Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Moderator: Mixthoor
- Marcin.B.Black
- Paser
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sierpnia 2010, 16:41
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Cóż, ktoś albo ma naprawdę duże umiejętności, albo przerost ambicji, bo przenieść Thiefa na Unity to nie lada wyzwanie. Już samo napisanie skyptów działających tak, aby to miało ręce i nogi po kwestie grywalności, klimatu itp.
Sam troszkę dłubię w Unity od roku, ostatnio nawet pisałem własny skrypt Inventory (do rozwinięcia) i sam myślałem o robieniu skradanki, ale to już byłoby spore wyzwanie, szczególnie jak na kursach do Unity zobaczyłem to:
http://unity3d.com/learn/tutorials/projects/stealth .
Niby poziom trudności "beginner", ale ogarnąć to samemu to nie taka prosta sprawa... Cóż, może kogoś z Was to zainspiruje do podjęcia wyzwania? :D
Sam troszkę dłubię w Unity od roku, ostatnio nawet pisałem własny skrypt Inventory (do rozwinięcia) i sam myślałem o robieniu skradanki, ale to już byłoby spore wyzwanie, szczególnie jak na kursach do Unity zobaczyłem to:
http://unity3d.com/learn/tutorials/projects/stealth .
Niby poziom trudności "beginner", ale ogarnąć to samemu to nie taka prosta sprawa... Cóż, może kogoś z Was to zainspiruje do podjęcia wyzwania? :D
"Some people in the City are just too rich for their own good... lucky they have me to give them a hand".
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
https://www.deviantart.com/marcinbblack
https://www.youtube.com/channel/UCnL6k1 ... XeCGfP7UWA
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Jeśli jest to projekt prowadzony przez jedną osobę, nawet uzdolnioną, to skończy się gdzieś tam w połowie, jak OPDE. Gry się pisze latami przez zespoły ludzi pracujące za pieniądze 8h na dobę. Wieczorami można sobie tylko modować istniejące gry.
A poza tym, wielkim pytaniem jest sensowność przenoszenia Thiefa na inny silnik. Nowa gra inspirowana Thiefem - owszem. Ale przenoszenie dokładnie tej samej mechaniki - po co? Przecież ona nie jest doskonała, jak na dzisiejsze standardy.
Oczywiście takie próby są zawsze jakimś doświadczeniem, dla tych, którzy się ich podejmują, i zapewne to jest dla nich główną motywacją. Nie twierdzę bynajmniej, że to nie ma sensu. Ale na pewno umiejętność stworzenia zespołu zwiększyłaby szanse na ukończenie projektu.
A poza tym, wielkim pytaniem jest sensowność przenoszenia Thiefa na inny silnik. Nowa gra inspirowana Thiefem - owszem. Ale przenoszenie dokładnie tej samej mechaniki - po co? Przecież ona nie jest doskonała, jak na dzisiejsze standardy.
Oczywiście takie próby są zawsze jakimś doświadczeniem, dla tych, którzy się ich podejmują, i zapewne to jest dla nich główną motywacją. Nie twierdzę bynajmniej, że to nie ma sensu. Ale na pewno umiejętność stworzenia zespołu zwiększyłaby szanse na ukończenie projektu.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Zasięgnijcie lepiej info czy szykuje się jakiś nowych patch do T2. Kto w ogóle przygotowywał poprzednie ? To jest niby człowiek widmo ?
Forgotten Tomb
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Pewien cień... i niech tak zostanie
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Osobiście wolałbym, żeby to nie był żaden cień czy widmo, tylko aktywny użytkownik, który nawet jeśli nie ma już czasu na ciągnięcie projektu dalej, to by chociaż udostępnił kod i wspomagał innych fachową radą przy kontynuacji prac. Jedyne, co wiadomo o gościu, to to, że wydając patcha, utworzył nowe konto na francuskim forum, jako Le Corbeau. Ponoć niektórzy z TTLG mieli jakieś przypuszczenia, kto to mógł być, ale takie śledztwa niewiele pewnie dadzą.
A jeśli chodzi o jakieś usprawnienia w silniku, to marzy mi się pixel shading - uejdnolicenie oświetlenia dla obiektów i terenu/architektury, lepsze shadery (normal mapy, specular, dwustronne materiały (liście świecące pod światło)) i lepsze lightmapy... No, pomarzyć można...
A jeśli chodzi o jakieś usprawnienia w silniku, to marzy mi się pixel shading - uejdnolicenie oświetlenia dla obiektów i terenu/architektury, lepsze shadery (normal mapy, specular, dwustronne materiały (liście świecące pod światło)) i lepsze lightmapy... No, pomarzyć można...
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Były podejrzenia, poszlaki że to osoba z LG ?
Forgotten Tomb
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Nie pamiętam, kogo podejrzewali. Ale napewno jakiś użytkownik TTLG. Ktoś dobrze znający wszelkie bolączki dromedowców.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
A któż to wie. Być może obawia się konsekwencji prawnych albo utrzymuje tajemniczą otoczkę w stylu Garretta...?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Albo nie ma ochoty wysłuchiwać wydumanych marzeń fanów
Heroes are so annoying.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
To mam kolejne pytanie.
Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ? A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ? A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Forgotten Tomb
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Jak włączyć nieśmiertelność złodzieja (czyli mnie) w życiu codziennym, na wzór misji "A Keeper's Training"?Kurhhan pisze:Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ?
