	 : Demo zostało w pełni spolszczone (dlatego sprawdź, co masz w inwentarzu) -:)
Briefing		 : Nie

===============================================
* Construction *

Base		: Idea (lokalizacja: głowa Bukarego)
Map Size	: Bardzo mała
Build Time	: Kilka dni
Build Info	: Demo do rozpowszechniania wśród członków "THE MASTER TEAM"

UWAGA! Demo nie zostało zoptymizowane (optimize), niektóre bryły nie są właściwie połączone etc. 
A oto zrzuty:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ponieważ najprawdopodobniej nie wrócę już do raz podjętych projektów, chętnie udostępnie wam to demo.
Dlatego też proszę cię, Piotrze, o jego umieszczenie np. na edysku (w moim katalogu). I z góry dziękuję.

Chciałbym zachować prawa autorskie do jednej tylko rzeczy, a mianowicie do trupa płynącego z prądem rzeki (drugi zrzut). Bardzo bym prosił o niewykorzystywanie tego w swoich projektach.

Miłej zabawy! :)
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: Vk »

Prawa autorskie to trupa... Prawdziwi Mechanik z Ciebie Bukary... istny Karras...
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: PiotrS »

Edysk nie chciał przyjąć, to przyjął świat, i to z jakim komentarzem :lol: Bukary wróć :!: :!: :!:

http://thief.math.uh.edu/missions/
Plik http://thief.math.uh.edu/missions/MistrzFX.zip

Jest również na http://www.edysk.com.pl [thiefage9/thiefage]
Ostatnio zmieniony 06 grudnia 2002, 17:16 przez PiotrS, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: Vk »

Jak kocha to wróci.... :wink:
Awatar użytkownika
Bukary
Homo Rhetoricus
Posty: 5569
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: Bukary »

Dzięki, Piotrze, za załatwienie sprawy z Jasonem Tibbitsem.
Graliście w to demko? Warto było udostępniać? :?
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: Vk »

Ja grałem w to demko i jestem pod wrażeniem tych efektów :shock: Pierwszy efekt był dla mnie de best, bo myślałem że wysywający się posąg to już jest "efekt' poszedłem dalej a tu łuuup słysze. Zrobiłem reset i obejrzałem do końca :shock: Trup, płonąca chata, wszytkie efekty są eXtra, teraz je weź wykorzystaj tylko w jakiejś nowej FM to będzie jeszcze lepiej :wink:
Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: PiotrS »

A przeczytałeś testament topielca :?: :twisted:
Pozdrawiam
PiotrS
Awatar użytkownika
Vk
Skryba
Posty: 345
Rejestracja: 16 sierpnia 2002, 19:33
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: Vk »

Ja tam Piotrze przy kompie nie siedze za dużo, zresztą uważam tak jak Bukary że net to szit. Człowiekowi by styknął tylko TV przy którym traci i tak dużo czasu. Mnie od kompów w pewnym sensie zaczęły odciągać filmiki pokazujące programistów.. :) Jak zobaczyłem Johna Carmacka od Quake'a to przecież on wygląda jak z obozu koncentracyjnego, a ręce jakieś takie wychudzone i same latały po klawiaturze... Ja tam tak kończyć nie chce, już lepiej się uczyć. A i książki czytać też dobrze jest, co prawda nie czytam filozofii, ale fantasy - trochę Tolkiena i pochodnych, czyli świat Śródziemia czy MiddleEarth jak kto woli. Dla niektórych zapewne jest to śmieszne, ale ja tam się nie wstydzę że po pierwsze czytam książki a po drugie że czytam książki z takiej tematyki. Przynajmniej nie jestem tak jak ludzie którzy czytają to co inni "bo popularne", albo "bo dobrze się sprzedaje". Poza tym nie warto jest non - stop być przy kompie bo traci się w sumie kontakt ze znajomymi. Kiedyś mi ludki do domu wpadli, wpuściłem, patrzą na moją bladą twarz i tylko usłyszałem hasło "wychodzisz" i już mnie nie było przed monitorem... Przyznaję się bez bicia że na początku jak miałem dopiero montowane stałe to siedziałem bardzo długo, ale potem zacząłem normalnieć i teraz nie rozumiem ludzi którzy przed szkołą odpalają kompa o 8:00 czy 7:00 żeby pograć, przecież to chore! Poza tym jaka dziewczyna lubi chłopaka który siedzi przed komputerem i rozmawia z innymi tylko o grach. Jeżeli się to odkryje w miarę wcześnie to można dużo zyskać :wink:
No trochę odbiegłem od tematu. Reasumując Piotrze --> tak widziałem ten testament :wink:
Awatar użytkownika
otello
Skryba
Posty: 304
Rejestracja: 17 września 2002, 03:26
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Re: UWAGA! NOWE (STARE) DEMO: "Mistrz FX"!

Post autor: otello »

Demko ok. :D.
Bukary a co zabiera zycie we wnece z pomnikiem?po prawej stronie z tylu?Z drugiej strony tego nie ma. :?:
Always look on the dark side of darkness.
ODPOWIEDZ