Konkurs Komaga cz. 4 - FM "The Bar"

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Xyś
Bełkotliwiec
Posty: 35
Rejestracja: 06 września 2002, 14:00
Lokalizacja: PL, W-Wa (lewy brzeg)
Kontakt:

Konkurs Komaga cz. 4 - FM "The Bar"

Post autor: Xyś »

Dziś kolej na następną FM z czwartego konkursu Komaga - The Bar. Wiem, wiem, miało być alfabetycznie, ale będzie wg. kolejności na http://www.keepofmetalandgold.com/.
(Jeśli nie skończyłeś jeszcze tej misji to i tak radzę nie czytać :!: )

Tytuł FM: The Bar

!!! ZANIM ZAGRASZ !!!

:!: Jak informuje autor w pliku TXT wymagana jest wcześniejsza instalacja pakietu "Dromed Deluxe". Jest to rozszerzenie dla Dromeda z Thiefa 2 które umożliwia zastosowanie wszystkich obiektów i postaci z Thiefa 1, oraz dodaje wiele nowych wykreowanych przez społeczność fanów.
:arrow: Strona domowa DromedDeluxe: http://www.sylvantec.net/DEDx/
:arrow: Ściągnij DromedDeluxe: http://thief.math.uh.edu/tools/dedx01.zip (100 MB)

+++ PLUSY +++

POMYSŁY, ORAZ TO CO NAPRAWDĘ MI SIĘ PODOBA:
+ niektóre pomieszczenia mają dobry klimat (poprzez swój wystrój, a nawet muzykę) - mam tu na myśli barek, kasyno
+ pomysł na walki zwierząt - mówię o samym pomyśle bo z wykonaniem troszeczkę gorzej
+ misja zawiera w sobie nowe modele postaci, przedmiotów; naprawdę jest ich SPORO - tworzenie misji z wykorzystaniem Dromed Deluxe wymaga od autora pewnych umiejętności

TO SIĘ JUŻ ZDARZAŁO, RZECZY KTÓRYCH MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ PO DOBREJ MISJI:
+ architektura nie jest zła, nie tryska też wspaniałościami - misja toczy się w standardowym budynku
+ wchodząc do budynku czułem się jak rasowy wandal - trzeba było zbić szybę i zabrać klucz...
+ niespodzianką jest motyw muzyczny dodany do filmiku "Mission Complete"

--- MINUSY ---

Z PRZYMKNIĘTYM OKIEM:
- niektóre pomieszczenia, np. te z łóżkami wyglądają mi na robione w pośpiechu - cztery ściany, łóżko w kącie, pusta skrzynia
- aby przyjrzeć się walce małpoludów musimy się ukrywać... widocznie nie lubią one nas bardziej niż siebie nawzajem :wink:
- również klatka w której toczy się walka jest OK, jednak pomieszczenie z którego ją oglądamy jest zbyt monotonne...

TO NIE POWINNO MIEĆ MIEJSCA:
- nie zauważyłem żadnych patroli strażników - po prostu stoją i czekają na cios pałką w łeb :twisted:

??? NADAL MNIE ZASTANAWIA ???
:?: Do czego służy ten pokój z czerwonym światłem

POMYŚLANE PODCZAS GRY

:idea: Po co mi aż 11 flashbomb? Chyba dlatego że nie mam miecza. Powrót do scematu: flashbomb+blackjack...
:idea: Ależ ten barman w okularach groźnie wygląda... i jeszcze chce ze mną walczyć :shock:
:idea: Fajne te roślinki na zewnątrz... Szkoda że z okien widać tylko gwiazdki :o
:idea: Na początku kiedy zobaczyłem cel misji (berło Bafforda) przypomniały mi się stare, dobre czasy - ech to demo Thiefa 1 :( - sentymencik :wink:
. .. ...transmission complete... .. .
ODPOWIEDZ