C4: THIEF NOIRE
Moderator: Mixthoor
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
C4: THIEF NOIRE
W poszczególnych wątkach przedstawiał będę krótkie recenzje kolejnych misji z czwartego konkursu Komaga. Pomijam misję Timona, albowiem brałem udział (jako beta-tester) w jej tworzeniu, stąd też nie byłbym w tym przypadku obiektywny. Misje będę przedstawiał wedle kolejności: od najlepszej do najgorszej. Obowiązuje skala szkolna (sześć stopni) i kategorie narzucone przez Komaga. To, co mi się nie podoba lub co wypada słabiej w danej kategorii, zaznaczał będę niebieską czcionką. [Być może po powtórnym zagraniu dokonam edycji recenzji, sprawdźcie więc jej treść również za jakiś czas].
1. THIEF NOIRE
A) Wykorzystanie przestrzeni:
W tej misji znajdziemy port (a raczej doki), kanały, biura portowe, podziemne magazyny, stróżówkę. Sporo. Przestrzeń została wykorzystana w sposób bliski doskonałości. Zachowana została równowaga pomiędzy próbą stworzenia ładnych lokacji (co wymaga otwartej i dużej przestrzeni) a chęcią pełnego wykorzystania każdej jednostki DromEda (dzięki czemu uzyskać można wysoką grywalność w ciasnych lokacjach). Może nieco lepiej mogła być rozplanowana powierzchnia schodów. Ale wydają się być dosyć realistycznie ulokowane. Ocena: 5/6.
B) Efekty specjalne:
To przykład misji, której scripting jest "przezroczysty", niezauważalny, a która mimo to zachowuje wysoką grywalność. Niemniej jednak autor nie dokonał jakichś przełomowych odkryć i dlatego ocena nie może być tutaj wysoka. Właściwie jedynym niezwykłym efektem (chociaż znanym nam już z misji Dashijanty) jest w tym przypadku zmiana palety kolorów na czarno-białą. Jest to jednak działanie bardziej "mechaniczne" niż programistyczne. Punkty należą się autorowi głównie za dobre zaprogramowanie patrolów (z pauzami) AIs. Godny uwagi jest również fakt, że - co, niestety, typowe dla wielu misji - AI bez broni nie daje się łatwo znokautować, ale biegnie po pomoc do stróżówki. Ocena: 2/6.
C) Architektura:
Wspaniała! Po prostu. Znakomicie zostały wykorzystane nowe tekstury. Autor wykazał się ponadto dobrym gustem w ich doborze (wspaniałe okna!). Powstały ciekawe budynki i wnętrza, które nie sprawiają wrażenia tworów sztucznych, "komputerowych". Zwróćcie szczególną uwagę na dok, zewnętrzną część budynku portowego i kanały. Bardzo, bardzo ładne. Wszystko jest na swoim miejscu: z rur wydobywa się dym, beczki są ciekawie przytwierdzone do pokładu, znalazło się nawet miejsce na windę do ładowania towarów i znakomicie dobrany "obraz"... Przyjrzyjcie się także rozprowadzeniu całej instalacji elektrycznej oraz rur na terenie doków, a także podłodze w magazynie! Nalezy również docenić świetnie zrobione balustrady i znakomite wejście do kanałów (od strony doków). Niektóre wnętrza mogłyby być nieco bardziej urozmaicone architektonicznie (np. stróżówka). Ale to raczej szukanie dziury w całym. Prostota tych pomieszczeń wynika z ich funkcji: to pomieszczenia portowe, a nie pokoje kupca. Ocena 6/6.
D) Atmosfera:
Cała misja jest bardzo stylowa. I rzeczywiście: noire! Nie chodzi w tym przypadku jedynie o czerń na ekranie komputera. Równie ważny jest styl (właśnie noire!) rozgrywki. Ważną rolę odgrywa tutaj również dźwięk (o czym poniżej). Ocena: 5/6.
