Strona 3 z 5

Re: Selektory FM

: 18 grudnia 2013, 21:40
autor: Dziarsky
Pozwoliłem sobie na łamach portalu thief zmontować własny tutorial do FMSela na przykładzie T2 :). Może się komuś przyda, kto wie 8-) .

Re: Selektory FM

: 18 grudnia 2013, 22:50
autor: Mixthoor
Dzięki! Dodałem link do instrukcji i opisu w pierwszym poście.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 20 maja 2014, 23:46
autor: SPIDIvonMARDER
W 10 linii usuwamy apostrof, aktywując tym samym uruchamianie selektora przy włączaniu gry.
W mojej kopii nie ma apostrofu :/ Co teraz? Gra nie widzi różnicy z tym plikiem lub bez.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 21 maja 2014, 00:33
autor: Dziarsky
Hm...
A czy masz wrzucone paczki Mixthoora?

Brak akcji na usunięcie średników jest spowodowane pewnie tym, że FMSela nie ma w twojej kopii gry.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 21 maja 2014, 19:43
autor: Mixthoor

Kod: Zaznacz cały

; always start the FM Selector (if one is present)
;fm
cały plik wygląda tak:

Kod: Zaznacz cały

; ----------
; FM options
; ----------

; FM selection can also be done with command-line options (which override mod.ini)
;   -fm        : to start the FM Selector
;   -fm=name   : to start game with 'name' as active FM

; always start the FM Selector (if one is present)
;fm

; start game with FM (the name is the FM's directory name, located in the FM path)
;fm TheDarkMansion

; to specify a path other than the default "FMs" (the specified path must exist or
; it won't be accepted and the game falls back to the default path)
;fm_path .\FMs

; a single relative path name to override the FM movie directory
; default is "Movies" for Thief and "cutscenes" for Shock
;fm_movie_dir Movies

; define the library name of an alternative FM Selector, the default is "fmsel.dll"
;fm_selector fmsel.dll

; an FM Selector is separate library (DLL) containing a utility, usually a UI based
; application that lists the available FMs and lets the user pick which one to run.
; A selector could range from a simple list box with the FM names or a full blown
; manager with extended info, last played timestamps, sorting/filtering etc.

; ---------
; Mod paths
; ---------

; the max path count is 63 for "uber_mod_path" and "mod_path" combined
; (avoid an excessive amount of paths, it can make file handling slower)

; these are mod paths that override the active FM in the search order
;uber_mod_path mods\UpToDateOSMs+MyGemMod

; these are normal mod paths which are applied after the active FM in the search order
;mod_path MyBowMod+.\TexturePack

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 21 maja 2014, 20:24
autor: SPIDIvonMARDER
Skopiowałem to, co wkleiłeś.

Mam wersję gry 1.21. pobraną z ttlg. Co jeszcze powinienem pobrać?

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 21 maja 2014, 23:09
autor: Mixthoor
Generalnie nic. Ja również korzystam z v1.21. FMsel jest w środku,

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 21 maja 2014, 23:46
autor: Dziarsky
Mixthoor pisze:

Kod: Zaznacz cały

; always start the FM Selector (if one is present)
;fm
te średniki trzeba wywalić.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 22 maja 2014, 16:22
autor: Mixthoor
Tylko przy fm, jeśli chcemy korzystać z FMsela. Ja nadal drzemię w DarkLoaderze.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 22 maja 2014, 18:20
autor: SPIDIvonMARDER
Wywaliłem te dwa średniki i nadal mam to samo. Ustalam, że chciałbym korzystać z FMsela, czy jak to się nazywa. Program nie uruchamia się i choć w menu mam tytuł FMki zamiast zwykłego, to włącza się oryginalna kampania.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 23 maja 2014, 09:26
autor: Mixthoor
Tu http://www.thief-portal.pl/?page_id=80 masz instrukcję z ilustracjami. TMA czy TG? Skąd masz NewDark?

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 23 maja 2014, 18:01
autor: SPIDIvonMARDER

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 23 maja 2014, 21:58
autor: Mixthoor
Danke schön. I co działa?

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 25 maja 2014, 19:06
autor: SPIDIvonMARDER
SPIDIvonMARDER pisze:Wywaliłem te dwa średniki i nadal mam to samo. Ustalam, że chciałbym korzystać z FMsela, czy jak to się nazywa. Program nie uruchamia się i choć w menu mam tytuł FMki zamiast zwykłego, to włącza się oryginalna kampania.
Niestety, nie :/

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 19 listopada 2014, 12:05
autor: SPIDIvonMARDER
Zmienilem komputer i chciałem zobaczyć, czy tym razem FMki zadziałają.

