Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
Marcin.B.Black
Paser
Posty: 188
Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Marcin.B.Black »

Cóż, ktoś albo ma naprawdę duże umiejętności, albo przerost ambicji, bo przenieść Thiefa na Unity to nie lada wyzwanie. Już samo napisanie skyptów działających tak, aby to miało ręce i nogi po kwestie grywalności, klimatu itp.

Sam troszkę dłubię w Unity od roku, ostatnio nawet pisałem własny skrypt Inventory (do rozwinięcia) i sam myślałem o robieniu skradanki, ale to już byłoby spore wyzwanie, szczególnie jak na kursach do Unity zobaczyłem to:
http://unity3d.com/learn/tutorials/projects/stealth .
Niby poziom trudności "beginner", ale ogarnąć to samemu to nie taka prosta sprawa... Cóż, może kogoś z Was to zainspiruje do podjęcia wyzwania? :D
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".

https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Juliusz »

Jeśli jest to projekt prowadzony przez jedną osobę, nawet uzdolnioną, to skończy się gdzieś tam w połowie, jak OPDE. Gry się pisze latami przez zespoły ludzi pracujące za pieniądze 8h na dobę. Wieczorami można sobie tylko modować istniejące gry.

A poza tym, wielkim pytaniem jest sensowność przenoszenia Thiefa na inny silnik. Nowa gra inspirowana Thiefem - owszem. Ale przenoszenie dokładnie tej samej mechaniki - po co? Przecież ona nie jest doskonała, jak na dzisiejsze standardy.

Oczywiście takie próby są zawsze jakimś doświadczeniem, dla tych, którzy się ich podejmują, i zapewne to jest dla nich główną motywacją. Nie twierdzę bynajmniej, że to nie ma sensu. Ale na pewno umiejętność stworzenia zespołu zwiększyłaby szanse na ukończenie projektu.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Kurhhan »

Zasięgnijcie lepiej info czy szykuje się jakiś nowych patch do T2. Kto w ogóle przygotowywał poprzednie ? To jest niby człowiek widmo ?
Forgotten Tomb
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Mixthoor »

Pewien cień... i niech tak zostanie ;)
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Juliusz »

Osobiście wolałbym, żeby to nie był żaden cień czy widmo, tylko aktywny użytkownik, który nawet jeśli nie ma już czasu na ciągnięcie projektu dalej, to by chociaż udostępnił kod i wspomagał innych fachową radą przy kontynuacji prac. Jedyne, co wiadomo o gościu, to to, że wydając patcha, utworzył nowe konto na francuskim forum, jako Le Corbeau. Ponoć niektórzy z TTLG mieli jakieś przypuszczenia, kto to mógł być, ale takie śledztwa niewiele pewnie dadzą.

A jeśli chodzi o jakieś usprawnienia w silniku, to marzy mi się pixel shading - uejdnolicenie oświetlenia dla obiektów i terenu/architektury, lepsze shadery (normal mapy, specular, dwustronne materiały (liście świecące pod światło)) i lepsze lightmapy... No, pomarzyć można... :)
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Kurhhan »

Były podejrzenia, poszlaki że to osoba z LG ?
Forgotten Tomb
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Juliusz »

Nie pamiętam, kogo podejrzewali. Ale napewno jakiś użytkownik TTLG. Ktoś dobrze znający wszelkie bolączki dromedowców.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Kurhhan »

Dlaczegoż się ukrywa ? :wst
Forgotten Tomb
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Juliusz »

A któż to wie. Być może obawia się konsekwencji prawnych albo utrzymuje tajemniczą otoczkę w stylu Garretta...?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Flavia »

Albo nie ma ochoty wysłuchiwać wydumanych marzeń fanów ;)
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Kurhhan »

To mam kolejne pytanie.

Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ? A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Forgotten Tomb
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: bob »

Kurhhan pisze:Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ?
Jak włączyć nieśmiertelność złodzieja (czyli mnie) w życiu codziennym, na wzór misji "A Keeper's Training"?
Kurhhan pisze:A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Nie dokonało się, o ile mi wiadomo.
Awatar użytkownika
Bielow
Bełkotliwiec
Posty: 27
Rejestracja: 26 października 2013, 09:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Bielow »

Ja osobiście grywam głównie w klasyki. Od Thiefa zdarza mi się mieć przerwy - czasami nawet rzędu 6mcy. Jednak po pewnym czasie wracam i podejrzewam, że podobnie jak ja robi wiele osób. Nie każdy natomiast z czytających jest aktywnym komentatorem czy to na TTLg czy na thief.pl