E) Dźwięk:
Po pierwsze: przytłaczająca, atmosferyczna "cisza" nocnego portu (doków), przerywana "ostrymi" dźwiękami we wnętrzu budynków. Po drugie: wspaniałe tło muzyczne podczas czytania dokumentów. Charakter tego dźwięku może się wydawać nie na miejscu, ale - gdy idzie o fabuły dotyczące złodziei - mnie odpowiada ten element ironii. Ocena: 5/6.
F) Oryginalność:
Misja, jak już pisałem, nie zaskakuje nas jakimiś fajerwerkami. To raczej porządna robota osoby, która potrafi zespolić ograne watki w oryginalną całość. No bo przecież wszystko już było: konflikt w gildii złodziei, doki, kanały, próba zdobycia przepisu, czarno-biała kolorystyka. Wszystko to jednak doskonale ze sobą współgra i - jak dla mnie - jest dosyć oryginalne. Ocena: 4/6.
G) Poczucie humoru:
Nie podoba mi się ta kategoria. To nie humoru czy dowcipów poszukuję w Thiefie. Rzadko komu (na myśl przychodzi zwłaszcza Hit Deity) udaje się wpleść do Thiefa humor w sposób, który by mi nie przeszkadzał. Dlatego też będę w tej kategorii zazwyczaj dawał ocenę: 0/0.
I) Fabuła:
Bardzo mi się podoba. Zawsze lubiłem tego rodzaju historie. (Zresztą konflikt w świecie kryminalistów jest również osnową fabuły "Old Comrades, Old Debts"). No i ten przemycany rum! Ocena: 5/6.
J) Zagadki:
Hmmm... I tutaj mam problem. Nie ma w tej misji "zagadek". Uchylam się od oceny: 0/0.
K) Grywalność:
Bardzo, bardzo duża. Nawet pomimo tego, że jest tutaj niewiele postaci. Ich brak jest równoważony przez rozstawienie punktów patrolowych oraz piękny wygląd poszczególnych lokacji. Granie w tę misję to sama przyjemność. I wcale nie czuje się, że to "tylko" misja konkursowa. Interesująco został także rozwiązany problem otwierania skrytek za pomocą wytrychów: można się zniechęcić po kilku nieudanych próbach, ale okazuje się jednak, że w niektórych skrytkach coś jest. Brawo! Grywalności sprzyja również coś, na co jestem szczególnie wyczulony: możliwość dotarcia do tego samego miejsca na różne sposoby. Zauważcie: do dyspozycji mamy kanał (którym możemy się dostać do magazynu lub którym możemy się wydostać z magazynu do doków) i windę towarową, również do stróżówki możemy podejść na dwa sposoby (od strony doków i od strony włazu) itd. Ocena: 6/6.
L) Ocena ogólna:
Misja prawie doskonała. Wydaje mi się jednak, że jeszcze lepiej wyglądałaby w kolorze. Stąd moja ocena: 5/6.
Hiper-Subiektywny Komentarz:
Cholernie podoba mi się nazwa "The Blue Parrot Inn"!
1. THIEF NOIRE
A) Wykorzystanie przestrzeni:
W tej misji znajdziemy port (a raczej doki), kanały, biura portowe, podziemne magazyny, stróżówkę. Sporo. Przestrzeń została wykorzystana w sposób bliski doskonałości. Zachowana została równowaga pomiędzy próbą stworzenia ładnych lokacji (co wymaga otwartej i dużej przestrzeni) a chęcią pełnego wykorzystania każdej jednostki DromEda (dzięki czemu uzyskać można wysoką grywalność w ciasnych lokacjach). Może nieco lepiej mogła być rozplanowana powierzchnia schodów. Ale wydają się być dosyć realistycznie ulokowane. Ocena: 5/6.
