TG: Lampfire Hills

Wejdź tutaj, jeśli utknąłeś w którejś fanmisji, potrzebujesz pomocy, chcesz wyrazić swoją opinię, podzielić się przemyśleniami na temat własnych lub cudzych FMs.

Moderator: Mixthoor

Awatar użytkownika
PiotrS
Złodziej
Posty: 2069
Rejestracja: 11 sierpnia 2002, 22:57
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: PiotrS »

Pozdrawiam
PiotrS
Haneczka

Lampfire Hills - problem

Post autor: Haneczka »

A w jaki sposób dotarłes do miecza, jeśli nie otworzyłeś zamka w ścianie chatki Garretta? A może masz na myśli sztylet z domu Alarusa?
Bo miecz zdobyłam dopiero po otwarciu tegoż zamka... ( A przepraszam, mogłeś ewentualnie przez studnię przed domkiem G. )
W każdym bądź razie, jeżeli jednak posiadasz juz miecz, to ze sztyletem nie powinienes miec wiekszych problemów ( nie chcąc "użerać" się ze strażnikami przed posiadłością Alarusa znajdź ukrytą wajchę pod skrzynkami z drugiej strony domu - ukryte wejście do piwniczki - potem po schodkach na górę i sztylet Twój).
Jeżeli jednak posiadasz ten sztylet, to z mieczem czeka Cię więcej zabawy... Ale jak juz napisałam - najpierw otwórz zamek w ścianie domku Garretta - klucz Sorracka znajduje sie ( jeśli mnie pamięć nie myli) w malutkim pomieszczeniu w katedrze. Do katedry możesz sie dostać przez otwarte okno, używając strzały z liną. Potem poszukaj na suficie drewnianej belki z widniejącą obok czerwoną wajchą, musisz się do niej dostać, przesunąć - otworzy się malutka wnęka w ścianie. Znajduje się w niej kościotrup siedzący przy stoliku. Na tym stoliku znajdziesz złoty klucz - otworzysz nim ów tajemniczy zamek.
Do złotego medalionu dotarłam przez pomieszczenie otwierane niebieskim kluczem z domu astronoma ( wejście do podziemi otworzysz wajchą). Uważaj na paskudnego pająka...
No i oczywiście 3500 sztuk złota :lol:
Powodzenia
Hania
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: timon »

do podziemi z mieczem dostałem się przez pomieszczenia obok biblioteki, ale ja idę na 2 poziomie. Może na ekspercie ta droga jest zablokowana, ale myślę, że nie ponieważ jest to trudna trudna trasa i posiada dwa prawidlowe zakończenia.
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
tokaj
Skryba
Posty: 311
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 23:24
Lokalizacja: Czaniec

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: tokaj »

Zgadza się - do miecza prowadzą dwie drogi.

A tam, gdzie widzisz dwie skrzynki i strażników wejdziesz górą, dzięki linie oczywiście..
Awatar użytkownika
timon
Garrett
Posty: 3883
Rejestracja: 12 sierpnia 2002, 19:07

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: timon »

ukończyłem, baaaaaaaardzo dobra misja
Zezwierzęcony, o zdradzieckiej mordzie, umysłowo niestabilny. Kanalia. Patologiczny element czyli OBYWATEL. Nie należący do ich wspólnoty narodowej. Hołota chamska. "Nie kocha Polski i Pana Boga"
Obcy kulturowo prezesowi
Awatar użytkownika
Leming
Złodziej
Posty: 2564
Rejestracja: 17 stycznia 2005, 10:16
Lokalizacja: Statua postępu

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: Leming »

Pamięta ktoś z Was jeszcze tę misję po 5 i pół latach przerwy? ;)
Otóż jestem w pomieszczeniu gdzie mam głazy, zapadające się płyty w podłodze i drzwi za którymi nic nie ma. Widzę prawdopodobne przejście w ścianie, którego nie wiem jak otworzyć. A wyjść z tego pomieszczenia też nie mogę. Jak mam otworzyć tę ścianę?
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)

Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Awatar użytkownika
Dex
Paser
Posty: 257
Rejestracja: 28 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: Dex »

Przepraszam, że odgrzewam temat, ale mam trochę inny problem.. misja się wgrywa, i.. po włączeniu pojawia się napis "Lampfire Hills" ale jak klikam, to zaczyna się misja "Running Interference", czyli 1 misja z T2. Czy ktoś może mi pomóc?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: Mixthoor »

Chodzi o 4MB Autumn in Lampfire Hills, prawda?
Ja uruchamiam to przez DarkLoadera. Żadnych problemów.

Może brakuje Ci jakiś skryptów? Masz to coś?
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Dex
Paser
Posty: 257
Rejestracja: 28 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: Dex »

Dokładnie chodzi o wznowienie (tak, czy siak, nie grałem w żadną wersję), plika ma 3,5M (http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=142605), mam wszystkie skrypty poinstalowane, włączam przez DarkLoadera i jest napis "Lampfire Hills" ale niestety przenosi mnie do pierwszej misji T2. :/

W każdym razie wiem, że problem leży po mojej stronie, a nie fmki ;-)
thx! będę kombinował, chyba, że misja nie jest tego warta?
Awatar użytkownika
Mixthoor
Złodziej
Posty: 2334
Rejestracja: 12 listopada 2007, 13:15
Lokalizacja: Dojczlandia
Płeć:

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: Mixthoor »

Jest, mam ją na liście do ponownego rozegrania i oczywiście zrecenzowania. Wszak rozegrałem ją kilka lat temu... wtedy było warto.
Thief Fan Missions - Przewodnik
Mixthoor Mod Pack - Kompendium dodatków
Awatar użytkownika
Flavia
Egzekutor
Posty: 1606
Rejestracja: 07 maja 2012, 15:34
Lokalizacja: Dno Piekieł

Re: Lampfire Hills - problem

Post autor: Flavia »

Musisz zrobić standardowy trick z NewDarkiem - instalujesz oryginalnego Thiefa, zaznaczasz misję w loaderze (ale nie instalujesz!), wyłączasz DL, potem otwierasz plik bodajże darkinst, szukasz konkretnej misji i zmieniasz "T2" na "T1". Czy jakoś tak. W razie czego poszukaj instrukcji do innych misji NewDarkowych do T1.
Heroes are so annoying.
ODPOWIEDZ