Zanim dołączyłem do zacnego grona forumowiczów przez 1,5 roku śledziłem forum jako gość. Obecnie zaczynam amatorsko dłubać w drom-ed. A wszak to staroć jak się patrzy. Czwarta część złodzieja rozczarowała mnie tak prawie jak ostatni Deus Ex i popchnęła na powrót do klasyki. Wydaje mi się, że nie jestem jedyny ;)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Juliusz »

Bielow pisze:Obecnie zaczynam amatorsko dłubać w drom-ed.
Witamy w gronie dromedowców! :)
Bielow pisze: A wszak to staroć jak się patrzy.
Eee, jaki tam staroć... Po wydaniu patcha New Dark, przeszedł spory lifting, tak że już się prawie nie wykrzacza... :))
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Flavia »

Kurhhan pisze:Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ? A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Ech, jedni wymrą, to przyjdą następni. Fakt, że patrząc na aktywność w dziale o aktualnościach można czasem ręce załamać, ale taka sytuacja trwa od dawna, a jakoś forum nie chce umrzeć. Zawsze jest co najmniej jedna osoba, która coś tam naskrobie. Zresztą w dziale z fanmisjami jest już lepiej, a mam wrażenie, że i tak wiele osób gra, a się nie przyznaje (wystarczy spojrzeć na to, ile osób ściąga spolszczenia ;) ). Są i cisi wielbiciele forum - oni też pewnie interesują się FMkami, a kto wie, może kiedyś dojrzeją do rejestracji...
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: peter_spy »

Juliusz pisze:Nie pamiętam, kogo podejrzewali. Ale napewno jakiś użytkownik TTLG. Ktoś dobrze znający wszelkie bolączki dromedowców.
Myślę, że nie jest to jedna osoba. Np. menu wczytywania fanmisji do T2 jest w zasadzie identyczne z tym w Sneaky Upgrade do T3, co oznacza że między innymi Snobel maczał w tym palce :)
Awatar użytkownika
Juliusz
Złodziej
Posty: 2776
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 11:28
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Juliusz »

Judith pisze:
Juliusz pisze:Nie pamiętam, kogo podejrzewali. Ale napewno jakiś użytkownik TTLG. Ktoś dobrze znający wszelkie bolączki dromedowców.
Myślę, że nie jest to jedna osoba. Np. menu wczytywania fanmisji do T2 jest w zasadzie identyczne z tym w Sneaky Upgrade do T3, co oznacza że między innymi Snobel maczał w tym palce :)
A to bardzo ciekawe - nie wiedziałem o tym, ale faktycznie jest, jak mówisz.
Nikt go nie ciągnął za język? Snobel zdaje się być ciągle aktywny.
Awatar użytkownika
peter_spy
Złodziej
Posty: 2556
Rejestracja: 14 września 2002, 22:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: peter_spy »

Fakt, jakoś nie wpadłem na to, żeby go spytać. Wydaje mi się, że razem z Belegiem i może jeszcze kimś z TTLG siedzą teraz nad wersją "gold" Thiefa 3 plus kolejną wersją Sneaky Upgrade. Niestety nie znam szczegółów, nie dopytywałem się.
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Kurhhan »

Nowy patch do T2 się szykuje.
Forgotten Tomb
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: bob »

Kurhhan pisze:Nowy patch do T2 się szykuje.
Jakie zmiany będą w tym patchu w porównaniu z wersją 1.21?
Awatar użytkownika
Zaratul
Młotodzierżca
Posty: 892
Rejestracja: 13 stycznia 2008, 21:42
Lokalizacja: Poznań

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Zaratul »

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=144235

Nowy NewDark w wersji 1.22 wyszedł.Patch notesy macie w wklejonym topicu.
Z nowych rzeczy najciekawszą rzeczą jak dla mnie jest:

"- added subtitle support"

Moderzy i tłumacze niewątpliwie będą zadowoleni. :)
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
bob
Szaman
Posty: 1161
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 10:44
Kontakt:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: bob »

Zaratul pisze:added subtitle support"

Moderzy i tłumacze niewątpliwie będą zadowoleni. :)
Czyli do czego to będzie służyć?
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Flavia »

Do tworzenia napisów przy dialogach.
Heroes are so annoying.
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Mixthoor »

Ooooo, konkret. Marzą mi się dialogi z napisami w oryginalnym Thiefie.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Kurhhan
Kurszok
Posty: 541
Rejestracja: 20 czerwca 2012, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?

Post autor: Kurhhan »

Rok pod względem FM-ów się rozkręcił. Death's Turbid Veil , Endless Rain a już za rogiem kampania darthsLaira Cataclysmic Revelations Campaign.
Forgotten Tomb
ODPOWIEDZ