B) Efekty specjalne:
To przykład misji, której scripting jest "przezroczysty", niezauważalny, a która mimo to zachowuje wysoką grywalność. Niemniej jednak autor nie dokonał jakichś przełomowych odkryć i dlatego ocena nie może być tutaj wysoka. Właściwie jedynym niezwykłym efektem (chociaż znanym nam już z misji Dashijanty) jest w tym przypadku zmiana palety kolorów na czarno-białą. Jest to jednak działanie bardziej "mechaniczne" niż programistyczne. Punkty należą się autorowi głównie za dobre zaprogramowanie patrolów (z pauzami) AIs. Godny uwagi jest również fakt, że - co, niestety, typowe dla wielu misji - AI bez broni nie daje się łatwo znokautować, ale biegnie po pomoc do stróżówki. Ocena: 2/6.
C) Architektura:
Wspaniała! Po prostu. Znakomicie zostały wykorzystane nowe tekstury. Autor wykazał się ponadto dobrym gustem w ich doborze (wspaniałe okna!). Powstały ciekawe budynki i wnętrza, które nie sprawiają wrażenia tworów sztucznych, "komputerowych". Zwróćcie szczególną uwagę na dok, zewnętrzną część budynku portowego i kanały. Bardzo, bardzo ładne. Wszystko jest na swoim miejscu: z rur wydobywa się dym, beczki są ciekawie przytwierdzone do pokładu, znalazło się nawet miejsce na windę do ładowania towarów i znakomicie dobrany "obraz"... Przyjrzyjcie się także rozprowadzeniu całej instalacji elektrycznej oraz rur na terenie doków, a także podłodze w magazynie! Nalezy również docenić świetnie zrobione balustrady i znakomite wejście do kanałów (od strony doków). Niektóre wnętrza mogłyby być nieco bardziej urozmaicone architektonicznie (np. stróżówka). Ale to raczej szukanie dziury w całym. Prostota tych pomieszczeń wynika z ich funkcji: to pomieszczenia portowe, a nie pokoje kupca. Ocena 6/6.
D) Atmosfera:
Cała misja jest bardzo stylowa. I rzeczywiście: noire! Nie chodzi w tym przypadku jedynie o czerń na ekranie komputera. Równie ważny jest styl (właśnie noire!) rozgrywki. Ważną rolę odgrywa tutaj również dźwięk (o czym poniżej). Ocena: 5/6.
E) Dźwięk:
Po pierwsze: przytłaczająca, atmosferyczna "cisza" nocnego portu (doków), przerywana "ostrymi" dźwiękami we wnętrzu budynków. Po drugie: wspaniałe tło muzyczne podczas czytania dokumentów. Charakter tego dźwięku może się wydawać nie na miejscu, ale - gdy idzie o fabuły dotyczące złodziei - mnie odpowiada ten element ironii. Ocena: 5/6.
F) Oryginalność:
Misja, jak już pisałem, nie zaskakuje nas jakimiś fajerwerkami. To raczej porządna robota osoby, która potrafi zespolić ograne watki w oryginalną całość. No bo przecież wszystko już było: konflikt w gildii złodziei, doki, kanały, próba zdobycia przepisu, czarno-biała kolorystyka. Wszystko to jednak doskonale ze sobą współgra i - jak dla mnie - jest dosyć oryginalne. Ocena: 4/6.
G) Poczucie humoru:
Nie podoba mi się ta kategoria. To nie humoru czy dowcipów poszukuję w Thiefie. Rzadko komu (na myśl przychodzi zwłaszcza Hit Deity) udaje się wpleść do Thiefa humor w sposób, który by mi nie przeszkadzał. Dlatego też będę w tej kategorii zazwyczaj dawał ocenę: 0/0.
I) Fabuła:
Bardzo mi się podoba. Zawsze lubiłem tego rodzaju historie. (Zresztą konflikt w świecie kryminalistów jest również osnową fabuły "Old Comrades, Old Debts"). No i ten przemycany rum! Ocena: 5/6.
J) Zagadki:
Hmmm... I tutaj mam problem. Nie ma w tej misji "zagadek". Uchylam się od oceny: 0/0.
