Oto wyimek z pliku tekstowego dema:
Kod: Zaznacz cały
U-W-A-G-A !
PLIK MOŻE BYĆ ROZPOWSZECHNIANY WYŁĄCZNIE WŚRÓD CZŁONKÓW "THE MASTER TEAM"!
===============================================
16/05/2002
===============================================
Title : MISTRZ: Efekty Specjalne
Filename : MistrzFX.zip
Author : Bukary (Paweł Wrzesień)
Contact info : bukary@poczta.onet.pl
Homepage : http://www.free.of.pl/m/mistrzfm (strona domowa projektu "THE MASTER")
Date of release : 16 maj 2002
Version : 1.0 BETA
Description :
To misja-demo, przedstawiająca kilka efektów specjalnych, które znajdą się w "MISTRZU". Finalnej (publicznej) wersji dema (ukaże się tuż po wydaniu "MISTRZA") towarzyszyć będą zapewne poradniki.
Efekty specjalne powstały głownie w oparciu o Traps & Triggers (m.in. Relay, Destroy, QuestVar, RoomPlayer, TimedRelay, Inventer, Reverse, Bounds, VOTrap), Sources & Receptrons (FireStim, HolyWaterStim), SFX (FireFX, GasFX), jak też poprzez modyfikację niektórych właściwości przedmiotów, AIs (np. Tweq, Renderer, Physics, AI Ability Settings, Light, Door), dodanie/odjęcie skryptów (TrigDoorOpen, StdDoor, StdElevator, StopAtWaypoints etc.) lub wykorzystanie konwersacji (TrapConverse) i custom textures (Blk). Pewne efekty wymagały dokonania zmian w hierarchii obiektów (podkategorie w M-PosedCorpse>CorpseObject, Tulz>Grenadz>CamFlashbombs, SFX>FlashFX>RenderFlash, Debris>Flinders>CrateFlinders), a co za tym idzie - zachowania GAMESYS.
"Tej nocy Garrett zapomniał zabrać ze swojej chaty Złotego Wytrycha. Musi po niego wrócić."
===============================================
* Play Information *
Game : Thief: The Metal Age
Level Names : MISTRZ: Efekty Specjalne
Mission file : miss20.mis
Custom Gamesys file : intro.gam
Difficulty Settings : Nie (Demo)
Equipment store : Nie
Map/Automap : Tak (pusta)
New graphics : Nie
New sounds : Tak
New conversations : Nie
New models : Nie
EAX Support : Nie
Multi language support : Demo zostało w pełni spolszczone (dlatego sprawdź, co masz w inwentarzu) -:)
Briefing : Nie
===============================================
* Construction *
Base : Idea (lokalizacja: głowa Bukarego)
Map Size : Bardzo mała
Build Time : Kilka dni
Build Info : Demo do rozpowszechniania wśród członków "THE MASTER TEAM"
UWAGA! Demo nie zostało zoptymizowane (optimize), niektóre bryły nie są właściwie połączone etc.
Ponieważ najprawdopodobniej nie wrócę już do raz podjętych projektów, chętnie udostępnie wam to demo.
Dlatego też proszę cię, Piotrze, o jego umieszczenie np. na edysku (w moim katalogu). I z góry dziękuję.
Chciałbym zachować prawa autorskie do jednej tylko rzeczy, a mianowicie do trupa płynącego z prądem rzeki (drugi zrzut). Bardzo bym prosił o niewykorzystywanie tego w swoich projektach.
Miłej zabawy!