Niestety, w mojej kopii gry (Antologia)

spatchowanej nnew darkiem 1.22

nie ma pliku cam_mod


A więc nie mam czego edytować.

Czy muszę oprócz 1.22 ściągac coś jeszcze?

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 19 listopada 2014, 21:06
autor: Mixthoor
W patchu New Dark v1.22 jest plik cam_mod.ini. Znajduje się w archiwumnew_dark.zip. Sprawdź raz jeszcze.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 19 listopada 2014, 22:54
autor: SPIDIvonMARDER
Nie widzę... włączyłem też pokazywanie ukrytych folderów.

Nie żadnego pliku .zip


Może dałoby radę przesłać ten plik? :)


PS: zainstalowałem garrettloadera. Niby wszystko działa, mam 1.22... ale nadal brakowało mu pliku darkhooks. Gra uruchamia się, ale wykrzacza przy ładowaniu poziomu. Ściągnąłem skrypty stąd

http://www.thiefmissions.com/scripts/, te z góry i namelsessa i nadal to samo.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 20 listopada 2014, 10:43
autor: Mixthoor
Plik w zalaczniku. Do FMek potrzebujesz :
- GayleSaver's Custom Scripts
- Telliamed's Custom Scripts
- Nameless Voice's Scripts

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 20 listopada 2014, 13:38
autor: SPIDIvonMARDER
Nadal nie działa (FMka Tell Tale Heart)

Zainstalowałem

tnhScript 2.1

Public Scripts 2.1 [Pre-Release 1]

Nameless Voice's Scripts

GayleSaver's Custom Scripts

i oczywiście newdark 1.22


Ekran ładowania poziomu zatrzymuje się na 30%. Potem jest powrót do windowsa i program przestał działać.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 13 kwietnia 2015, 23:25
autor: SPIDIvonMARDER
Od czasu ostatnich problemów mam jeszcze inny komputer. Oto efekty:

Thief Gold z Antologii: po zainstalowaniu Tfix wszystko działa pięknie, i gra, i fmsel, i FMki. MOGĘ GRAC W FMKI PO 2 LATACH PRZERWY!


Thief 2 (ofc też Antologia): zainstalowałem new dark 1.22, gra się zaktualizowała do tej wersji, odpalam jako administrator, fmsele nie ma.

oczywiście tu i tu pousuwałem średnik.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 09 lipca 2015, 19:00
autor: Czajka
Próbował ktoś może ostatnio instalować T2X na windows 7? Robię wszystko zgodnie z instrukcją z pierwszego posta i przy instalacji wyskakuje mi jakiś błąd związany z plikiem darkinst.cfg. Mam DarkLoadera w wersji 4.3, a T2X w wersji 1.1.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 09 lipca 2015, 20:38
autor: Mixthoor
Ja mam cały czas zainstalowane i funguje. Tu masz instrukcję:
http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=4&t=2812
Oczywiście na Win 7 po instalacji musisz wrzucić NewDark v1.22. Linki znajdziesz tu: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=4468

Możesz uprościć sobie całą instalację, korzystając (jeśli oczywiście chcesz) z gotowych paczek modów. Info i instrukcja tutaj: http://www.thief-forum.pl/viewtopic.php?f=6&t=5791

W razie problemów pisz, pomogę.

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 10 lipca 2015, 17:43
autor: Zaratul
@Czajka Olej te instalki.Tu masz T2X jako normalną FMkę w formie pliku Zip: http://www.bogadocious.com/thief/T2X.zip
Alternatywą jest T2X z wbudowanym texture packiem: http://www.moddb.com/mods/thief-2x-hd-texture-mod

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 13 lipca 2015, 20:49
autor: Czajka
Dzięki za rady. Mam teraz inny problem. Niektóre misje (w tym T2X) nie chcą odpalić się z darkloadera. Menu włącza się bez problemów, ale po rozpoczęciu nowej gry widzę tylko czarny ekran, kryształ i pasek życia. Nie pomaga ustawianie zgodności ani uruchamianie jako administrator. Próbowałam instalować wszystko na różne sposoby, ale bez efektu. Macie jakieś pomysły?

Re: Poradnik: Uruchamianie FM-ek

: 13 lipca 2015, 22:20
autor: Mixthoor
Kiedys mialem podobny problem. Brakowalo NewDark i/lub namieszalem w pliku cam_ext.cfg.