K) Grywalność:
Bardzo, bardzo duża. Nawet pomimo tego, że jest tutaj niewiele postaci. Ich brak jest równoważony przez rozstawienie punktów patrolowych oraz piękny wygląd poszczególnych lokacji. Granie w tę misję to sama przyjemność. I wcale nie czuje się, że to "tylko" misja konkursowa. Interesująco został także rozwiązany problem otwierania skrytek za pomocą wytrychów: można się zniechęcić po kilku nieudanych próbach, ale okazuje się jednak, że w niektórych skrytkach coś jest. Brawo! Grywalności sprzyja również coś, na co jestem szczególnie wyczulony: możliwość dotarcia do tego samego miejsca na różne sposoby. Zauważcie: do dyspozycji mamy kanał (którym możemy się dostać do magazynu lub którym możemy się wydostać z magazynu do doków) i windę towarową, również do stróżówki możemy podejść na dwa sposoby (od strony doków i od strony włazu) itd. Ocena: 6/6.
L) Ocena ogólna:
Misja prawie doskonała. Wydaje mi się jednak, że jeszcze lepiej wyglądałaby w kolorze. Stąd moja ocena: 5/6.
Hiper-Subiektywny Komentarz:
Cholernie podoba mi się nazwa "The Blue Parrot Inn"!
Ostatnio zmieniony 30 stycznia 2003, 00:26 przez Bukary, łącznie zmieniany 2 razy.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
-
- Bełkotliwiec
- Posty: 35
- Rejestracja: 06 września 2002, 14:00
- Lokalizacja: PL, W-Wa (lewy brzeg)
- Kontakt:
Re: C4: THIEF NOIRE
O, bardzo fajnie. Ja postaram się zamieszczać codziennie mini-recenzję w punktach (biorę pod uwagę kolejność alfabetyczną misji). Może ktoś jeszcze się przyłączy
Mamy już dwa style recenzji: Bukarego wg. kategori z punktacją, i mój polegający na wyliczeniu dobrych, średnich i kiepskich aspektów misji.
Mamy już dwa style recenzji: Bukarego wg. kategori z punktacją, i mój polegający na wyliczeniu dobrych, średnich i kiepskich aspektów misji.
. .. ...transmission complete... .. .
Re: C4: THIEF NOIRE
Ja może tylko oceny
1. THIEF NOIRE
A) Wykorzystanie przestrzeni:
Hmmm... a u mnie obaj, Laszlo i Mortimer wpadli do wody i utopili się, biedacy. Autor nie przewidział takiej sytuacji.
Ocena: 5/6
B) Efekty specjalne:
Jeżeli tutaj mówimy o kolorach to dla mnie jest to wielkie nieporozumienie, uznaje prawo autora do własnej koncepcji, ale mnie to się nie podoba, misja wygląda gorzej niż T1 pod GeForce
Ocena: 2/6
C) Architektura:
Powiedzmy bardzo bobrze.
Ocena: 5/6
D) Atmosfera:
Ocena: 5/6
E) Dźwięk:
Dźwięk wybrany przez autora jako tło tekstów uważam za żart autora, w przeciwnym razie uznałbym to za kpinę. Choć sam pomysł bardzo dobry.
Ocena: 3/6
F) Oryginalność:
Dla mnie brak oryginalności. Chyba, że klucz otwierający 3 rodzaje zamków czy brak tekstów uznamy za oryginalność.
Ocena: 3/6
G) Poczucie humoru:
Ocena: 0/0.
I) Fabuła:
Ten przemycany rum ... bo inaczej dałbym 2
Ocena: 4/6
J) Zagadki:
Ocena: 0/0
K) Grywalność:
Ocena: 5/6
L) Ocena ogólna: 4/6
1. THIEF NOIRE
A) Wykorzystanie przestrzeni:
Hmmm... a u mnie obaj, Laszlo i Mortimer wpadli do wody i utopili się, biedacy. Autor nie przewidział takiej sytuacji.