Nie dokonało się, o ile mi wiadomo.Kurhhan pisze:A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Ja osobiście grywam głównie w klasyki. Od Thiefa zdarza mi się mieć przerwy - czasami nawet rzędu 6mcy. Jednak po pewnym czasie wracam i podejrzewam, że podobnie jak ja robi wiele osób. Nie każdy natomiast z czytających jest aktywnym komentatorem czy to na TTLg czy na thief.pl
Zanim dołączyłem do zacnego grona forumowiczów przez 1,5 roku śledziłem forum jako gość. Obecnie zaczynam amatorsko dłubać w drom-ed. A wszak to staroć jak się patrzy. Czwarta część złodzieja rozczarowała mnie tak prawie jak ostatni Deus Ex i popchnęła na powrót do klasyki. Wydaje mi się, że nie jestem jedyny
Zanim dołączyłem do zacnego grona forumowiczów przez 1,5 roku śledziłem forum jako gość. Obecnie zaczynam amatorsko dłubać w drom-ed. A wszak to staroć jak się patrzy. Czwarta część złodzieja rozczarowała mnie tak prawie jak ostatni Deus Ex i popchnęła na powrót do klasyki. Wydaje mi się, że nie jestem jedyny
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Witamy w gronie dromedowców!Bielow pisze:Obecnie zaczynam amatorsko dłubać w drom-ed.
Eee, jaki tam staroć... Po wydaniu patcha New Dark, przeszedł spory lifting, tak że już się prawie nie wykrzacza...Bielow pisze: A wszak to staroć jak się patrzy.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Ech, jedni wymrą, to przyjdą następni. Fakt, że patrząc na aktywność w dziale o aktualnościach można czasem ręce załamać, ale taka sytuacja trwa od dawna, a jakoś forum nie chce umrzeć. Zawsze jest co najmniej jedna osoba, która coś tam naskrobie. Zresztą w dziale z fanmisjami jest już lepiej, a mam wrażenie, że i tak wiele osób gra, a się nie przyznaje (wystarczy spojrzeć na to, ile osób ściąga spolszczenia ). Są i cisi wielbiciele forum - oni też pewnie interesują się FMkami, a kto wie, może kiedyś dojrzeją do rejestracji...Kurhhan pisze:Czy polscy gracze FM-mów nie zaczną umierać ? A może już się to dokonało i pozostało tylko kilku nielicznych pięknych zombiaczków ?
Heroes are so annoying.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Myślę, że nie jest to jedna osoba. Np. menu wczytywania fanmisji do T2 jest w zasadzie identyczne z tym w Sneaky Upgrade do T3, co oznacza że między innymi Snobel maczał w tym palceJuliusz pisze:Nie pamiętam, kogo podejrzewali. Ale napewno jakiś użytkownik TTLG. Ktoś dobrze znający wszelkie bolączki dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
A to bardzo ciekawe - nie wiedziałem o tym, ale faktycznie jest, jak mówisz.Judith pisze:Myślę, że nie jest to jedna osoba. Np. menu wczytywania fanmisji do T2 jest w zasadzie identyczne z tym w Sneaky Upgrade do T3, co oznacza że między innymi Snobel maczał w tym palceJuliusz pisze:Nie pamiętam, kogo podejrzewali. Ale napewno jakiś użytkownik TTLG. Ktoś dobrze znający wszelkie bolączki dromedowców.
Nikt go nie ciągnął za język? Snobel zdaje się być ciągle aktywny.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Fakt, jakoś nie wpadłem na to, żeby go spytać. Wydaje mi się, że razem z Belegiem i może jeszcze kimś z TTLG siedzą teraz nad wersją "gold" Thiefa 3 plus kolejną wersją Sneaky Upgrade. Niestety nie znam szczegółów, nie dopytywałem się.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Jakie zmiany będą w tym patchu w porównaniu z wersją 1.21?Kurhhan pisze:Nowy patch do T2 się szykuje.
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=144235
Nowy NewDark w wersji 1.22 wyszedł.Patch notesy macie w wklejonym topicu.
Z nowych rzeczy najciekawszą rzeczą jak dla mnie jest:
"- added subtitle support"
Moderzy i tłumacze niewątpliwie będą zadowoleni.
Nowy NewDark w wersji 1.22 wyszedł.Patch notesy macie w wklejonym topicu.
Z nowych rzeczy najciekawszą rzeczą jak dla mnie jest:
"- added subtitle support"
Moderzy i tłumacze niewątpliwie będą zadowoleni.
Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect, immortal machine?
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Czyli do czego to będzie służyć?Zaratul pisze:added subtitle support"
Moderzy i tłumacze niewątpliwie będą zadowoleni.
Bugi Thiefa 2 v1.07 - http://www.it-he.org/theef2.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Opisy przeciwników Garretta - http://www.ttlg.com/dave/forums/history ... mplett.htm
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Do tworzenia napisów przy dialogach.
Heroes are so annoying.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Ooooo, konkret. Marzą mi się dialogi z napisami w oryginalnym Thiefie.
Re: Czy Fanmisje pod T2 z czasem nie zaczną umierać ?
Rok pod względem FM-ów się rozkręcił. Death's Turbid Veil , Endless Rain a już za rogiem kampania darthsLaira Cataclysmic Revelations Campaign.
Forgotten Tomb