Proponuję wam podobną zabawę. Poniżej prezentuję kilka elementów fabuły "The Cartographer's Note", z których - mam nadzieję - złożymy jakąś ciekawą całość.
Nie chciałem zdradzać zbyt wiele, dlatego są to, delikatnie rzecz ujmując, ogólniki. Ale chciałbym, abyście na ich podstawie rzucili na forum kilka pomysłów (rozwiązań fabularnych, następstwa wydarzeń itp.), które można by ewentualnie wykorzystać.
Wiadomo: co dwie głowy, to nie jedna. Zastanówcie się zatem, co chcielibyście zobaczyć w wymarzonej misji, i napiszcie! Możecie puścić wodze fantazji (nowe postaci, budowle, efekty), ale starajcie się przedstawiać pomysły w miarę wykonalne.
Być może taka wymarzona misja powstanie... :lol:
Pewne elementy fabuły:
- A) Wszystko zaczyna się od listu, który Garrett otrzymuje od nowego kartografa wyspy Ysmouth.
B) Akcja rozgrywa się w wiosce (Ysmouth) na wyspie, w poblizu Miasta, w rafinerii złota (dawny młyn), na morzu i pod morzem.
C) Ważnym miejscem będzie również hotel, gdzie na noc zatrzymuje się Garrett.
D) Garrett przez pewną część misji będzie musiał zabawić się w detektywa (po znalezieniu tytułowej notatki kartografa). Skuszony sporą suma pieniędzy będzie starał się pomóc kartografowi w rozwikłaniu zagadki zniknięcia pewnej dziewczyny (tak przynajmniej mu się wydaje).
E) Jak łatwo się domyślić, ważną rolę będą odgrywały w tej misji mapy.
F) Tej nocy w Ysmouth wybuchnie pożar (niewielki). Dom kartografa będzie płonął.
G) Pojawią się tam ciekawe postaci (także nieumarli). Głównym antagonistą Garretta będzie pewien kapitan (okrętu). Nocą pełni rolę starego kapłana.
H) Istotną rolę odgrywał będzie również stary, zamglony port.
I) Nocą na ulicach wioski nie pojawiają się tylko zwykli mieszkańcy...
Czekam na wszelkie pomysły. Innymi słowy: czekam na natchnienie i inspirację.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.