Ocena: 5/6
B) Efekty specjalne:
Jeżeli tutaj mówimy o kolorach to dla mnie jest to wielkie nieporozumienie, uznaje prawo autora do własnej koncepcji, ale mnie to się nie podoba, misja wygląda gorzej niż T1 pod GeForce
Ocena: 2/6
C) Architektura:
Powiedzmy bardzo bobrze.
Ocena: 5/6
D) Atmosfera:
Ocena: 5/6
E) Dźwięk:
Dźwięk wybrany przez autora jako tło tekstów uważam za żart autora, w przeciwnym razie uznałbym to za kpinę. Choć sam pomysł bardzo dobry.
Ocena: 3/6
F) Oryginalność:
Dla mnie brak oryginalności. Chyba, że klucz otwierający 3 rodzaje zamków czy brak tekstów uznamy za oryginalność.
Ocena: 3/6
G) Poczucie humoru:
Ocena: 0/0.
I) Fabuła:
Ten przemycany rum ... bo inaczej dałbym 2
Ocena: 4/6
J) Zagadki:
Ocena: 0/0
K) Grywalność:
Ocena: 5/6
L) Ocena ogólna: 4/6
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: C4: THIEF NOIRE
Boshe a wiecie jak to wyglada szare + moj GeForce? Ja tą misje od razu odlozyylem! Widac tylko jakies plamki na monitorze i wszystko szare! Wyglada to tak obrzydliwie fuuuuu
Nawet gdyby to było CL to i tak ocena jest taka sama:
Ocena 1/6
Nie zaglosuje na tą misje negatywnie, ale troche mnie wkurzyl jej wyglad, moze jutro do niej wroce, ale jakbyscie screeny zobaczyli z mojej karty to jest powazna traaaaaaaagedia.
Nawet gdyby to było CL to i tak ocena jest taka sama:
Ocena 1/6
Nie zaglosuje na tą misje negatywnie, ale troche mnie wkurzyl jej wyglad, moze jutro do niej wroce, ale jakbyscie screeny zobaczyli z mojej karty to jest powazna traaaaaaaagedia.
.netsports.pl
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: C4: THIEF NOIRE
Ten dźwięk jest świetny! Traktuję to jako "przymrużenie oka" na moment. (Humor a la Hit Deity).PiotrS pisze:Dźwięk wybrany przez autora jako tło tekstów uważam za żart autora, w przeciwnym razie uznałbym to za kpinę. Choć sam pomysł bardzo dobry.
6 tekstów to mało w takiej małej misji?Chyba, że klucz otwierający 3 rodzaje zamków czy brak tekstów uznamy za oryginalność.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: C4: THIEF NOIRE
Tak, zgoda przy założeniu, że jest to jednorazowe ale za każdym razem jak otwieram tekst - nie do przyjęcia.Bukary pisze:Ten dźwięk jest świetny! Traktuję to jako "przymrużenie oka" na moment. (Humor a la Hit Deity).
Rum recipe i Shiping list - tam nie ma nic.Bukary pisze: 6 tekstów to mało w takiej małej misji?
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: C4: THIEF NOIRE
Sorry. Jest 5 dokumentów do czytania...PiotrS pisze:Rum recipe i Shiping list - tam nie ma nic.Bukary pisze: 6 tekstów to mało w takiej małej misji?
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
- brzeszczot
- Młotodzierżca
- Posty: 817
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 11:09
- Lokalizacja: Wrocław
Re: C4: THIEF NOIRE
Musze powiedziec ze ta podlozona klimatyczna muzyczka pod T:Noir jest swietna- zreszta sama misje uznalbym za wyrozniajaca sie wsrod calej puli.......
A co powiecie na temat podkladow muzycznych do misji "The Burrick's Head Inn" -dla mnie zajebioza (za przeproszeniem ), ach ten "Dies Irae"....
naprawde bardzo mi sie podoba -zreszta wogole ta misje jest bardzo ciekawa...."
