PiotrS pisze:Patrząc na wyniki nie podoba mi się trzecie miejsce w kategorii "Efekty techniczne" :rad5: już bardziej uznałbym niższe miejsce np. w "Fun"
Nie jest najgorzej, Piotrze.
W sposób
ZDECYDOWANY OCOD zwyciężyła w wykorzystaniu przestrzeni (1 miejsce - 44, a 2 - 19), a zwłaszcza w kształcie architektonicznym misji (1 - 53, 2 - 21). Nieźle (choć już nie tak dobrze) poszło nam w wymyslaniu historii (1 - 35, 2 -20) i w przyjemności grania (1 - 37, 2 - 29).
Wydaje mi się, że zwycięstwo w tej ostatniej kategorii jest w dużej mierze zasługą waszych głosów.
Nie jestem pewien, jak głosowaliście, ale przypuszczam, że przynajmniej 2-3 osoby dały tej misji pierwsze miejsce, gdy idzie o przyjemność grania. Zastanawiam się, co by było, gdyby nie wasze głosy. "Deceptive Perception" pewnie byłaby tuż, tuż za OCOD. Ale raczej by nie wygrała, bo w innych kategoriach OCOD była zdecydowanym faworytem.
A trzecie miejsce w kategorii "Scripting"?
No cóż, wydaje mi się, że gracze w ogóle nie zdają sobie sprawy z tego, jak należało głosować w tej kategorii.
Bezdyskusyjnie powinien tutaj wygrać Komag ("Mind Master") lub powinna wygrać Yametha ("The Fireshadow's Barrow"). Na trzecim miejscu postawiłbym OCOD lub "T2-CTF" telliameda i "Deceptive Perceptions" Willa Taffera. Tymczasem zwyciężył Will, a Yametha jest nawet za mną!
Kochani, w misji Komaga jest 1700 obiektów i około 5 tysięcy linków pomiędzy nimi
Yametha zrobiła przełomowe wprowadzenie do gry!
Jakie z tego mogę wyciągnąć wnioski na przyszłość?
W "The Cartographer's Note" zobaczycie wspaniałą architekturę... I koniec wniosków.
Bo wykorzystanie przestrzeni nie jest ważne w pełnowymiarowej misji.
Historii, jak widać, też nie wymyśliłem zbyt oryginalnej.
A programistyczny aspekt tworzenia poziomów nie jest moją mocną stroną.
Cieszę się również, że udało mi się stworzyć odpowiedni nastrój w misji.
Podobno grając w OCOD czuje się rękę zimy na plecach.
A wszystko to osiągnąłem za pomocą jednego tylko efektu: owej pary wokół latarni...
Niemniej jednak, jak widzicie, potrzebuję pomocy przy tworzeniu fabuły "The Cartographer's Note".
Proszę więc, abyście zajrzeli do odpowiedniego wątku (w dziale "Fanmisje" tego forum) i postarali się coś wymyślić, poskładać skrawki w jakąś ciekawą hisorię, wpaść na pomysł ciekawych sub-questów itd. Wymyślmy coś na miarę "Calendra's Legacy"! Złóżmy sobie misję!
Mamy na to tylko miesiąc...