A co powiecie na temat podkladow muzycznych do misji "The Burrick's Head Inn" -dla mnie zajebioza (za przeproszeniem ), ach ten "Dies Irae"....
naprawde bardzo mi sie podoba -zreszta wogole ta misje jest bardzo ciekawa...."
Re: C4: THIEF NOIRE
Nie Vka, nie możesz tak oceniać autor ma prawo do swojej koncepcji, ale co do wyglądu masz racje, szkoda, bo ta misja mogła wygrać.Vk pisze:Nawet gdyby to było CL to i tak ocena jest taka sama:
Ocena 1/6
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: C4: THIEF NOIRE
Deadman i Yametha z forum TTLG uważają, że autorem "Thief Noire" jest Purah. I szczerze mówiąc, wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak było. Powtarzam: to mój zdecydowany faworyt!
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: C4: THIEF NOIRE
????? proszę o podpowiedź.PiotrS pisze:Zagadka.
Polski akcent w tej misji.
Wspaniale wykorzystana przestrzeń !!!
Czarno-białe wykonanie trochę mnie denerwuje, tracę wiele elementów z oczu.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: C4: THIEF NOIRE
Film...timon pisze:????? proszę o podpowiedź.PiotrS pisze:Zagadka.
Polski akcent w tej misji.
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: C4: THIEF NOIRE
Ok, zrozumiałem, znalazłem :D
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: C4: THIEF NOIRE
A ja nie czaje.
Byc moze to odniesienie bialo-czarne, brzmi podobnie jak bialo-czerwone. :D
Byc moze to odniesienie bialo-czarne, brzmi podobnie jak bialo-czerwone. :D
Re: C4: THIEF NOIRE
Nie, takich skojarzeń to nie mam
Plakat na ścianie, co powiesz o nim
Plakat na ścianie, co powiesz o nim
Pozdrawiam
PiotrS
PiotrS
Re: C4: THIEF NOIRE
Hmm... nie chce wyjsc na ciemniaka... mowicie o plakacie "China Town"?
Re: C4: THIEF NOIRE
:D
po pierwsz primo : Chinatown
po drugie primo : sprawdz reżysera
ach ta młodzież
po pierwsz primo : Chinatown
po drugie primo : sprawdz reżysera
ach ta młodzież
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: C4: THIEF NOIRE
hm, no tak, no tak... Co by tu powiedziec... eee, chyba nic.
*jericho chowa sie ze wstydu pod stol* :D
*jericho chowa sie ze wstydu pod stol* :D
Re: C4: THIEF NOIRE
wyłaż waćpan
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
Re: C4: THIEF NOIRE
Purah chybaby takiego prostego błędu z objektywami nie popełnił jaki zdażyl sie autorowi tej misji. Takie błędy sa zarezerwowane dla nas maluczkich.Bukary pisze:Deadman i Yametha z forum TTLG uważają, że autorem "Thief Noire" jest Purah.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 18:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: C4: THIEF NOIRE
Hmm... Kurcze, o jaki błąd chodzi? Mnie wszystkie objectivy działały w porządku. Zresztą - niezaleznie od tego, kim jest autor tej misji, na pewno nie jest "maluczkim"...timon pisze:Purah chybaby takiego prostego błędu z objektywami nie popełnił jaki zdażyl sie autorowi tej misji. Takie błędy sa zarezerwowane dla nas maluczkich.Bukary pisze:Deadman i Yametha z forum TTLG uważają, że autorem "Thief Noire" jest Purah.
Chylę przed nim czoła!
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: C4: THIEF NOIRE
nie napisalem, że autor misji jest "maluczki", czytaj dokladnie :D
bląd - po odrzuceniu listu z data spotkania zadanie znowu jest niewykonane
bląd - po odrzuceniu listu z data spotkania zadanie znowu jest niewykonane
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Obcy kulturowo prezesowi